Ty tak na serio?
https://www.youtube.com/watch?v=x4ftwZWEN9M
A nie, teraz to już wiem, że sobie robisz jaja.
Ty tak na serio?
https://www.youtube.com/watch?v=x4ftwZWEN9M
A nie, teraz to już wiem, że sobie robisz jaja.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Tak, jak tak serio. W obu przypadkach. TSy 16v jak się je miało od nowości to raczej złe nie były, jak się miało po płacącym z radości Niemcu to już trudno. Jak porównać panewki TSa sypiące się po 100 tysiącach i turbo z TBi sypiące się po 30-40 (sądząc po tematach na forum) to TS raczej to starcie wygrywa. Zwłaszcza, że generalka TSa jest parę razy tańsza niż nowe turbo do TBi. Moduły Multiair podobno też niezawodnością nie grzeszą.
A dźwięk GTAm to tak trochę teges, jak brzmiała seryjna Giulia? Podobnie do Fiata 125I jakby to brzmiało po porównaniu do BMW drugiej serii 1600? Przecież ówczesne silnik BMW też fajnie bzyczały.
W obu przypadkach mówimy o problemach na początku produkcji (turbo w 159 i same początki w Giulietcie, podobnie z MA w Giulietcie - dosłownie kilka tygodni czy miesięcy produkcji w 2010) - stąd też moje obawy, jak to będzie z Giulią rocznik 2016, bo podobna sytuacja była np. z nową skrzynią biegów w Julce - też były problemy.
Aktualne wersje TBi i 1.4 MA to pewnie jedne z lepszych silników w swojej klasie - na pewno z 1.4 tak jest.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Żadne problemy z osprzętem nie są tak dotkliwe jak problemy z samym silnikiem. W TBI i 1.4 nie musisz kontrolować co kilkaset kilometrów poziomu oleju, remont silnika jak dla mnie to papranie się w g.... Oczywiście jak ktoś nie potrafi dbać o turbo to TBI nie jest najlepszym wyborem ale ogólnie 1,75 i 1.4 w porównaniu do TS-Ów są pancerne.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
chyba 90% wszystkich stereotypów (jak i obecnej niechęci na rynku) Alfa zasługuje właśnie tym pancernym TSom. Na szczęście wszystko na to wskazuje, że inżynierowe FCA wyciągnęli wnioski, dzisiejsze silniki benzynowe są naprawde solidne
Marka 'sportowa' , a w sporcie silnik, skrzynia itd to elementy eksploatacyjne więc wszystko się zgadza
A opinie o TSach, to trzeba by badania zrobić, ale sądzę że w sporej części firma zawdzięcza swoim własnym serwisom. Nie ujmując win ich pierwszym użytkownikom z syndromem golfa GTI.
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
Amerykańska broszurka:
http://www.auto-brochures.com/makes/...iulia_2017.pdf
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS