Co z masą nieresorowaną?
Wysłałem gołębiem pocztowym
Co z masą nieresorowaną?
Wysłałem gołębiem pocztowym
http://www.powerflex.pl/c/67711/164-...eo-street.html tu jest wszystko do zawieszenia co można zamontować z poliuretanu.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Jeżdżę na co dzień V6-ką 3- litrową, a krezusem nie jestemInstalacja gazowa sprawia, że stać na to nawet filozofa. Wiem jakie są opinie o zagazowanym busso i samym procederze, ale nie zmienia to faktu, że dzięki temu można jeździć wygodnie i tanio. Moja 164ka od 20lat jeździ i ma się dobrze. Przyznaję, że wszystko przy silniku we własnym zakresie załatwiam. Na remont silnika w warsztacie pewnie trzeba by groszem sypnąć…
Pytanie a propo klimatyzacji. Czy klimatyzacja w 164 toleruje nowy czynnik? Raz już była nabijana i ten czynnik uleciał, gdy samochód stał w garażu, przy okazji odklejając podsufitkę itp. Teraz chcę wymienić oringi i nabić kolejny raz, tylko zastanawia mnie czy sytuacja się nie powtórzy.
Nabij czynnikiem 134A i będzie działaća jak ucieka to znaczy, że układ jest nieszczelny.
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
V6 na co dzień nie będę jeździł bo mi jej szkoda a montaż LPG odpada.
Co do klimy to ja swoją Superką jadę jutro na testy klimy![]()
Ostatnio edytowane przez premek ; 07-03-2016 o 22:54
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Podobno jednak grzech. Dla "prawdziwego fana" busso, to grzech ciężki, jeśli nie śmiertelny.Paradoks polega na tym, że te silniki właśnie wyjątkowo dobrze znoszą gaz. I to na najprostszej instalacji. Samochód, choćby najpiękniejszy, ma dla mnie charakter użytkowy i powinien jeździć, a nie stać pod plandeką. Jeszcze aż taka stara 164ka nie jest.
Dzięki za info o klimatyzacji. Dajcie znać czy macherzy od klimy coś mówili ciekawego. Ja wiem tyle, że jakiś czas temu zmienił się czynnik, dokładniej jego gęstość i w klimatyzacjach starego typu mogą być problemy.
Nie ma nic złego w LPG. Zarówno my, jak i Włosi mamy w tym temacie ogromne dobre doświadczenia, ale to nie jest ten wątek.
Wysłałem gołębiem pocztowym