Dokładnie to samo miałem napisać co Piotriix. Idę o zaklad, że Ci gazownicy nie montowali nigdy gazu w V6, ale jak chcesz... Trzy niezależne osoby doradziły Ci mniej więcej to same elemnty instalacji do V6 a ty pchasz się w kłopoty.
Dokładnie to samo miałem napisać co Piotriix. Idę o zaklad, że Ci gazownicy nie montowali nigdy gazu w V6, ale jak chcesz... Trzy niezależne osoby doradziły Ci mniej więcej to same elemnty instalacji do V6 a ty pchasz się w kłopoty.
Ostatnio edytowane przez pedro220 ; 24-04-2009 o 06:50
gaz narazie to przyszłość, wakacje na 98% only![]()
Jesli wchodzi dla Ciebie opcja przyjechania na Śląsk i zamontowania tutaj gazu to mogę polecić jeden zakład gdzie moge sobie dać coś uciąć jeśli nie będziesz zadowolony
Ludzie daja tutaj różne V8 V12 itp do gazowania często jadą tutaj aż z Niemiec żeby wrzucić instalke, strojenie odbywa się na hamowni.
Dostajesz wydruk mocy na benzynie i gazie![]()
Kolego przed chwilką pisałem w innym poście i to samo napiszę Tobie:
Tyle, że kolega tam chciał wymienić mieszalniki na sekwencję. U Ciebie dojdą jeszcze koszta butli, rurek itp.. Pamiętaj, żeby rurki miały fi 8mm.
Jak nie wiesz co kupić ( a gwarantuje Ci, że nie masz o tym bladego pojęcia ) to kup to co wypisałem wyżej. Podobny zestaw proponowali koledzy: GrzesiekK i Pedro220. Przypadek? Otóż NIE! To jest jedyne sensowne zestawy za rozsądne pieniądze. JEŚLI KUPISZ COKOLWIEK INNEGO TO BĘDZIESZ PŁAKAŁ! Nie wierz w nic gazowniką, to są sprzedawcy rozumiesz? Oni MAJĄ ZARABIAĆ! Będziesz do nich co chwilę wracał to oni będą zarabiać! A ty zamiast oszczędzić to tylko stracisz i jeszcze sobie motor zajedziesz. Przypominam co musisz usłyszeć w zestawie LPG:
- komputer: STAG (albo LANDI - ale ten będzie 2 razy droższy)
- wtryskiwacze: MagicJet lub MATRIX ( jak koleś powie VALTEK to masz odpowiedzieć: KLIENT TWÓJ PAN i nie chcesz VALTEKÓW - BO TO NIE SĄ WTRYSKIWACZE TYLKO ELEKTRO ZAWORY! valteki rozregulowują się w kilka minut, zanim jeszcze dobrze ustawisz mapę wtrysków na komputerze, a co dopiero po paru miesiącach!? )
- reduktor EG200 lub Scorpion ST (Po co Ci ktoś wciska 10 gównianych reduktorów jak wystarcza jeden? Chcesz jeździć na ubogiej mieszance to kup inny.. ale jak Ci za jakiś czas wypali uszczelkę pod głowicą, wypali dziury w tłokach lub coś innego, to NIE ZAKŁADAJ TEMATU ZE LPG TO ZŁO! Jak coś się stanie to napisz nam temat: Jaki byłem GŁUPI, że was nie słuchałem i poszedłem za radą sprzedawcy - który nastawiony jest na $$$$)
Więcej nie pytaj co kupić, bo już odpowiedź dostałeś kilka razy..
ps. Poniżej masz ofertę jakiejś firmy z wawy, z wtryskami MagicJet zamiast Valteków i reduktorem Scorpion ST.. 3000zl u nich wystarczy na taki zestaw i do tego jeszcze dostaniesz Hamownie, cały bak LPG i jeszcze skrzynkę piwa gratis w porównaniu do Twojej poprzedniej "oferty": http://allegro.pl/item622461019_6_cy...601900800.html
Ostatnio edytowane przez minciu ; 30-04-2009 o 09:21
Ten koleżka mówił że silver spokojnie wystarczy choć oczywiście można zamontować goldaMontował instalacje na silverze w kilku autach i spisywały się dobrze. Ja mu na to że goldy zamarzają a on się ze mnie zaczął śmiać
Jak się okazało to jego kolega który przyszedł do zakładu chwilę przede mną "sprzedał" mu tą samą wiadomość (chyba czyta te same fora
. Nie będę się sprzeczał bo nie mam tego reduktora ale on nie spotkał się jeszcze z przypadkiem aby któryś mu zamarzł... Poleciłem tego gościa koledze z forum (nick bmw535i89 alfa 156 2,5 V6) który zamontował sobie instalację na reduktorze KME i sobie ją chwalił - nie wiem jak jest teraz bo go tu nie widzę ale chyba to dobra oznaka
![]()
Pamiętaj kolego, że sam fakt iż auto toczy się do przodu wcale nie znaczy, że wszystko jest jak należy. Jak chcesz to zamontuj co Ci tam wkręcą, podłącz się pod laptopa później ( nie wiem jaki komputer Ci wcisną ) i sprawdź przy przyspieszaniu jak trzyma ciśnienie i temperaturę. Pamiętaj tylko, że na sprawdzenie ciśnienia nie trzeba jakiś szczególnych warunków ( gaz w deske 1,2,3 bieg.. ), ale na sprawdzenie stabilności termicznej to należy zacząć od wizyty na autostradzie... Pojeździsz trochę z większą prędkością i będziesz widział co się dzieje.. A będzie się działo na pewno jak zaufasz SPRZEDAWCY.. Śmiać to oni się będą jak kolejnemu frajerowi gówno wcisną
Zresztą sam poczytaj na tym forum co sądzą o tym co chcesz montować:
LPG FORUM STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET PROBLEMY LPG BLAD SILNIKA :: Zaloguj
Ja dorzucę cytat:
KME SILVER
NISSAN MAXIMA 3.0 V6 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40
WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!
KME SILVER
BMW E34 520 150KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,79
WYNIK POZYTYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 6400 OBROTÓW BOGATO NA SADZIE LAMDZIE
KME SILVER
SAAB 9-3 2.0 TURBO 150KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1,1, CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40
WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4200 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!
KME SILVER
ASTRA II BERTONE 2.0 TURBO 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1,1, CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40
WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!
...KME Silver - rozczarowanie - 140 KM to absolutny szczyt, jaki ten reduktor obsługuje bez problemów.
Nam nie wierzysz, to może ludziom z tamtego forum uwierzysz?! A jak nikomu nie wierzysz to montuj co Ci wciskają tamte łajzy.. Ja bym na Twoim miejscu zmienił po prostu zakład, bo widać że gówno wiedzą, gówno widzieli gówno montują więc bardzo prawdopodobne, że robią to też gówniano tak samo jak gówniano to wyregulują...
ps. poczytaj sobie czym grozi jazda na ubogiej mieszance. Czuję, że niedługo na takiej właśnie będziesz śmigał i sobie ją chwalił do czasu..
Ostatnio edytowane przez minciu ; 02-05-2009 o 13:28
Nie wiem do kogo pijesz ale ja już instalację mam założoną. Moja nikła wiedza na temat instalacji pochodziła przede wszystkim z forum. Temat który podesłałeś wałkowałem kilkakrotnie przed wyborem odpowiedniego zestawu ale przychyliłem się do opinii kogoś z forum alfaholicy.org. Jak na razie auto toczy się do przodu mam zestaw na reduktorze EG200 czyli wersja do 300PS i w czasie butowania, po zdjęciu nogi z gazu w reduktorze pojawia się ciśnienie prawie 3 bary - dziwne ale prawdziwe. Nie narzekam ale gdybym tego nie wiedział byłbym jeszcze bardziej zadowolony. Koleżka który mi to zakładał powiedział że na KME GOLD takie coś się nie działo - tydzień po mnie zamontował koleżce o którym pisałem - pewnie jego auto też się toczy i gość jest równie zadowolony.
