Tak wszystko jego.
Tak wszystko jego.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Dzięki Tomtrz . Akurat deszczyk rano padał i kolejki nie było ( jak odjeżdzałem to 2h w kolejce czekał za mną następny) . 2,5 godziny zrobione gumy wahaczy dolnych przednich po 250pln i jednego górnego za 150 . Od razu obejrzeli całe auto od dołu , poprawili mocowanie osłon wydechu , opaskę przegubu . Nie mają na stanie poliuretanów ale mogą założyć co im dasz za ok 100 za roboczogodzinę . Btw w sezonie lepiej podjechać o 6:30 żeby być pierwszym w kolejce .
Wiesz tu nie ma wielkiej filozofii. Zbijają dekiel którym zaprasowany jest sworzeń, wyjmują koszyk w którym pracuje i dają nowy smar. Potem zostaje tylko ponowne zaprasowanie dekla. Inaczej po prostu nie da się tego zrobić. Jedyna różnica pomiędzy fastem a regenerowanym to smar ... po prostu dają go więcej i jest lepszej jakości dlatego sworzeń dłużej wytrzymuje. Domyślam się że taka sama różnica jest pomiędzy sworzniem w Fascie a sworzniem w TRW ... smar.