W Niemczech Giulia w dieslu ma startować od 36 tys euro (150KM), benzyna 41 tys. Biorąc pod uwagę, że diesle będą miały u nas wysoką akcyzę a nasza waluta obecnie nie jest dużo warta, to nie należy się spodziewać u nas wysokiej sprzedaży![]()
W Niemczech Giulia w dieslu ma startować od 36 tys euro (150KM), benzyna 41 tys. Biorąc pod uwagę, że diesle będą miały u nas wysoką akcyzę a nasza waluta obecnie nie jest dużo warta, to nie należy się spodziewać u nas wysokiej sprzedaży![]()
A gdyby kosztowała 25 tys. EUR to by była? U nas nie była i nie będzie, Giulietta jest jednym z najtańszych samochodów na rynku z silnikiem benzynowym ~150KM (tutaj można jeszcze dorzucić Seata Leona i VW Golfa) i sensownym wyposażeniem, a rekordów sprzedaży nie bije. Pewnie Audi A1 też się sprzedało więcej niż MiTo, a ceny sobie można porównać...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
5.5 do 60mp/h (czyli 96km/h), więc 100km/h pewnie w okolicach 5.8-6s. No, ale liczę, że to tylko wstępne szacunki i będzie lepiej - bo jak czarny159 napisał: szału ni ma.
Ciekawe co w podstawie będzie, bo ta cena, o której mówicie rzeczywiście może być zaporowa, jeśli to za totalną goliznę na miarę BMW/Audi...
Pozdro,
Bartas
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
25 tys euro ,a 31tys euro to duzy przeskok,bo w granicach 26 tys zl,a taka kwota dla kazdego zainteresowanego segmentem srednim
,jest istotna,zwlaszcza biorac pod uwage leasing. Jak by nie bylo,nadal rozmawiamy o autach popularnej klasy,nie niszowej.
W Polsce napewno ceny beda nizsze,ale i tak niezbyt atrakcyjnie to sie przedstawia.
Dobra wiadomosc dla rynku uzywanych aut- wartosc bedzie leciala leb na szyje po 2- 3 latach,bo popyt bedzie znikomy,jezeli podstawa ma kosztowac 140 tys.
Co do Giulietty,to mowa o kompakcie. Ladnym,ale kompakcie. Wydac 85 tys za kompakt i to z wyprzedazy 2015,to dla wielu surrealizm.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 18-03-2016 o 10:12
Powtarzam, to jeden z tańszych kompaktów w swojej klasie. Mój przypadek:
77 tys. zł - za konfigurowany model z benzynowym silnikiem 150KM, z LEDami do jazdy dziennej (po w Maździe 3 jest za to dopłata albo wyższa wersja), czujnikami parkowania przód/tył, czujnikami zmierzchu/deszczu i tapicerką z alcantarą, dla porównania Mazda 3 z silnikiem 120KM, czujnikami parkowania tylko tył, bez czujników zmierzchu/deszczu, bez LEDów i tapicerką ze szmatki - 74 tys. zł. A ile Mazd 3 jeździ po ulicach, to sobie można zobaczyć.
Nie piszę już o rzeczach typu metalowa podstopnica i pedały, czerwone przeszycia kierownicy, fotela, mieszka zmiany biegów, aluminiowe listwy progowe, "dyfuzor" z tyłu, elektrycznie składane lusterka, lusterko wsteczne elektrochromatyczne itp. itd.
Volvo V40 T3 z porównywalnym wyposażeniem od 90 tys. w górę raczej. Audi A3, BMW 1 - dużo powyżej 100 tys. BMW 1 wg cennika wychodziło w okolicach ze 140 chyba - czyli prawie 2 razy drożej, jak u Mercedesa - nie wiem.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 18-03-2016 o 10:32
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
77 tys to swietna cena,ale zapominasz,ze wyjsciowo oscylowala wokol 100 tys. co wedlug mnie jest bardzo gruba przesada.
Na ten moment ,giulietta 150 km z 2015 r.kosztuje 85 tys. czyli zadna okazja,bo za 88 mozna kupic mazde 6 z 2016 roku 2.0 145 km.
nie no jak wyjada z cena 140 tys za benzynę to sukcesu raczej nie wróże
jednak większość ludzi liczyć potrafi...
Gruba przesada to są ceny A3. Tak na szybko skonfigurowany podobnie do mojego egzemplarz - 127 tys. zł. I chyba źle się w Polsce nie sprzedaje? Jeżeli (tak szybko zerkając w internet) z Audi można wydusić 8% rabatu, to mamy 117 tys. vs. 77 tys. - sam sobie odpowiedz, czy warto dopłacić 40 (czterdzieści) tys. zł. Polacy uważają, że tak. Reasumując, moim zdaniem na polskim rynku cena nie będzie miała większego znaczenia - kto będzie chciał, to i tak kupi, jak ktoś będzie chciał Audi/BMW/Merca, to za pół darmo nie weźmie.
A dla większości forumowiczy kluczowe znaczenie będzie miała i tak - utrata wartości.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 18-03-2016 o 11:13
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS