Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #6071
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,457

    Domyślnie

    Które manetki - łopatki biegów ? są idealne! muszą być duże żeby móc zmieniać biegi nie tylko trzymając kierownicę na wprost.

  2. #6072
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Podoba mi się, że pedał hamulca, w wersji z automatem, nie jest taki wielki jak m.in. w 159, bo ja akurat lubię trzymać lewą nogę bardziej wyprostowaną na podłodze obok hamulca, a nie na podnóżku.


  3. #6073
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Nie mity a fakty o Mazdzie 6. (chociaż podobno w polifcie trochę poprawili) Jadąc ponad 120km/h na autostradzie szum wiatru jest zdecydowanie większy niż np. w takiej Insignii, nie wspominając o Audi A4.
    Ma być dobrze wyciszona (to też oznaka premium), bo co to za przyjemność słuchać szumów, czy warkotu silnika przy dużych prędkościach przez kilka godzin, albo jakiś hałasów, robót drogowych, tramwajów w mieście. Wsiadasz, zamykasz drzwi i cisza. Włączasz swoją ulubioną muzyczkę i jazda. A jak koniecznie chcesz hałasu to opuszczasz najwyżej szyby

    Co do podsufitki i szyberrachu to kwestia regulacji siedzeń. Zobaczcie jaki szeroki zakres w 3er, czy A4 jest (dla przednich siedzeń). Znajomy (185-190cm) z usztywnioną nogą normalnie jeździł A4.
    Piszesz jak przysłowiowy posiadacz vieśwagena. Alfa bee, nie kupuj panie ona się psuje, lawetę dają w zestawie?
    Mazda 6 to samo słowo "PONOĆ" głośna, nie mity a fakty...

    Chłopie nie wierz we wszystko co ci mówią.
    Akurat tak się składa, że mam jedno i drugie wspomniane w tym wątku.

    Alfa GTA po przejechaniu 350km z radością wysiadam i nie od "warkotu silnika" (skąd ty wziąłeś takie określenie), a od bólu pleców.
    Mazdą zajechałem na raz w Alpy 1100km i wysiadłem, zapiąłem narty i jeździłem do popołudnia.

    Alfa ma charakter - 159 jest piękna, ale nie czujesz czym jedziesz.
    156 to kwintesencja quore sportivo - a jak ma się pod maską V6 to już poezja.
    Ilekroć kogoś przewożę zawsze ten sam teks. Wyłącz radio. To o jakim tu wyciszeniu piszesz.

    Mazda 6 w benzynie moim zdaniem jest autem prawie doskonałym. Latam tym ponad 200km/h i jakoś tego sławnego słabego wyciszenia nie zauważam. Jeździłeś w ogóle Mazdą, że piszesz takie bzdury? To nie trabant, że wszystko słychać z zewnątrz. Alfa jest głośniejsza.

    8/10 klientów powiedzmy auta z półki średniej wyższej wybierze niemiecki produkt, a tylko 2 coś innego. Bo jest lans na audi. Auto piękne w pakiecie sport, mocne jak zapłacisz, awaryjne jak nigdy dotąd. No, ale Audi. Wszędzie w prasie najlepsze

    1/10 wybierze Giulię- i dobrze, bo alfy się psują...

    1/10 jak ja, nie doczeka na premierę i wybierze alternatywę np. Mazdę 6.

    I żeby nie było. Jeździłem wieloma autami od nowości, używanymi. Najbardziej mi utkwił w pamięci Passat sławny 1.9 TDI. Fotele wygodne, silnik wrażenia akustyczne zabrakło by maty do wyciszenia, zawieszenie leciało tak, że to w alfie to wieczne. Mimo wszystko bardzo miło wspominam ten samochód.

    Nadmienię, że latałem 600KM M5 gdzie pod maską jak wiadomo jest V8 biturbo, a dźwięk masz dogrywany z głośników premium. Świat idzie na kompromisy.

    Każdy wybierze co mu pasuje, ale błagam nie pisz tekstów szwagier kolegi ze strony matki mówi, że ponoć jego znajomy ma i mówi...

    Giulię kupią osoby zdecydowane, reszta pójdzie do konkurencji.

  4. #6074
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Porównanie Giulii do Mazdy 6 czy innych Opli to kiepski żart - wystarczy popatrzeć na filmy z Genewy i widać od razu, że ten model będzie grał w najwyższej lidze razem z "trójcą niemiecką".
    Podejrzewam, że cena podstawowych wersji nie będzie niższa niż 120 tys. zł.
    Długo jeszcze Alfa nie będzie grała w jednej lidze z trójcą niemiecką. (jeśli w ogóle kiedykolwiek) Póki co z jednym modelem można zacząć aspirować do premium.

  5. #6075
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał koskar Zobacz post
    Z fąpaża Tipo 949: 2.2 mjet będzie ważył 1374 kg, a 180-konna wersja bedzie robiła setę w 6.9 sekundy...!
    Zapomniałeś napisać o najważniejszym - będzie emitować nie mniej, nie więcej, ale 99g CO2 / km . Ech, te przepisy, będzie samochód dla flot :

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CcdVCAEWoAA46Nw.jpg
Wyświetleń:	49
Rozmiar:	51.5 KB
ID:	192992
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #6076
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareknewry Zobacz post
    same wielkie chlopy tutaj +190cm kazdy , chyba musicie poczekac na druga planowana duza limuzyne, nastepce 166.


    https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...bd&oe=57684095

    Te manetki nie wiem dlaczego takl duze, jak stery w samolocie. Oszpecaja wnetrze. No ale we wloskiej stylistyce zawsze musi byc odrobina kiczu.
    To nie kicz... Przejedź się innymi autami, w których manetki nie ruszają się z kierownicą i wyjaśni Ci się, dlaczego manetki muszą być większe.

  7. #6077
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Golf VII
    Postów
    34

    Domyślnie

    http://forums.vwvortex.com/showthrea...hp-TTv6/page28

    Więcej zdjęć wnętrza i nie tylko. Obowiązkowo oglądać

  8. #6078
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebol75
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce, 159JTDm150@192/405, 147JTD
    Postów
    283

    Domyślnie

    Moze i nie kicz ale rzecz gustu mi chyba tez sie bardziej podobają małe łopatki które obracają sie z kierownica

  9. #6079
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Góra drzwi i deski rozdzielczej obszyte skórą?! Chcęto!!!

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Alfa-Romeo-Giulia-Geneva-2016-27.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	87.3 KB
ID:	192994


    Klasa, jak ogólnie nie cierpię drewna w samochodach, to wersja matowa wygląda całkiem całkiem...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #6080
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Haveblue
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Maserati Ghibli SQ4
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał koskar Zobacz post
    \

    Dla mnie Brera jest mega dziwnym samochodem, bo ja i moje 190 cm się tam ledwo mieścimy, a w zasadzie nie mieścimy, a kolega-właściciel, 2-metrowy chłop jeździ nią na co dzień i się jakimś cudem mieści tam. Nie mam pojęcia jak.
    Nie zajmuje poprawnej pozycji za kierownicą, ot co. Jeśli by chciał usiąść normalnie to nie mialby takiej możlowiści.

    W 156, dało się całkiem całkiem normalnie usiąść, w 159 było ok, tutaj - sam ciekaw jestem.
    wcześniej:
    YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
    AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
    AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
    AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
    AR 156 GTA '03 - 2006-2009
    AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
    teraz:
    Honda CRV (służbowa)
    Maserati Ghibli SQ4 '15

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory