Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Luz sworznia na zwrotnicy

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    A jeśli stukanie to może zerknij na gumy stabilizatora. Stukać mogą też poduszki.
    Generalnie te zawieszenie dla każdego ogarniętego diagnosty powinno być znane jak dupa własnej Starej, więc podjedź na stacje niech wjedzie na szarpaki weźmie latarkę i łychę, sprawdzenie będzie tańsze niż wymienianie półosi z powodu osłon przegubu
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie

    Stukania nie ma , lecz po wymianie wahaczy , drążka ,końcowek drążka , i ustawieniu zbieznosci tnie dalej opony z przodu...
    od strony wewnętrznej , po gumie widac ze wypycha ją na zewnątrz przy kontakcie z podłożem....
    Jeden drążek nie został wymieniony ponieważ nie miał luzów .
    Amory sprawdzane po 80 + % są stare , troche mi się nie chce wierzyć w to urządzenie , alfina jest troche zglebowana i jest na czerwonych springach...
    Jak wyeliminowac cięcie opon ? z 5 mm bieżnika został 1 mm - 0.5 po 20 k tys

    Jeśli wymieniałem przegub i osłony to przy wyjęciu półosi tracę zbieżność? bo w między czasie były takie zabiegi

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    złe kąty pochylenia koła.

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    jak ruszysz wahacz to tracisz zbieżność ( popuścisz albo coś ) oraz jak odkręcałeś końcówkę drążka kierowniczego na drążku , w sumie jak od kolumny odkręcasz zwrotnice tez sie może wszystko przestawić ( ja zawsze ustawiam )
    Ale jak robiłes przy przegubie to pewnie wahacz popuszczałeś albo go wywaliłeś , bo wkur** jak jest zamocowany i robisz przy pół osi . Ja demontuje go zawsze bo już raz chciałem zaoszczędzić na czasie to mi się wpierdzielił w manżete i trza było robić odnowa


    hmmm , a że się tak zapytam zbieżność ustawiona w negatywie czy na zero ?
    Mnie cieło tez opony ale od kilku lat ustawiam na zero ( w książce jest na minimalny negatyw )

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie

    Dobra obczaje to zbieznosc ...
    hm z tego co pamietam chyba 0 było... na 0 lepiej?

Podobne wątki

  1. osłona sworznia dolnego wahacza
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-04-2017, 15:38
  2. [159] Giuma, osłona sworznia dolnego wahacz 159
    Utworzone przez floor w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-01-2016, 22:02
  3. [Giulietta] Wymiana sworznia wahacza
    Utworzone przez milleniusz w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 15:34
  4. [164] Wahacz przód rozmiar sworznia
    Utworzone przez marcineczq w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 21:10
  5. [145] Osłona sworznia wahacza
    Utworzone przez as w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-01-2010, 20:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory