Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: DPF, EGR, klapy wirowe- ceny?

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    159 2.4 jtdm :)
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ja od jakich 2 miesięcy mam 2.4 jtdm zaślepiony całkowicie i wypisany z kompa. Wszystko idealnie, żadnych problemów

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    A, co sie dzieje
    Nie da się słuchać tego silnika po prostu. Brzmi gorzej, niż ursus sąsiada.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    W pierwszej 159 usunąłem klapki, ale w aktualnej tego nie zrobię. Powód jest prozaiczny. Ze sprawnymi klapami auto ma lepszy dół silnika. Sprawdzone empirycznie i nikt mnie nie przekona że jest inaczej.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Teoretycznie pewnie tak jest, ale ja nie mam zamiaru się co rok meldować u mechanika, żeby sprawdzać szczelność kolektora.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Nie potrzeba do tego mechanika. Mój kolektor ma 65 tys przebiegu i jest szczelny. Wybiegając w przyszłość mam na biurku klapki ze starego kolektora i pracuję nad poprawą fabryki i odpowiednim trwalszym uszczelnieniem.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Mój kolektor ma 65 tys przebiegu i jest szczelny.
    Skąd wiesz, że jest szczelny?
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Bo jest czysty, silnik pracuje idealnie równo, korekty wtryskiwaczy zawierają się w przedziale -0,5-0,5 i dodatkowo wlanie ropy strzykawką w gniazda osi klap nie wywołują na pracującym siniku żadnej reakcji. Chyba wystarczy.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    W mojej poprzedniej 2.4 nie zauważyłem większej różnicy z klapkami a bez, ale co kto lubi. Jeden wywali i będzie jeździł, drugi będzie strzykał ropą po silniku dla pewności, wolna wola
    Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
    Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    Bo jest czysty, silnik pracuje idealnie równo, korekty wtryskiwaczy zawierają się w przedziale -0,5-0,5 i dodatkowo wlanie ropy strzykawką w gniazda osi klap nie wywołują na pracującym siniku żadnej reakcji. Chyba wystarczy.
    U mnie też tak było. Okazało się, że nieszczelność była na ośce od dołu i tam łapało lewe powietrze. Więc reguły nie ma.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    W mojej poprzedniej 2.4 nie zauważyłem większej różnicy z klapkami a bez, ale co kto lubi. Jeden wywali i będzie jeździł, drugi będzie strzykał ropą po silniku dla pewności, wolna wola
    Jeździłeś autem z wywalonymi klapami (nie działającymi) a potem wsiadłeś do takiego z usuniętymi. Ja mam w tej chwili do dyspozycji takiego z usuniętymi i sprawnego. Jest różnica.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

Podobne wątki

  1. [159] klapy wirowe
    Utworzone przez FISHA159JTDM w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 115
    Ostatni post / autor: 25-10-2020, 20:56
  2. Klapy Wirowe
    Utworzone przez nietyx w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 18-04-2017, 20:37
  3. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez Mrhiacynt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 20:11
  4. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez ario w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 20:55
  5. 156 2.4 20v klapy wirowe ?
    Utworzone przez lisek10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory