Ja od jakich 2 miesięcy mam 2.4 jtdm zaślepiony całkowicie i wypisany z kompa. Wszystko idealnie, żadnych problemów![]()
Ja od jakich 2 miesięcy mam 2.4 jtdm zaślepiony całkowicie i wypisany z kompa. Wszystko idealnie, żadnych problemów![]()
W pierwszej 159 usunąłem klapki, ale w aktualnej tego nie zrobię. Powód jest prozaiczny. Ze sprawnymi klapami auto ma lepszy dół silnika. Sprawdzone empirycznie i nikt mnie nie przekona że jest inaczej.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Teoretycznie pewnie tak jest, ale ja nie mam zamiaru się co rok meldować u mechanika, żeby sprawdzać szczelność kolektora.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Nie potrzeba do tego mechanika. Mój kolektor ma 65 tys przebiegu i jest szczelny. Wybiegając w przyszłość mam na biurku klapki ze starego kolektora i pracuję nad poprawą fabryki i odpowiednim trwalszym uszczelnieniem.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Bo jest czysty, silnik pracuje idealnie równo, korekty wtryskiwaczy zawierają się w przedziale -0,5-0,5 i dodatkowo wlanie ropy strzykawką w gniazda osi klap nie wywołują na pracującym siniku żadnej reakcji. Chyba wystarczy.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
W mojej poprzedniej 2.4 nie zauważyłem większej różnicy z klapkami a bez, ale co kto lubi. Jeden wywali i będzie jeździł, drugi będzie strzykał ropą po silniku dla pewności, wolna wola![]()
Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km