Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: 1.6 120km po odpaleniu kopci

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2004 1.6 120km
    Postów
    77

    Domyślnie 1.6 120km po odpaleniu kopci

    Witam mam problem moja Bella po odpaleniu i przegazowaniu strasznie kopci na niebiesko później dym zmienia się na biały i tak aż się rozgrzeje po niej już jest dużo lepiej ale dalej kopci na bialo po zgaszeniu odczekaniu 5 min jak się ją odpali przygazuje zakopci na niebiesko . Płynu chłodniczego nie ubywa oleju dolewamy gdzieś 0.7-1.0 l oleju na 1000 km.

    - - - Updated - - -

    Dodam że wymienialem uszczelkę pod zaworami mechanik powiedział że chodzi bardzo dobrze jest to mechanik który od zawsze zajmuje się alfami. Moja bella też raz ma moc a raz jej nie ma chodzi rowno klekocza jej zawory.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Karol147
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6
    Postów
    335

    Domyślnie

    Silnik w Twojej Alfie to niestety wrak, takie spalanie oleju i do tego jeszcze kopcenie nie wróży nic dobrego. Mówię z doświadczenie, obecnie remontuję swojego TSa i u mnie jedyny objawy jaki był to spalanie oleju na poziomie 1l/1000km i delikatne falowanie obrotów. Niestety po rozebraniu silnika okazało się, że jest fatalnie i obecnie przechodzi remont kapitalny.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Co znaczy fatalny?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2004 1.6 120km
    Postów
    77

    Domyślnie

    Tylko że to stało się z dnia na dzień. Jeszcze miesiąc temu nie kopcil a olej i tak bral. Dodam że samochód idzie ładnie tylko muszę go rozbujac. Bez niczego w jeden dzień zrobił tysiąc kilometrów ostatnio w przeciągu tygodnia zrobiłem 2 tys kilometrów bez żadnych usterek ooprócz kopcenia.

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Grzechu194
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    Alfa Romeo 147FL 1.6 105km
    Postów
    20

    Domyślnie

    Nigdy nie wymienia się samej uszczelki pod zaworami. Wymienia się komplet uszczelek wraz z tą pod głowicą.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzechu194 Zobacz post
    Nigdy nie wymienia się samej uszczelki pod zaworami. Wymienia się komplet uszczelek wraz z tą pod głowicą.
    co Ty tu kolego za nowe teorie tworzysz?? Kolega wymieniał uszczelkę pod pokrywa wałków wiec na jaki uj ma wymieniac uszczelke pod glowica.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2004 1.6 120km
    Postów
    77

    Domyślnie

    Niedawno robiłem też rozrząd wtedy wymieniłem uszczelkę pod zaworami walki mam dobre. Parametry sprawdzone komputerem też. Jedyne co było to praktycznie nie miałem świec mam przejechane 170tys i wydaje mi się ze świece były jeszcze te od nowosci. Wymieniłem na nowe.

    - - - Updated - - -

    Możliwe żeby to były uszczelniacze pod zaworami ?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Karol147
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6
    Postów
    335

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Co znaczy fatalny?
    Jak prace zostaną zakończone to założę temat na forum i dokładnie opiszę co i jak.

  9. #9
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Grzechu194
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    Alfa Romeo 147FL 1.6 105km
    Postów
    20

    Domyślnie

    Dobra sorry nie ogarnąłem
    Miałem na myśle że gdy wymienia się uszczelkę pod głowicą to warto wymienić również tą od uszczelki zaworów

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    w221
    Postów
    21

    Domyślnie

    Kolego pomierz ciśnienie w cylindrach jak słabe to pierścienie zużyte/popękane lub podparte wypalone zawory,jak dobre ciśnienie to zapieczone popękane pierścienie olejowe lub inne rzeczy które mają wpływ na kopcenie,odma,chłodnica oleju,uszczelniacze zaworowe,nieszczelności w układzie dolotowym,na biało najczęściej kopci płyn,ale ci nie ubywa,a na niebiesko olej,na czarno niespalone paliwo.Mechanik powinien bez problemu sobie poradzić.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 16:43
  2. 2.0 ts KOPCI !!!
    Utworzone przez CINEKX81 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-09-2012, 15:56
  3. [145] Po nocy po odpaleniu traci moc - po ponownym odpaleniu problem znika
    Utworzone przez krzyzie w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 08:27
  4. Różnica silników 147 1.6 120km a 156 1,6 120km
    Utworzone przez luniu w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 01:42
  5. Różnica silników 147 1.6 120km a 156 1,6 120km
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-11-2010, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory