Strona 111 z 135 PierwszyPierwszy ... 1161101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,101 do 1,110 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #1101
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Tyle, że ja mam porównanie z kilku samochodów. I w żadnym nie ma 15V, co wykańcza akumulator.

  2. #1102
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,337

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Tyle, że ja mam porównanie z kilku samochodów. I w żadnym nie ma 15V, co wykańcza akumulator.
    podstawa to klasa miernika a dokładnie jego dokładnosc bo 0,2-0,5V to dokladnosc marketóweki

  3. #1103
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ale o co chodzi? Nie pisałem nic o żadnym mierniku.

  4. #1104
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair
    Postów
    19

    Domyślnie

    Trzy lata z Julką. Ostatnio pierwsze badanie techniczne (na poważnej stacji diagnostycznej) i przegląd po 60 tys. Żadnych usterek nie stwierdzono.
    I tak, jedynka z czasem przytnie (od trzech lat bez zmian), tej zimy poważnie mi popiskuje zawieszenie przy wolnej jeździe po nierównej nawierzchni i na progach (tu się pogarsza). Są to głupoty. Zresztą dawać papudrokom rozbierać skrzynie to ryzyko, a zawieszenie skoro nie ma luzów, niech se piszczy.
    Więc jak do tej pory historia napraw to tylko wymiana łączników stabilizatorów, czujnika naładowania akumulatora i samego akumulatora - wszystko ponad rok temu, jeszcze na gwarancji.
    Nie będę komentował, bo jeszcze zapeszę.

  5. #1105
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ciekawe co wymienili niepotrzebnie - czujnik naładowania akumulatora (zwany pieszczotliwie na zleceniu serwisowym "centralką akumulatora"), czy akumulator.
    Bo nie wierzę, że dwa elementy zepsuły się jednocześnie. A i nie zdziwiłbym się, gdyby przyczyna usterki była zupełnie jeszcze inna.

  6. #1106
    Użytkownik Ogier Avatar Snu
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Jest Giullietta 1.4 MA Była 147 1.6 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Stuknęła pierwsza 10tka na liczniku, więc mogę sie pochwalić co było...

    1. Walnięty akumulator - po 1.5k odmówił posłuszeństwa na środku skrzyżowania
    2. Trzeszczący fotel
    3. Trzeszczący boczek
    4. Oba łączniki stabilizatora się rozleciały... po 10k... serio...

  7. #1107
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair
    Postów
    19

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Ciekawe co wymienili niepotrzebnie - czujnik naładowania akumulatora (zwany pieszczotliwie na zleceniu serwisowym "centralką akumulatora"), czy akumulator.
    Bo nie wierzę, że dwa elementy zepsuły się jednocześnie. A i nie zdziwiłbym się, gdyby przyczyna usterki była zupełnie jeszcze inna.
    Start Stop przestawał działać. Oczywiście winowajcą był kiepski akumulator. Migali się, żeby go wymienić. Najpierw aktualizowali mi soft (na przeglądzie po trzydziestu tys.), z dwa miesiące później zgłosiłem się ponownie, wymienili czujnik. Jak tego samego dnia S&S nie zadziałał do wróciłem z pretensjami i wtedy w końcu dostałem nowy akumulator. Zwykła historia. Już rok z nowym akumulatorem (o nieco lepszych parametrach) i S&S działa tak dobrze, jak nigdy od nowego.

  8. #1108
    Użytkownik Ogier Avatar Snu
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Jest Giullietta 1.4 MA Była 147 1.6 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    No niestety z S&S są jaja. Mi wymienili akumulator i przez pół roku działał prawie zawsze, natomiast teraz zima + rzadziej jeżdżę i S&S załącza się dopiero po przejechaniu jakichś 100km...

  9. #1109
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ja mam wrażenie, że oni wymieniają niektóre części na odczepnego, żeby klient widział, że coś zostało zrobione, nawet jeżeli nie są zepsute.
    A te wymontowane części dają kolejnemu klientowi i interes się kręci (nawet w gwarancji jest zapis, że części na wymianę nie muszą być nowe).
    A z akumulatorem pewnie jest problem, bo już trudniej wepchnąć komuś używany. Mnie też wymieniali ten czujnik, niepotrzebnie, a ostatnio alternator, też niepotrzebnie. Gdyby to miało ich kosztować, to tacy chętni do wymiany by nie byli. A na wymianę akumulatora zgodę musiał wyrazić niejaki Mirosław P.
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 17-03-2016 o 21:31

  10. #1110
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    S&S w Giulietta ma problem konstrukcyjny i nawet wymiana softu nie pomoże, po prostu nowa konstrukcja alternatora i wyższe napięcie ładowania, albo akumulator o większych gabarytach - mniej wysilony.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory