Strona 186 z 226 PierwszyPierwszy ... 86136176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,851 do 1,860 z 2255

Temat: Rozmowy o AR 33/164 - mini Shoutbox

  1. #1851
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Czarnowo, Torun, Poland, Poland
    Auto
    AR GTV Spider 916 Lusso + AR 164 3.0 QV + AR 156 Crosswagon Q4
    Postów
    280

    Domyślnie

    Co z masą nieresorowaną?

    Wysłałem gołębiem pocztowym

  2. #1852
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Italia
    Postów
    493

    Domyślnie

    http://www.powerflex.pl/c/67711/164-...eo-street.html tu jest wszystko do zawieszenia co można zamontować z poliuretanu.

  3. #1853
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Seraf Zobacz post
    Jasne że TS jest niezniszczalny ale akurat jest o dziwo dużo więcej ogłoszeń z V6 bo po prostu TS jeździ się na co dzień a V6 na co dzień trochę kosztuje
    Dlatego przeważnie TSy są bardziej zniszczone/zajeżdżone zwłaszcza w PL.

    Ktoś stosował poliuretany do alfy 164?: http://www.rallyshop.pl/index.php?p1...alfa-romeo-164
    V6 jest zwyczajnie drogie w użytkowaniu, stąd mniej zużyte bywają. Z resztą koszt remontu busso pewnie niejedną na złom odesłał.

    Poliuretany to fajny pomysł, ale moja ma teraz akcję klima plus poprawki lakiernicze, więc może za kilka miesięcy.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #1854
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Jan
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    164 3.0 V6 12v automat
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    V6 jest zwyczajnie drogie w użytkowaniu, stąd mniej zużyte bywają. Z resztą koszt remontu busso pewnie niejedną na złom odesłał.

    Poliuretany to fajny pomysł, ale moja ma teraz akcję klima plus poprawki lakiernicze, więc może za kilka miesięcy.
    Jeżdżę na co dzień V6-ką 3- litrową, a krezusem nie jestem Instalacja gazowa sprawia, że stać na to nawet filozofa. Wiem jakie są opinie o zagazowanym busso i samym procederze, ale nie zmienia to faktu, że dzięki temu można jeździć wygodnie i tanio. Moja 164ka od 20lat jeździ i ma się dobrze. Przyznaję, że wszystko przy silniku we własnym zakresie załatwiam. Na remont silnika w warsztacie pewnie trzeba by groszem sypnąć…
    Pytanie a propo klimatyzacji. Czy klimatyzacja w 164 toleruje nowy czynnik? Raz już była nabijana i ten czynnik uleciał, gdy samochód stał w garażu, przy okazji odklejając podsufitkę itp. Teraz chcę wymienić oringi i nabić kolejny raz, tylko zastanawia mnie czy sytuacja się nie powtórzy.

  5. #1855
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Nabij czynnikiem 134A i będzie działać a jak ucieka to znaczy, że układ jest nieszczelny.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

  6. #1856
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jan Zobacz post
    Jeżdżę na co dzień V6-ką 3- litrową, a krezusem nie jestem
    Świrusów świadomych co mają nie liczę . Ja tez mógłbym jeździć czymkolwiek i bynajmniej nie jest to kwestia grubości portfela.

    Co do klimy sam jestem ciekaw. Moja jest pusta. Jadę w sobotę sprawdzić szczelność i nadmuchać.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #1857
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Italia
    Postów
    493

    Domyślnie

    V6 na co dzień nie będę jeździł bo mi jej szkoda a montaż LPG odpada.

    Co do klimy to ja swoją Superką jadę jutro na testy klimy

  8. #1858
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Seraf Zobacz post
    V6 na co dzień nie będę jeździł bo mi jej szkoda a montaż LPG odpada.

    Co do klimy to ja swoją Superką jadę jutro na testy klimy
    E. LPG to nie grzech. Zwłaszcza we włoskim aucie.

    Tak z innej beczki. Macie jakieś pomysły na upgrade hamulców? 156 V6 ma coś większego?
    Ostatnio edytowane przez premek ; 07-03-2016 o 22:54
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #1859
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Jan
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    164 3.0 V6 12v automat
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    E. LPG to nie grzech. Zwłaszcza we włoskim aucie.
    Podobno jednak grzech. Dla "prawdziwego fana" busso, to grzech ciężki, jeśli nie śmiertelny. Paradoks polega na tym, że te silniki właśnie wyjątkowo dobrze znoszą gaz. I to na najprostszej instalacji. Samochód, choćby najpiękniejszy, ma dla mnie charakter użytkowy i powinien jeździć, a nie stać pod plandeką. Jeszcze aż taka stara 164ka nie jest.

    Dzięki za info o klimatyzacji. Dajcie znać czy macherzy od klimy coś mówili ciekawego. Ja wiem tyle, że jakiś czas temu zmienił się czynnik, dokładniej jego gęstość i w klimatyzacjach starego typu mogą być problemy.

  10. #1860
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Czarnowo, Torun, Poland, Poland
    Auto
    AR GTV Spider 916 Lusso + AR 164 3.0 QV + AR 156 Crosswagon Q4
    Postów
    280

    Domyślnie

    Nie ma nic złego w LPG. Zarówno my, jak i Włosi mamy w tym temacie ogromne dobre doświadczenia, ale to nie jest ten wątek.

    Wysłałem gołębiem pocztowym

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory