Strona 77 z 168 PierwszyPierwszy ... 27676869707172737475767778798081828384858687127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 761 do 770 z 1678

Temat: Zakup Alfy Romeo GT

  1. #761
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Byłą 156 TS, GT 1.9 z wiruskiem :),jest 166 3.0 FL
    Postów
    844

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    W 3 lata 71 tysięcy to za bardzo jej nie ganiasz -- ale to w tym przypadku przyznam mało istotne.
    Benzyna ma już prawie 300tys i nic nie dołożyłeś -- albo poprzedni właściciel to co mogło kosztowne sie zepsuć wymienił
    i trafiłeś na wisienkę na torcie.

    Ktos sie jeszcze moze wypowie ?
    A jak u Ciebie wygląa ze spalaniem ?
    Miałęm Twin sparka w 156 i przejechałem nim 120 tys absolutnie bezawaryjnie, autko poszło dalej i podobno nie sprawia problemów-tyle tylko że to była Alfa z salonu w której pilnowałem wymian i jej nie katowałem.Jesli miałbym kupować Alfę z tym silnikiem to tylko od kogoś pewnego.Niestety lekko zaniedbany może okazać się kapryśny.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    W 3 lata 71 tysięcy to za bardzo jej nie ganiasz -- ale to w tym przypadku przyznam mało istotne.
    Benzyna ma już prawie 300tys i nic nie dołożyłeś -- albo poprzedni właściciel to co mogło kosztowne sie zepsuć wymienił
    i trafiłeś na wisienkę na torcie.

    Ktos sie jeszcze moze wypowie ?
    A jak u Ciebie wygląa ze spalaniem ?
    Miałęm Twin sparka w 156 i przejechałem nim 120 tys absolutnie bezawaryjnie, autko poszło dalej i podobno nie sprawia problemów-tyle tylko że to była Alfa z salonu w której pilnowałem wymian i jej nie katowałem.Jesli miałbym kupować Alfę z tym silnikiem to tylko od kogoś pewnego.Niestety lekko zaniedbany może okazać się kapryśny.

  2. #762
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Edd46
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    56

    Domyślnie

    Za to JTD jest idioto odporny i już nie trzeba wymieniać oleju co 10 000 km. W przypadku każdego samochodu jest tak,że jeśli kupisz zadbany egzemplarz i będziesz należycie o niego dbał to nic się nie będzie działo. I nie ma znaczenia czy to TSI,JTS czy 2.0 TDI.

    Jak ktos kupi auto z przebiegiem na liczniku 200 000 km,a w rzeczywistości samochód ma przebieg kilkakrotnie większy to nic dziwnego,że pewne rzeczy będą się psuć...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #763
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mik3
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    W-M
    Auto
    Ford Focus Mk2 Turnier FX Gold 1.6 Ti-VCT
    Postów
    73

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    TS (Twin Spark) - silnik po którym niechlubnie alfe nazwano królową lawet.
    Nigdy nie miałem, mieć pewnie nie będę, może jakiś właściciel tego silnika sie wypowie jak mu słuzy.
    Nie wiem ale się wypowiem?

    JTS (Jet Thrust Stoichometric) - inna niż w TS głowica, inne tłoki, bezpośredni wtrysk, po jednej świecy na cylinder. Swego czasu wolnossąca benzyna z najwyższym momentem z litra pojemności.

    "Królowa lawet", to tytuł Laguny II.
    Ostatnio edytowane przez Mik3 ; 17-03-2016 o 08:43

  4. #764
    Użytkownik Świeżak Avatar GrzeSiekS
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    okolice Wrocławia
    Auto
    Jest m.in. Brera 2.2 JTS, były 166 2.5 V6, FC 20VT LE, GT 2.0 JTS
    Postów
    59

    Domyślnie

    Cytat Napisał Edd46 Zobacz post
    W przypadku każdego samochodu jest tak,że jeśli kupisz zadbany egzemplarz i będziesz należycie o niego dbał to nic się nie będzie działo. I nie ma znaczenia czy to TSI,JTS czy 2.0 TDI.

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Nic dodać, nic ująć. Ja widocznie miałem szczęście trafić na egzemplarz bez niespodzianek. Co prawda mam go dopiero 20 miesięcy i 14kkm ale nie mogę złego słowa powiedzieć o silniku.
    Spalanie ok. 10 l (cykl mieszany z przewagą "trasy"), oleju dolewam niewiele (0,1 - 0,2 l/1000km), może dlatego, że specjalnie go nie męczę i nie kręcę regularnie do odcinki (szczerze mówiąc ani razu tego nie robiłem, bo niby w jakim celu?).

  5. #765
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał Edd46 Zobacz post
    Za to JTD jest idioto odporny i już nie trzeba wymieniać oleju co 10 000 km.
    Nie trzeba wymieniać co 10 000 to według Ciebie co ile 20k, 30k czy przy wymianie rozrządu? -- gratuluje takiego podejścia.
    Miałem w swoim żywocie parę samochód (głównie diesle) i zawsze wymieniałem/wymieniam filtry, oleje co 10k.
    Późna jak za równo za częsta wymiana oleju szkodzi silnikowi ale co 10tys km jest wg mnie w sam raz.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Mik3 Zobacz post
    Nie wiem ale się wypowiem?

    JTS (Jet Thrust Stoichometric) - inna niż w TS głowica, inne tłoki, bezpośredni wtrysk, po jednej świecy na cylinder. Swego czasu wolnossąca benzyna z najwyższym momentem z litra pojemności.

    "Królowa lawet", to tytuł Laguny II.
    Zwracam honor, przeoczyłem ze chodzi o JTS.
    Lagune II to za darmo bym nie chciał. Miałem jedna, włożyłem kupę kasy, a teraz stoi w zaroślach.
    Ale jeśli chodzi TS -- to także królowa lawet.

  6. #766
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Edd46
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    56

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    Nie trzeba wymieniać co 10 000 to według Ciebie co ile 20k, 30k czy przy wymianie rozrządu? -- gratuluje takiego podejścia.
    Miałem w swoim żywocie parę samochód (głównie diesle) i zawsze wymieniałem/wymieniam filtry, oleje co 10k.
    Późna jak za równo za częsta wymiana oleju szkodzi silnikowi ale co 10tys km jest wg mnie w sam raz.

    - - - Updated - - -



    Zwracam honor, przeoczyłem ze chodzi o JTS.
    Lagune II to za darmo bym nie chciał. Miałem jedna, włożyłem kupę kasy, a teraz stoi w zaroślach.
    Ale jeśli chodzi TS -- to także królowa lawet.


    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Źle zinterpretowałeś to co napisałem. [emoji2]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #767
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Romeo GT 2,0 JTS
    Postów
    69

    Domyślnie

    A powiecie mi o co chodzi z Alfami z Olkusza? Bo jest ogłoszenie które by mnie interesowało a gdzieś na forum czytałem, że lepiej na nie uważać?

  8. #768
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Lepiej nie


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #769
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalknw Zobacz post
    A powiecie mi o co chodzi z Alfami z Olkusza? Bo jest ogłoszenie które by mnie interesowało a gdzieś na forum czytałem, że lepiej na nie uważać?
    Sprowadzone z Niemiec i przebieg mniej wiecej 155 tys. -- troche podejrzane, nie uważasz ?
    Tym bardziej jak zajrzysz na niemieckie aukcje to zobaczysz ile mniej więcej mają alfy z tego roku.
    Ale nie mam pojecia czy chodzi tylko o przebieg czy cos innego.
    Oczywiscie w komisach zazwyczaj sa przekręcone liczniki ale bez przesady.

  10. #770
    Użytkownik Świeżak Avatar oran
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    159 1750 Turbo Benzina 2011 rok, sedan
    Postów
    112

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    Nie trzeba wymieniać co 10 000 to według Ciebie co ile 20k, 30k czy przy wymianie rozrządu? -- gratuluje takiego podejścia.
    Miałem w swoim żywocie parę samochód (głównie diesle) i zawsze wymieniałem/wymieniam filtry, oleje co 10k.
    Późna jak za równo za częsta wymiana oleju szkodzi silnikowi ale co 10tys km jest wg mnie w sam raz.

    - - - Updated - - -



    Zwracam honor, przeoczyłem ze chodzi o JTS.
    Lagune II to za darmo bym nie chciał. Miałem jedna, włożyłem kupę kasy, a teraz stoi w zaroślach.
    Ale jeśli chodzi TS -- to także królowa lawet.
    Dlaczego częsta wymiana szkodzi?

    No i Lagune II miałem, 1.9 DCi i żadnych problemów, oprócz drogich części (tarcze tył), na koniec mi maglownica zaczęła walić, ale już przestałem o nią dbać, bo wiedziałem, że znowu alfe sobie kupie.
    Nigdy nie było tak, że mnie zawiodła, a 40k km zrobiłem nią, miała podobno 300k na liczniku, ale który raz to nie wiem, rocznik 2002.

    Ale tak samo jak się alfe kupi za 5000 zł i będzie myślało, że mega okazja i nic tylko jezdzic, to tak samo z laguną, kupić za grosze i narzekać, że się psuje, lejąc olej typu lotos i olej opałowy do baku.

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy Romeo GT 1.9 JTD
    Utworzone przez spdii w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post / autor: 25-10-2017, 13:07
  2. [159] Zakup Alfy Romeo 159
    Utworzone przez Janusz :> w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 19:42
  3. Zakup Alfy Romeo w UK
    Utworzone przez karczes816 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 18:38
  4. zakup alfy romeo gt
    Utworzone przez hiszpan w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 12:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory