1.Czy w trakcie zmiany na obieg wewnętrzny słychać coś np jak klapki się zmieniają
2.Gdzie znajduje się ta klapka od obiegu wewnętrznego jak się do niej dostać
3.Gdzie znajduje się silniczek sterujący obiegiem wewnętrznym
1.Czy w trakcie zmiany na obieg wewnętrzny słychać coś np jak klapki się zmieniają
2.Gdzie znajduje się ta klapka od obiegu wewnętrznego jak się do niej dostać
3.Gdzie znajduje się silniczek sterujący obiegiem wewnętrznym
Słychać ale niezbyt głośny, klapka jest na podszybiu pod filtrem kabinowym, u mnie nie ma klimatyzacji to ta klapka jest sterowna manualnie chyba ale nie wiem w jaki sposób.
Tak - podczas zmiany obiegu nawiewu z zewnętrznego na wewnętrzny słychać taki charakterystyczny dźwięk. Co do tego gdzie znajduje się klapka - nigdy nie rozbierałem tego ustrojstwa, ale spróbuj dojść po dźwigni.
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.
Czyli jak rozbiorę podszybie i ściągnę filter to zobaczę tą klapkę
Jeżeli Boxer i T.S mają tak samo to zobaczysz.
Ja mam klimatronic i właśnie po uruchomieniu zapłonu zawsze słychać taki dziwny dzwięk koło schowka pasażera takie jakby buczenie jest to parę sekund i wyłącza się a właśnie jak nacisnę obieg wewnętrzny to nic się nie dzieje. przypuszczam że poprostu klimatyzacja chce ruszyć tą klapką i nie morze i dlatego tak buczy co o tym sądzicie?
buczy to znaczy ze klapka sie otwiera/zamyka u mnie jest tak ze jak zalanczam obieg to czasem buczy czasem nie lub jak jade po dziurach to tez buczy cos sie zawiesza chyba :>
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
no właśnie ja też podejrzewam że coś się tam zawiesza bo wogule nie słysze klapki tylko to buczenie
jednak miałem rację połamała się zębatka w mechaniźmie sterowania obiegiem niewie ktoś czy morzna taki silnik dostać czy tylko szukanie zębatki ratuje ewentualnie gdzie takie zębatki morzna by kupić
Ostatnio edytowane przez czupi ; 08-05-2009 o 22:08
jak sie tam dostales ???
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
jest trochę przy tym roboty trzeba ściągnąć całe plastiki tam gdzie jest schowek i konsolę sterowania klimatyzacji radio i pod kierownicą plastiki praktycznie cała dolna część i później najgorsze trzeba wyciągnąć ten silniczek z mechanizmem jest na 3 śrubkach musiałem demontować to taką końcówką do wiertarki na 4 centymetry bo nic innego nie weszło.
Gopcio a jaki ty masz rodzaj klimatyzacji same przyciski na niej są i taki wyświetlacz zielony