Ja myślę dać tam właśnie 257mm i zacisk choćby ze 156, nie łudzę się że obejdzie się bez adapterówTylko to bliżej nieokreślona przyszłość, najpierw to muszę auto złożyć i zrobić przód bo Brembo cały czas czeka na półce.
Ja myślę dać tam właśnie 257mm i zacisk choćby ze 156, nie łudzę się że obejdzie się bez adapterówTylko to bliżej nieokreślona przyszłość, najpierw to muszę auto złożyć i zrobić przód bo Brembo cały czas czeka na półce.
Od "maryski 1.8, 1,9 jtd" - jakie auto masz na myśli?bo nie zalapalem
Moje boje ze 155: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._8v_1994r.html
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
A ze 156 nie przypasują do 155 na przód zaciski? Bo mam wolny komplecik![]()
Moje boje ze 155: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._8v_1994r.html
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM - była
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM - była
Alfa Romeo 156 2.5 V6 192 KM - była
Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM - była
Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 KM - była
Alfa Romeo 155 1.8 8v - jest
Moje boje ze 155: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._8v_1994r.html
do 8v na tarcze 257 p&p tylko zacisk z marei. Przetestowałem jeszcze zaciski z GP pod tarczę 284 (zwrotnica-zacisk wszytko pasuje) ale tutaj jest problem z odsadzeniem tarczy od zwrotnicy i nie wiem czy odpowiednią tarczę się znajdzie. Chyba tylko z jakiegoś peugota bo one mają 'płaskie' tarcze.
u mnie załatwiło sprawę a stare zaciski miałem w pełni zregenerowane + nowa pompa ham. i serwo...
pedał łapie teraz prawie od samego początku i jest 'sprężysty' do samego końca (przy końcu z oporem), co najważniejsze w końcu siła hamowania i opór na pedale rośnie proporcjonalnie do jego wciskania.
Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 23-02-2016 o 08:46
Wtrącę trzy grosze do tematu.Nie chciało mi się przekładać zwrotnic(a leżą od dawna gotowe z łożyskami) puki co założyłem standardowe tarcze 257 (Mikoda nawiercane i nacinane) oraz zaciski z 145/6 z klockami Black diamond.Powiem tyle (choć zestaw nie dotarty jeszcze) że różnica między tym a seryjnymi zaciskami i tarczami(klocki były ATE)jest kolosalna.
Tyle przechwałkiteraz czas na pytanie.Powiedzcie mi Koledzy gdzie sie podłączyć by wymigać błędy w 8v?
Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 26-02-2016 o 20:00
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
będę musiała pomyślec nad tymi hamulcami, ale póki co pilniejsze rzeczy![]()
własnie kabelek - tez to musze zrobić![]()
czytałam ze np moze byc pod maską w okolicach przepustnicy, ale nie wiem czy u Ciebie![]()
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM - była
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM - była
Alfa Romeo 156 2.5 V6 192 KM - była
Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM - była
Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 KM - była
Alfa Romeo 155 1.8 8v - jest