Co do tych opinii z Twojego linka to jak najbardziej cenię wiedzę fachowców, ale podkreślam fachowców a nie typów którzy właśnie wprowadzają na rynek nowy towar
JACEK1410 - zarejestrował się na forum dzień przed napisaniem swojego jedynego posta o treści
witam panowie .
damex scorpion mini to jest coś.
ciśnienie z 1.1bara przy max bucie do 1.05bara.
cut-off.-1.25bara
temperatura ok.
ciekawe jak scorpion st bo jeszcze nietestowałem
LION_RAPID (usunięty)
To ja mogę zaprezentować Skorpiona ST
ciśnienie gazu - 1,1b
typowy cut-off - 1,35b (sporadyczne szpilki na oscyloskopie do 1,8b przy agresywnym stylu jazdy - lekkie koło może utrudniać reduktorowi prace)
but - nie spada poniżej 1b
temp. gazu na 4biegu ~35stC przy temp. reduktora ~44stC (stabilnie trzyma nawet po kilkunastu minutach jazdy z butem w podłodze)
na 5 biegu temp. spadają o 10stC
dodam tylko, że skrzynia jest dobrana tak, że prędkość maksymalną auto osiąga na 4 biegu, 5 bieg jest nadbiegiem
Krótko mówiąc - reduktor robi bardzo dobrze swoją robotę.
a jak się uporam z brakującymi PS to przetestuję ponownie
Z racji tego że forum jest opiniotwórcze jest tu otwarta droga do walki o klienta. Można to doskonale dostrzec na forum budowlanym - tam to dopiero są nagonki na materiałyA wszyscy wiemy że nie ma to jak zdanie kogoś kto uchodzi za speca w jakiejś dziedzinie - ciekawe czy np NikośWariat miał jakiś ukryty cel czy po prostu ze szczerego serca stworzył ten "RANKING"
![]()
Ja tam akurat wole wierzyć takiemu rankingowi niż gazownikowi, u którego za chwile mam zostawić grube pieniążki. Jeśli twierdzisz, że to forum to spisek, to będzie to dość ciekawa teoria. Myślę, że prędzej trafił Ci się wadliwy produkt, co zawsze może się zdarzyć. Polecam próbę z reklamacją. Powód podasz taki jak tu na forum, będą musieli ją rozpatrzyć. A co do koleżki z goldem, to jak znasz tego kogoś kto ma go, to sprawdźcie jak się zachowuje tamten reduktor. Może się okaże, że będziesz miał powód do dumy ze swojego EG200kw ? I życzę Ci tego
A co do KME GOLD:
Jeśli chodzi o osprzet to KME GOLD jest bardzo wydajny ale szybko sie rozszczelnia (skoki cisnienia)
mercedes e500 - zakładać prins czy polską?
Ostatecznie kme gold(malo wydajny termicznie)
FORUM Alfa Romeo Club Polska - klub fanów Alfy Romeo :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: forum, wymiana informacji między użytkownikami,
nie montujcie zadnych silverów czy goldów o tomassetto nie wspomne to szrot silver niedaje rady cisnieniowo i od 4 tys auto nie jedzie GOLD za to nie wyrabia termicznie czyli nie podgrzewa gazu przy max bucie a co za tym idzie spadaja osiagi
Zobacz temat - Jaki gaz do BMW??????????
Podpisuję się pod opinią o KME! W XM'ie też miałem STAG'a 300+KME Silver + wtryski RAIL (żólte). Po roku od założenia instalacji ciśnienie robocze na KME spadło z 1.1 na 0,98, a pod butem, przy gwałtownym przyspieszaniu podobnie jak u Ciebie spadało do 0,6 i zapętlało wtryski.
Klub Cytrynki - Xantia 3,0 v6 [Forum - Xantia]
nie zakładaj żadnego parownika KME. Ja mam Silvera i nie wydala, ciśnienie robocze 1.1bar spada przy maks bucie do 0.6, 0.7 i zapętla wtryski już przy 4.5 rpm, wyzej przy ubogich wskazaniach sondy lambda. Podobno Silver wydala do 270 KM, ale na kilku forach gazowych rozprawiono się z nim i trzyma ciśnienie przy maks 160 konnych silniczkach. Gold z koleji nie wydala termicznie.
Klub Cytrynki - Xantia 3,0 v6 [Forum - Xantia]
ja mam KME Gold deklaruja go na chyba prawie 300KM a ja mam 193 w swoim audi i ledwo to obsługuje sa tez problemy w zime bo one maja zamala wydajność cieplną i to wiem z autopsji.
Wybor parownika
Odnośnie reduktorów - scorpionów jest trzy rodzaje, nie dwa. Mały, duży i... bardzo dużyJa do Hemi proponuję dwa średnie, kosztuje to ok 500 PLN i obsługuje takiego Hemi z dużym zapoasem termicznym i ciśnieniowym.
KME gold zamarza, o czym pewnie wiesz. Już silnik chryslera T&C 3.8 V6 go zabijał termicznie, a ma tylko 220 koni. Ponadto gold kosztuje mniej więcej tyle, co dwa scorpiony ST - różnica jest mała w cenie, olbrzymia w możliwościach.
Zobacz temat - Gazowanie HEMI
Reduktor za 360zl, producent deklaruje obsługę do 360KM a większość opini jest negatywna na google. Zobacz sam i powiedz szczerze... ten spisek aż tak skuteczny jest? I wszyscy wszędzie kłamią? Każdy ma interes w tych opiniach? Ja osobiście nie wierzę SPRZEDAWCĄ/GAZOWNIKOM.. oni mogą mieć najwięcej kożyści z naciągnięcia klijenta
ps. I nie piję do nikogoTomekono ma w planach montaż instalki, szkoda żeby dał się komuś naciągnąć albo wepchać na mine... czy raczej valteka?
![]()
To moze i ja cos napisze![]()
Mam KME gold, magic jet, rurka 8mm (wielozawor ma wejscie 6mm) stag 300. Na oko nie jestem w stanie odroznic osiagów na gazie i na benzynie. Byc moze jakos sie da sprawdzic czy ten KME GOLD jest OK ale ja nie wiem jak . Zastanawia mnie tez to co ktos powiedzial ze sprytny gazownik moze sie podeprzec PB i auto wiecej benzynki wciaga ale osiagi przy duzym bucie sa OK. Teraz bylem na regulacji instalacji i ponoc mialem zbyt bogata mieszanke wiec gazownik mi troche zdjal pozatym stwierdzil ze na reduktorze spadlo cisnienie wiec cos pokrecil na reduktorze
Co do zlych objawow to pod koniec zimy zaobserwowalem ze przy przelaczaniu na pb po osiagnieciu 40 stopni auto sie krztusi i szarpie i dopiero po 1-2 km sie stabilizowalo i pozniej juz bylo ok. Oczywiscie tylko na gazie te objawy byly jak przelaczalem na PB to bylo OK. Regulacje robilem jak juz bylo cieplo wiec nie moglem pokazac objawow gazownikowi ale stwierdzil ze to wlasnie wina zbyt malego cisnienia. Czasem tez instalka od razu informowala ze nie ma gazu chociaz byl wylaczenie i wlaczenie instalki pomagalo.
to tyle
---------- Post dodany o godzinie 09:10 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 08:59 ----------
moze mi ktos powiedziec gdzie jest opcja "sledz odpowiedzi w tym temacie"?? jakos nie widze, a kiedys bylo wiec chyba ktos cos "upelszyl"...