Prawda. Szkoda, że 33&75 już w większości dokonały żywota. Nie miałem okazji posiadać i trzy okazje zmarnowałem. Teraz jest ostatnia szansa na zalapanie się na boxera w 145.
Wysłałem gołębiem pocztowym
Prawda. Szkoda, że 33&75 już w większości dokonały żywota. Nie miałem okazji posiadać i trzy okazje zmarnowałem. Teraz jest ostatnia szansa na zalapanie się na boxera w 145.
Wysłałem gołębiem pocztowym
Racja ciężko znaleźć teraz jakąś 33 lub 75 w dobrym stanie , jakiś czas temu była na allegro czerwona 33 za ponad 3 tyś. Na olx jest zielona za 2tyś z dziurą w przednim błotnikuWiększość tych aut wylądowała na złomie , bardzo rzadko ale też można zobaczyć gdzieś jak stoi w jakiś krzakach ale taką z krzaków to już wiadomo trzeba garnąć.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Oglądam tam ogłoszenia, ale raczej za 1000 Euro ciężko coś sensownego kupić.
Zgadzam się, ale to są mniej więcej takie "cuda" jak u nas po 8000 zł.
Pomijając QV, czy oczywiście Q4 164 nie jest jeszcze (na szczęście) drogim autem. Mnie się np marzy rzędowe turbo i z italii ich kilka jest za przyzwoite pieniądze.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Ogólnie 164 jest dosyć żywotnym autem i trzeba się postarać żeby ją zajeździć dlatego ceny jakieś kosmiczne nigdy nie będą.
I na pewno więcej jest zajeżdżonych TS niż V6.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
W sensie mniej awaryjnym niż stereotypowa Alfa z lat 90-tych
Na pewno na co dzień lepiej jeździć 164 niż 33![]()
Jasne że TS jest niezniszczalny ale akurat jest o dziwo dużo więcej ogłoszeń z V6 bo po prostu TS jeździ się na co dzień a V6 na co dzień trochę kosztuje
Dlatego przeważnie TSy są bardziej zniszczone/zajeżdżone zwłaszcza w PL.
Ktoś stosował poliuretany do alfy 164?: http://www.rallyshop.pl/index.php?p1...alfa-romeo-164