Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 83

Temat: GT, Brera czy 159 Ti za 25-28k ??

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar KMucha
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    --- Alfa GT Blackline --- była AR 147 GTA 3.2 V6 250 KM, AR 156 SW 1,9 JTD '
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał KMucha Zobacz post
    Hej, zakładam podobny temat jak jakiś czas temu. Ale prawdopodobnie będę miał większy budżet na auto. Żeby była jasność cale życie śni mi się Brera. Najlepiej 2,2 ale 2,4 też ok. Czy mam w ogóle się napalać że znajdę taką za 25-28k czy lepiej odpuścić?
    No, tak jak to z budżetami bywa, mój się rozsypał. Więc marzenia o Brerze niemal na pewno odkładam na kolejny rok. Nie znalazłem jak na razie wartej uwagi Alfy GT 1.9 ze skórą za 15-18 (MOŻE ZNACIE TAKIE???), a JTSa chyba nie chcę. Jak benzyna to wolę pójść w coś co od dzieciaka za mną chodzi, a co będzie rodzynem na drodze Mowa o GTV.

    Znalazłem coś takiego - https://sprzedajemy.pl/alfa-romeo-gt...rawdz,28345442

    I trzy pytania:
    - zna ktoś to auto, wie w jakim jest stanie?
    - co zyskuje a co tracę biorąc 1.8 zamiast 2.0?
    - ceny części GTV są dużo droższe niż GT?

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BellaMia
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    POMORSKIE
    Auto
    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, Rosso
    Postów
    292

    Domyślnie

    Cytat Napisał KMucha Zobacz post
    No, tak jak to z budżetami bywa, mój się rozsypał. Więc marzenia o Brerze niemal na pewno odkładam na kolejny rok. Nie znalazłem jak na razie wartej uwagi Alfy GT 1.9 ze skórą za 15-18 (MOŻE ZNACIE TAKIE???), a JTSa chyba nie chcę. Jak benzyna to wolę pójść w coś co od dzieciaka za mną chodzi, a co będzie rodzynem na drodze Mowa o GTV.

    Znalazłem coś takiego - https://sprzedajemy.pl/alfa-romeo-gt...rawdz,28345442

    I trzy pytania:
    - zna ktoś to auto, wie w jakim jest stanie?
    - co zyskuje a co tracę biorąc 1.8 zamiast 2.0?
    - ceny części GTV są dużo droższe niż GT?
    A co powiesz na to:

    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-gtv-...tml#6838643cca

    Pozdrawiam...
    BYŁY:
    Fiat 126 p, 1986;
    VW POLO II, 1.0, 1988;
    Seat Ibiza 1.2 system Porsche, 1991;
    Audi A4 1.9 TDI, 1996;
    Renault Megane 1.9 DCi, 2002;
    Ford Focus I 1.8 TDCi, 2003;
    Alfa Romeo 147 FL 1.9 JTDm, 2007
    Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS + LPG, 2007 Rubino

    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, 2010 Rosso
    JEST:

    Fiat QUBO 1.4 77 KM LPG 2014 r.
    "Ludzie żyją stereotypami - ja jeżdżę Alfą!"

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar KMucha
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    --- Alfa GT Blackline --- była AR 147 GTA 3.2 V6 250 KM, AR 156 SW 1,9 JTD '
    Postów
    58

    Domyślnie

    Dzięki. Ale zapomniałem dodać, że poliftowym się brzydzę Paskudne jest jak dla mnie Polift wnętrza i stare nadwozie, tego szukam

  4. #44
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    to wawie gtv 3.0 za 22 tez masz

  5. #45
    Użytkownik Świeżak Avatar brute4c
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Wrocław / Nowa Ruda
    Auto
    GT 1.8 Twin Spark
    Postów
    162

    Domyślnie

    Mam podobny dylemat. Do tej pory szukałem raczej 159 Sportwagon, obcykałem się (po przeczytaniu milona stron forum) w większości usterek wszystkich silników, nawet policzyłem w Excelu ile mnie auto będzie naprawdę kosztować doliczając naprawy, ubezpieczanie i ilość przejechanych kilometrów trasa/miasto. Wszystko było fajnie, nawet w zasadzie zdecydowałem się już na 159 2.2 JTS, z nagarem sobie poradzę, a rozrząd wymienię raz na całe moje użytkowanie auta. Tylko dzisiaj znów zobaczyłem na ulicy Alfę GT i coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić ile to kosztuje, byłem w szoku, że tak piękny samochód można kupić za tak niewielkie pieniądze, byłem szczerze przekonany, że GT jest droższe od 159. Właściwie to nawet nie sprawdzałem, bo potrzebowałem auta z większy bagażnikiem, ale nie wiedziałem, że GT to tak naprawdę liftback i to ze składaną kanapą, a to zmienia postać rzeczy.

    Co prawda GT może na zewnątrz jest piękniejsze, ale w środku trochę jednak nie wygląda już tak świeżo. Ma ktoś porównanie, jak bardzo różnią się te wnętrza jeżeli chodzi o wrażenie obcowania z nimi, plastiki lepsze w 159? Czy może po ruszeniu i tak nie zwraca na to uwagi?

    Znalazłem też wątek o porównaniu tych dwóch modeli: forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/13301-alfa_romeo_gt.html i oprócz wrażenia z wykonania wnętrza to ciągle mam wątpliwości, czy na Wrocławskie dziury GT to dobry pomysł. Gdyby to miało być jeszcze moje drugie auto, do jazdy dla przyjemności w weekendy, to bez zastanowienia brałbym GT 3.2, ale tak trochę się obawiam, że przez twarde zawieszenie będę miał dość.

    Do tego znów dochodzi kwestia silnika. Jest jeszcze gorszy wybór niż w 159. Niby można do 3.2 zamontować podtlenek LPG, bo może i byłoby mnie stać jeździć na benzynie, ale uważam to za zbędny wydatek, a jakoś mi to nie pasuje do tego auta. Do samego LPG nic nie mam, wolę LPG od diesla, zwłaszcza jeżeli mowa no instalacjach w fazie ciekłej. Zostaje 2.0 JTS, w którym występują problemy z panewkami i 1.9 JTDm. Ten drugi akurat udany, ale kupując auto z rocznika 2006-2007 (czyli realnie przejechane 250-300k km) na pewno zaraz będzie cały osprzęt padać po kolei, zwłaszcza, że auto będzie eksploatowane w mieście. No i nie wiem czy diesel nie pasuje gorzej do GT niż LPG.

    Właściwie to mam mętlik już w głowie straszny, serce pokochało obie 159 i GT, ale trzeba się na coś zdecydować. Nie oczekuję w zasadzie żadnej porady, miło by było jakby ktoś po prostu podzielił się swoimi przemyśleniami na ten temat. Brałem jeszcze pod uwagę Focusa, bo fajnie jeździ, ale wnętrze trochę mnie odstrasza, twarde wszystko, chociaż alfy jeszcze żadnej nie oglądałem, więc nie mam porównania. Poszukiwania samochodu zaczynałem od E46 330i, ale potem dotarło do mnie, że muszę dać za samochód który konstrukcyjnie pamięta jeszcze poprzednie milenium 25k, bo bez M-Pakietu to też nie wygląda. Gdzieś powoli jeszcze kiełkuje w mojej głowie myśl, żeby do kredytować do 40k i kupić 159 Q4 2.4 JTDm i nie iść już na żadne kompromisy, ale przecież zawszę mogę za dwa lata wymienić alfę :-)

    Jeżeli chodzi o techniczne sprawy to wygląda to tak:
    -budżet: 20k-30k
    -przeznaczenie: do wszystkiego, zamiast MPK i na wakacje, do środka powinny wejść 2 osoby plus bagaż, czasami rower
    -przebiegi: Wrocław po 5km w jedną stronę, weekend trasy po 100km w jedną stronę, czasami więcej, ogólnie razem aproksymuję rocznie 3000km jazdy miejskiej i 5000-7500km w trasie
    -czas użytkowania: 3-5 lat

    TLDR:
    Czy jest sens jeździć Alfą GT na co dzień po dużym mieście, czy lepiej dla spokoju własnej d..y wybrać bardziej komfortową 159?
    Czy plastiki i wykonanie wnętrza dużo się różnią między GT a 159?
    Jaki silnik wybrałbyś do GT?
    Czy zagazowałbyś GT GTA?
    Co byś dla siebie wybrał, GT czy 159 Sportwagon i dlaczego?

    Na koniec wielka prośba, czy jest ktoś we Wrocławiu kto zechciałby przewieźć mnie swoją GT/159 i trochę o Niej poopowiadać? :-)

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GTBodek
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9JTD 331KM 609NM
    Postów
    530

    Domyślnie

    Witaj ja Cię moge przewiezc i poopowiadać
    Podstawowe pytanie jest takie...Czy będziesz potrzebował dodatkowych drzwi? Dzieci, teściowie itp?
    Bo uwierz mi ...czasami jest z tym problem gdy ktoś starszy chce wsiąść do tyłu.
    Co do silnika...to moje zdaniem diesel, natomiast co do gazu, ja zwolennikiem LPG nie jestem w zadnym aucie.


    Cytat Napisał brute4c Zobacz post
    Mam podobny dylemat. Do tej pory szukałem raczej 159 Sportwagon, obcykałem się (po przeczytaniu milona stron forum) w większości usterek wszystkich silników, nawet policzyłem w Excelu ile mnie auto będzie naprawdę kosztować doliczając naprawy, ubezpieczanie i ilość przejechanych kilometrów trasa/miasto. Wszystko było fajnie, nawet w zasadzie zdecydowałem się już na 159 2.2 JTS, z nagarem sobie poradzę, a rozrząd wymienię raz na całe moje użytkowanie auta. Tylko dzisiaj znów zobaczyłem na ulicy Alfę GT i coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić ile to kosztuje, byłem w szoku, że tak piękny samochód można kupić za tak niewielkie pieniądze, byłem szczerze przekonany, że GT jest droższe od 159. Właściwie to nawet nie sprawdzałem, bo potrzebowałem auta z większy bagażnikiem, ale nie wiedziałem, że GT to tak naprawdę liftback i to ze składaną kanapą, a to zmienia postać rzeczy.

    Co prawda GT może na zewnątrz jest piękniejsze, ale w środku trochę jednak nie wygląda już tak świeżo. Ma ktoś porównanie, jak bardzo różnią się te wnętrza jeżeli chodzi o wrażenie obcowania z nimi, plastiki lepsze w 159? Czy może po ruszeniu i tak nie zwraca na to uwagi?

    Znalazłem też wątek o porównaniu tych dwóch modeli: forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/13301-alfa_romeo_gt.html i oprócz wrażenia z wykonania wnętrza to ciągle mam wątpliwości, czy na Wrocławskie dziury GT to dobry pomysł. Gdyby to miało być jeszcze moje drugie auto, do jazdy dla przyjemności w weekendy, to bez zastanowienia brałbym GT 3.2, ale tak trochę się obawiam, że przez twarde zawieszenie będę miał dość.

    Do tego znów dochodzi kwestia silnika. Jest jeszcze gorszy wybór niż w 159. Niby można do 3.2 zamontować podtlenek LPG, bo może i byłoby mnie stać jeździć na benzynie, ale uważam to za zbędny wydatek, a jakoś mi to nie pasuje do tego auta. Do samego LPG nic nie mam, wolę LPG od diesla, zwłaszcza jeżeli mowa no instalacjach w fazie ciekłej. Zostaje 2.0 JTS, w którym występują problemy z panewkami i 1.9 JTDm. Ten drugi akurat udany, ale kupując auto z rocznika 2006-2007 (czyli realnie przejechane 250-300k km) na pewno zaraz będzie cały osprzęt padać po kolei, zwłaszcza, że auto będzie eksploatowane w mieście. No i nie wiem czy diesel nie pasuje gorzej do GT niż LPG.

    Właściwie to mam mętlik już w głowie straszny, serce pokochało obie 159 i GT, ale trzeba się na coś zdecydować. Nie oczekuję w zasadzie żadnej porady, miło by było jakby ktoś po prostu podzielił się swoimi przemyśleniami na ten temat. Brałem jeszcze pod uwagę Focusa, bo fajnie jeździ, ale wnętrze trochę mnie odstrasza, twarde wszystko, chociaż alfy jeszcze żadnej nie oglądałem, więc nie mam porównania. Poszukiwania samochodu zaczynałem od E46 330i, ale potem dotarło do mnie, że muszę dać za samochód który konstrukcyjnie pamięta jeszcze poprzednie milenium 25k, bo bez M-Pakietu to też nie wygląda. Gdzieś powoli jeszcze kiełkuje w mojej głowie myśl, żeby do kredytować do 40k i kupić 159 Q4 2.4 JTDm i nie iść już na żadne kompromisy, ale przecież zawszę mogę za dwa lata wymienić alfę :-)

    Jeżeli chodzi o techniczne sprawy to wygląda to tak:
    -budżet: 20k-30k
    -przeznaczenie: do wszystkiego, zamiast MPK i na wakacje, do środka powinny wejść 2 osoby plus bagaż, czasami rower
    -przebiegi: Wrocław po 5km w jedną stronę, weekend trasy po 100km w jedną stronę, czasami więcej, ogólnie razem aproksymuję rocznie 3000km jazdy miejskiej i 5000-7500km w trasie
    -czas użytkowania: 3-5 lat

    TLDR:
    Czy jest sens jeździć Alfą GT na co dzień po dużym mieście, czy lepiej dla spokoju własnej d..y wybrać bardziej komfortową 159?
    Czy plastiki i wykonanie wnętrza dużo się różnią między GT a 159?
    Jaki silnik wybrałbyś do GT?
    Czy zagazowałbyś GT GTA?
    Co byś dla siebie wybrał, GT czy 159 Sportwagon i dlaczego?

    Na koniec wielka prośba, czy jest ktoś we Wrocławiu kto zechciałby przewieźć mnie swoją GT/159 i trochę o Niej poopowiadać? :-)
    - - - Updated - - -

    Witaj ja Cię moge przewiezc i poopowiadać
    Podstawowe pytanie jest takie...Czy będziesz potrzebował dodatkowych drzwi? Dzieci, teściowie itp?
    Bo uwierz mi ...czasami jest z tym problem gdy ktoś starszy chce wsiąść do tyłu.
    Co do silnika...to moje zdaniem diesel, natomiast co do gazu, ja zwolennikiem LPG nie jestem w zadnym aucie.


    Cytat Napisał brute4c Zobacz post
    Mam podobny dylemat. Do tej pory szukałem raczej 159 Sportwagon, obcykałem się (po przeczytaniu milona stron forum) w większości usterek wszystkich silników, nawet policzyłem w Excelu ile mnie auto będzie naprawdę kosztować doliczając naprawy, ubezpieczanie i ilość przejechanych kilometrów trasa/miasto. Wszystko było fajnie, nawet w zasadzie zdecydowałem się już na 159 2.2 JTS, z nagarem sobie poradzę, a rozrząd wymienię raz na całe moje użytkowanie auta. Tylko dzisiaj znów zobaczyłem na ulicy Alfę GT i coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić ile to kosztuje, byłem w szoku, że tak piękny samochód można kupić za tak niewielkie pieniądze, byłem szczerze przekonany, że GT jest droższe od 159. Właściwie to nawet nie sprawdzałem, bo potrzebowałem auta z większy bagażnikiem, ale nie wiedziałem, że GT to tak naprawdę liftback i to ze składaną kanapą, a to zmienia postać rzeczy.

    Co prawda GT może na zewnątrz jest piękniejsze, ale w środku trochę jednak nie wygląda już tak świeżo. Ma ktoś porównanie, jak bardzo różnią się te wnętrza jeżeli chodzi o wrażenie obcowania z nimi, plastiki lepsze w 159? Czy może po ruszeniu i tak nie zwraca na to uwagi?

    Znalazłem też wątek o porównaniu tych dwóch modeli: forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/13301-alfa_romeo_gt.html i oprócz wrażenia z wykonania wnętrza to ciągle mam wątpliwości, czy na Wrocławskie dziury GT to dobry pomysł. Gdyby to miało być jeszcze moje drugie auto, do jazdy dla przyjemności w weekendy, to bez zastanowienia brałbym GT 3.2, ale tak trochę się obawiam, że przez twarde zawieszenie będę miał dość.

    Do tego znów dochodzi kwestia silnika. Jest jeszcze gorszy wybór niż w 159. Niby można do 3.2 zamontować podtlenek LPG, bo może i byłoby mnie stać jeździć na benzynie, ale uważam to za zbędny wydatek, a jakoś mi to nie pasuje do tego auta. Do samego LPG nic nie mam, wolę LPG od diesla, zwłaszcza jeżeli mowa no instalacjach w fazie ciekłej. Zostaje 2.0 JTS, w którym występują problemy z panewkami i 1.9 JTDm. Ten drugi akurat udany, ale kupując auto z rocznika 2006-2007 (czyli realnie przejechane 250-300k km) na pewno zaraz będzie cały osprzęt padać po kolei, zwłaszcza, że auto będzie eksploatowane w mieście. No i nie wiem czy diesel nie pasuje gorzej do GT niż LPG.

    Właściwie to mam mętlik już w głowie straszny, serce pokochało obie 159 i GT, ale trzeba się na coś zdecydować. Nie oczekuję w zasadzie żadnej porady, miło by było jakby ktoś po prostu podzielił się swoimi przemyśleniami na ten temat. Brałem jeszcze pod uwagę Focusa, bo fajnie jeździ, ale wnętrze trochę mnie odstrasza, twarde wszystko, chociaż alfy jeszcze żadnej nie oglądałem, więc nie mam porównania. Poszukiwania samochodu zaczynałem od E46 330i, ale potem dotarło do mnie, że muszę dać za samochód który konstrukcyjnie pamięta jeszcze poprzednie milenium 25k, bo bez M-Pakietu to też nie wygląda. Gdzieś powoli jeszcze kiełkuje w mojej głowie myśl, żeby do kredytować do 40k i kupić 159 Q4 2.4 JTDm i nie iść już na żadne kompromisy, ale przecież zawszę mogę za dwa lata wymienić alfę :-)

    Jeżeli chodzi o techniczne sprawy to wygląda to tak:
    -budżet: 20k-30k
    -przeznaczenie: do wszystkiego, zamiast MPK i na wakacje, do środka powinny wejść 2 osoby plus bagaż, czasami rower
    -przebiegi: Wrocław po 5km w jedną stronę, weekend trasy po 100km w jedną stronę, czasami więcej, ogólnie razem aproksymuję rocznie 3000km jazdy miejskiej i 5000-7500km w trasie
    -czas użytkowania: 3-5 lat

    TLDR:
    Czy jest sens jeździć Alfą GT na co dzień po dużym mieście, czy lepiej dla spokoju własnej d..y wybrać bardziej komfortową 159?
    Czy plastiki i wykonanie wnętrza dużo się różnią między GT a 159?
    Jaki silnik wybrałbyś do GT?
    Czy zagazowałbyś GT GTA?
    Co byś dla siebie wybrał, GT czy 159 Sportwagon i dlaczego?

    Na koniec wielka prośba, czy jest ktoś we Wrocławiu kto zechciałby przewieźć mnie swoją GT/159 i trochę o Niej poopowiadać? :-)

  7. #47
    Użytkownik Świeżak Avatar brute4c
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Wrocław / Nowa Ruda
    Auto
    GT 1.8 Twin Spark
    Postów
    162

    Domyślnie

    To odezwę się pewnie w przyszłym tygodniu :-) Co do tych drzwi, to chcę skorzystać póki nie mam jeszcze rodziny. Może by i się drzwi z tyłu przydały, dlatego patrzyłem na 159, ale jestem w stanie pójść na ten kompromis, żeby chociaż przez chwilę jeździć GT. Tak sobie wymyśliłem, że fajnie by było teraz kupić dla siebie, pojeździć te dwa-trzy lata, a potem oddać matce, na przechowanie, żeby została w rodzinie i żebym mógł sobie czasem Nią pośmigać. Tak się zastanawiam, czy w ogóle Alfa GT ma jakiś potencjał zostać Youngtimerem? Mogłaby wtedy zostać już na zawsze, ale wtedy to już tylko V6 wchodzi w grę. Chociaż jak patrzę no moc Twojej JTDm to też musi fajnie jeździć :-)

    PS. Dlaczego na mobile.de Alfy GT chodzą nawet po 50k, a u nas za połowę tej ceny? Wiem, że tamte są pewnie lepiej utrzymane, ale wciąż to dwukrotność ceny w PL.

  8. #48
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    miałem GT i mam 159

    jak tylko GT przekonuje Cie wygladem to bierz

    nawet dziecko mam i wyjazd na 2 tyg na wakacje nie stanowił problemu ( na prawdę super bagażnik jak na auto coupe niby )
    owszem w 59 jest ciszej i takie tam ale złego słowa na GT nie powiem
    super autko








  9. #49
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Dlaczego na mobile.de Alfy GT chodzą nawet po 50k, a u nas za połowę tej ceny? Wiem, że tamte są pewnie lepiej utrzymane, ale wciąż to dwukrotność ceny w PL.
    Bo 15000 Euro == 15-20 tys PLN patrząc na realną siłę nabywczą pieniądza, a nie kurs wymiany walut. Bo za 50000 możesz kupić nowe kombi czy kompakta jak nie będziesz wybrzydzał. Jeżeli kupujesz wóz którym ktoś po Polsce jeździł jakiś czas, to nie ma co się dziwić, że samochód jest tani.

    Dziwić się trzeba jeżeli ktoś tanio kupuje świeżo sprowadzony, bo wtedy przestaje się zgadzać rachunek ekonomiczny handlarza. A to niedobrze.

  10. #50
    Użytkownik Świeżak Avatar brute4c
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Wrocław / Nowa Ruda
    Auto
    GT 1.8 Twin Spark
    Postów
    162

    Domyślnie

    Sęk w tym, że na alledrogo połowa jest sprowadzona, a ceny wszystkie takie same. Weźmy na ten przykład: allegro.pl/alfa-romeo-gt-1-9-jtd-150km-xenon-skora-nawi-bose-i5990440831.html Pełen wypas, igła, niby w Polsce zarejestrowany. Tylko sprzedający z rozdwojeniem jaźni, bo niby pierwszy właściciel, ale jednak przywieziona z Niemiec. Przebieg też wydaje się możliwy, przynajmniej ponad 200k, zwykle skręcają do 190k, ale może było pod 400k to już mu głupio było na mniej :-P Plastiki wyglądają całkiem dobrze, nie nabłyszczane, nie powycierany, skóry nie zmęczone. Co w takim razie jest z tym samochodem nie tak?

Podobne wątki

  1. [Brera] Alfa Brera z Krakowa
    Utworzone przez wandal007 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2015, 07:29
  2. [Brera]Alfa Romeo Brera 2.2JTS warto kupić?
    Utworzone przez leon w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 14:09
  3. [Brera] Alfa Brera 2.0 JTDm w Opolu
    Utworzone przez mateoski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-09-2013, 16:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory