Strona 14 z 15 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 147

Temat: Wahacz górny po wymianie - wadliwy TRW?

  1. #131
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    U mnie narobiło kawałek gumy wpadł do rozrządu i go przestawił. Jeżeli koniecznie musisz jechać to przetnij pasek pomocniczy. Nie będzie wspomagania ale da się jechać

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  2. #132
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    U mnie narobiło kawałek gumy wpadł do rozrządu i go przestawił. Jeżeli koniecznie musisz jechać to przetnij pasek pomocniczy. Nie będzie wspomagania ale da się jechać

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    pomocniczy czyli ten główny "długi" sprzętu? bo jest jeszcze "krótki" do alternatora ? zgadza się ?

  3. #133
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Nie będzie wspomagania ale da się jechać
    Nie będzie też ładowania i silnik w końcu zdechnie i nie pojedzie dalej.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  4. #134
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    Nie będzie też ładowania i silnik w końcu zdechnie i nie pojedzie dalej.
    W sumie racja bynajmniej nigdy tego nie sprawdzałem ile auto bez ładowania jest w stanie ujechać. Pasek osprzętu jest jeden

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  5. #135
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Giulietta 1.4 170, wcześniej 159 1.9 JTDM 150
    Postów
    70

    Domyślnie

    Ja 2 lata temu innym autem ujechałem 60km bez ladowania, na szczescie auto zdechło pod blokiem. Nie polecam dluzszych tras

  6. #136
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Po naładowaniu akumulatora i włączaniu świateł tylko w zabudowanym przejechałem 120km bez problemu. Ale to było w 156 1,9 JTD.
    Chłopaki w K2-kierowców dwóch robili chyba kiedyś taki eksperyment, że jechali skodami bez ładowania i jeden oszczędnie, a drugi ze wszystkimi pobieraczami energii włączonymi. Niestety wyników nie pamiętam.

    Znalazłem odcinek: http://player.pl/programy-online/k2-...E07,32582.html
    Ostatnio edytowane przez SliwusBuu ; 24-03-2016 o 11:39

  7. #137
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał carolloooo Zobacz post
    Ja już mam dosyć kur... tego wymieniania, po zakupie auta jeździłem rok bez żadnych skrzypów, w końcu jeden zaczął walić ze starości i wymienili odrazu 2. I teraz przez pół roku wymieniałem już 5 razy na gwarancji. Po wymianie zawsze cisza po około miesiącu skrzypi, rozumiem że to zamiennik ale no k... Byłem ostatnio przy wymianie, wahacz zawsze jest przykręcany jak samochód jest na podnośniku, jeden majster trzyma wahacz w jakiejś tam pozycji a drugi dokręca. Mechanicy naprawiają sporo aut i naprawdę jest to dobry warsztat. Pierwszy raz mają taki przypadek.

    Zawsze to samo:
    A to nie dokręcają pod obciążeniem? W wielowahaczu by chyba wypadało, jeszcze przy "lekkiej" 159 - choć ekspertem nie jestem.

  8. #138
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    nie wiem jak inne ale 159 2,4 sportwagon z pewnością nie jest lekka

  9. #139
    Użytkownik Świeżak Avatar maurize
    Dołączył
    10 2021
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    185

    Domyślnie

    Witam. Przymierzam się do 4 wymiany prawego górnego wahacza w ciągu 2 lat.
    Za pierwszym razem wstawili mi w warsztacie Lemforder, on skrzypiał od samego początku, więc po 2 tygodniach w ramach gwarancji wymienili mi na nowy Lemforder. On przez pół roku był OK, po czym zaczął skrzypieć (lewa tuleja). W ramach gwarancji wymienili mi na Febi i on „aż” przez rok był OK, po czym też zaczął skrzypieć (tutaj prawa tuleja).
    Czy jest jakaś w miarę sprawdzona marka wahacza, bo z tego co tu czytam na forach to są same problemy :/
    Ostatnio edytowane przez maurize ; 14-08-2024 o 07:44

  10. #140
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar yaniq
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTS
    Postów
    837

    Domyślnie

    A, może wystarczyło by tuleje spryskać jakimś środkiem smarującym?

Podobne wątki

  1. [156] wahacz górny
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 09:51
  2. Wahacz górny
    Utworzone przez marian813 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 28-07-2011, 21:45
  3. Wahacz górny
    Utworzone przez amdi92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 15:21
  4. Górny wahacz
    Utworzone przez mbudzik83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory