MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
Jest możliwe że po zaslepieniu egr Bella ma mniej mocy?
Samochód do 3k w ogóle nie ciągnął, myślałem, że to wężyki, ale okazały się OK.
Dziś przyszło mi do głowy sprawdzenie EGR, był już wcześniej zaślepiony i faktycznie, blaszka sie przepaliła. Założyłem na szybko zaślepkę po puszcze i jest duża poprawa. Teraz pytanie zaślepiać 100% czy z 3 dziurkami. Po przeczytaniu kilku stron już zgłupiałem.
Po zaślepieniu, sam EGR warto czyścić? Przy gaszeniu trzęsie mi budą problem dalej w okolicach EGR czy gdzie indziej szukać(poduchy itp)?
Masz do 115km? Wszystko wyczyścić i zaslep pełna zaślepka.
Co do trzęsienia buda to nie pomogę. Nie będę zgadywal.
Wysłane z mojego Rome przy użyciu Tapatalka
do 115km?
Wersja mocy silnika, 1.9 8 zaworów 105/110/115 koni mechanicznych. W tych zaslepiaj pełna zaslepka.
Wysłane z mojego Rome przy użyciu Tapatalka
że o konie pytasz się domyśliłem, nie wiedziałem dlaczego 115. Mam 150km w 1.9 JTD
Nowszy sterownik silnika, jak dasz pełna to będzie błąd ma desce.
Zaślepka z dziurami będzie dla ciebie odpowiednia.
Aby włożyć pełna będziesz musiał wyprogrampwac egr że sterownika.
Wszystko jest już opisane.
Wysłane z mojego Rome przy użyciu Tapatalka
ale ok, ale i tak nalezałoby usunać programowo EGR ? Czy my przy silnikach 150km zaslepimy całość i wyskoczy nam błąd, czy zalorzymy zaślepkę z dziurkami to i tak czy siak musimy jechać i EGR usunąć programowo (bo tak jest poprawnie zaslepic-->usunać)
Wiec lepiej zaslepić całość (bo oto nam chodzi aby zaslepić całkowicie EGR) bo co nam da zaslepienie w połowie i tak po zaslepieniu czy w połowie czy całości przydałoby sie usunac egr programowo -- dobrze rozumiem czy nie bo juz sam nie wiem?
Tak, dziury ogranicza syf ale go nie wyeliminuja.
Program + pełna zaślepka to najlepsza opcja.
Wysłane z mojego Rome przy użyciu Tapatalka