Jak tylko pojawi się na Facebooku to wstawię link![]()
Ps. Na wykres z Żylety czekałem miesiąc![]()
Jak tylko pojawi się na Facebooku to wstawię link![]()
Ps. Na wykres z Żylety czekałem miesiąc![]()
Jest wykres ale chyba coś popitolił bo inne wartości są![]()
Chociaż niutki są zadowalające
![]()
Tak się zastanawiam co na to skrzynia.... C510 (TB 135 taką ma, 170 już nie ale 135 tak) ma max input torque = 206Nm (Czyli tyle ile w serii ma 1,4 135 MA) - zapewne dlatego moment jest ograniczony. 240Nm jeszcze ale 280 bałbym się. Z jakimś gulfem czy beemką ruszy się ze światełek i skrzynia ulegnie wytrzewieniu![]()
Sam myslę nad tym - u Cinka, ale 240Nm to max co bym chciał![]()
Ostatnio edytowane przez ipIV ; 07-03-2015 o 04:08
W sumie jest spora podaż skrzyń z MA na rynku jak się wysypie to wymiana
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Posiadam Mito w tej samej konfiguracji i właśnie zastanawiam się nad chiptuningiem. Jedyne co mnie powstrzymuje to niewiadoma w postaci wytrzymałości skrzyni... Minął już blisko rok - może mógłbyś powiedzieć ile km już zrobiłeś i co na to skrzynia? No i chłopaki bez TCT, są jakieś efekty uboczne zmiany mapy?
Pozdrawiam!![]()