Witam koleżanki oraz kolegów Alfistów.
Pytanie czy uszczelka pod głowicę ta cienka metalowa jest bardzo dobra? Czy brać tylko tę grubszą? Będę wymieniał kumplowi i sprzedano mi właśnie tę cienką metalową :/
Witam koleżanki oraz kolegów Alfistów.
Pytanie czy uszczelka pod głowicę ta cienka metalowa jest bardzo dobra? Czy brać tylko tę grubszą? Będę wymieniał kumplowi i sprzedano mi właśnie tę cienką metalową :/
Ja bym zakładał taką, jaka jest obecnie.
Zdaje się, że kiedyś był temat o tych uszczelkach i te metalowe nie są odpowiednie do wszystkich silników.
Zakładasz tą która jest dedykowana do tego silnika, zakładałem metalowe i nic się z nimi działo.
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
Cf3 Arturze to jest cienka uszczelka, i lepiej nie dawać grubej bo będzie trzeba sprezarke dołożyć żeby jakoś jeździć:-)
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW