Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Po montażu tulei PU w tylnym zawieszeniu i regulacji tył tańczy.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    http://allegro.pl/alfa-romeo-166-tul...756716516.html

    taki komplet założyłem wszystko oprócz tulei amortyzatora bo są nowe + tuleje w drążkach. tuleje pływające zamówione + reszta do dolnego wahacza. i powiem po wypowiedziach jestem w kropce. na początek wymienię tuleje w piaście. tuleje w wózku bez luzów.
    dzisiaj zrobiłem na tym zestawie(bez tulei pływającej ) około 400 km i dziwnie się to auto zachowuje przy prędkościach do ok 80-90 km/h szarpie na dziurach gdy najeżdżałem jednym kołem ale powyżej 120- 130 brak jakichkolwiek szarpań . żona się śmiała , że muszę teraz cały czas zapier...ć.
    ad ustawień dostałem listę i pochylenie koła jest po za normą i wynosi -2.12 w obu kołach a powinno być -1.47 do -1.06. niestety dla mnie ten wypis to czarna magia.
    mieszkam w Kaliszu i jestem w stanie dojechać do 150 km w celu ustawienia ale prosiłbym o adres .
    Ostatnio edytowane przez mikell0 ; 16-04-2016 o 18:41

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    Z tego co pamiętam to Kaac właśnie z tymi też miał takie problemy jak ty.
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Zbieżność tył jest nieprawidłowa powinno być + 3 o ile mnie pamięć nie myli
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    niby ta maszyna na której robiłem zbieżność podaje parametry ale nie jestem tego pewien jeśli ktoś ma prawidłowe nastawy zawieszenia to proszę o podanie ich .

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzysostry
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140KM, Jest: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM
    Postów
    415

    Domyślnie

    Cytat Napisał mikell0 Zobacz post
    http://allegro.pl/alfa-romeo-166-tul...756716516.html

    taki komplet założyłem wszystko oprócz tulei amortyzatora bo są nowe + tuleje w drążkach. tuleje pływające zamówione + reszta do dolnego wahacza. i powiem po wypowiedziach jestem w kropce. na początek wymienię tuleje w piaście. tuleje w wózku bez luzów.
    dzisiaj zrobiłem na tym zestawie(bez tulei pływającej ) około 400 km i dziwnie się to auto zachowuje przy prędkościach do ok 80-90 km/h szarpie na dziurach gdy najeżdżałem jednym kołem ale powyżej 120- 130 brak jakichkolwiek szarpań . żona się śmiała , że muszę teraz cały czas zapier...ć.
    ad ustawień dostałem listę i pochylenie koła jest po za normą i wynosi -2.12 w obu kołach a powinno być -1.47 do -1.06. niestety dla mnie ten wypis to czarna magia.
    mieszkam w Kaliszu i jestem w stanie dojechać do 150 km w celu ustawienia ale prosiłbym o adres .
    Powiem Ci że czytałem dużo o PU i akurat tej Firmy nie polecali. Z polskich polecali Wrocław i Olkusz. Ja narazie mam PU na stabilizatorach (przód i tył) tylko ja brałem o twardości 75 (ponoć twardość gumy ale większa wytrzymałość). Autko przestało się bujać na winklach przy szybkiej jeździe. Po wymianie równierz tuleji w zwrotnicy na TRW auto jedzie jak po sznurku aż czasami ja jestem w szoku.

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Dokładnie, po założeniu PU (wielu miało spekulacje, że źle zostały zamontowane, co jest niemożliwe, sprawdzałem na kilka możliwości) auto żyło własnym życiem, a tył zachowywał się raz po raz jak oś skrętna, jadąc (dobrze, że nic nie jechało) na suchej nawierzchni wyrzuciło mnie na przeciwny pas ruchu - autem nie dało się jechać szybciej niż 70-80km/h, a wariacje zaczynały się przy 60 - wyobraź sobie jak się to zachowywało na nierównej drodze.

    P.S Nie jestem przeciwnikiem PU, ale wolałem założyć tak jak miało seryjnie być - początkowo wątpiłem, że tam gdzie wahliwa założy się sztywna i wio będzie hulaj duszo, piekła nie ma, aczkolwiek jestem zdania, że jak jest wahliwa to ma być wahliwa i uj po torze nie śmigam czy co tam jeszcze.

    P.S 2 Teraz jest tyle patentów "tyle", że zrobisz na trwałych częściach


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Dokładnie, po założeniu PU (wielu miało spekulacje, że źle zostały zamontowane, co jest niemożliwe, sprawdzałem na kilka możliwości) auto żyło własnym życiem, a tył zachowywał się raz po raz jak oś skrętna, jadąc (dobrze, że nic nie jechało) na suchej nawierzchni wyrzuciło mnie na przeciwny pas ruchu - autem nie dało się jechać szybciej niż 70-80km/h, a wariacje zaczynały się przy 60 - wyobraź sobie jak się to zachowywało na nierównej drodze.

    P.S Nie jestem przeciwnikiem PU, ale wolałem założyć tak jak miało seryjnie być - początkowo wątpiłem, że tam gdzie wahliwa założy się sztywna i wio będzie hulaj duszo, piekła nie ma, aczkolwiek jestem zdania, że jak jest wahliwa to ma być wahliwa i uj po torze nie śmigam czy co tam jeszcze.

    P.S 2 Teraz jest tyle patentów "tyle", że zrobisz na trwałych częściach
    Poczytaj kilka postow wyzej ze na PU sie da i bedzie jezdzic bardzo dobrze .Najpierw trzeba kupic odpowiednie PU, potem wymienic reszte zawieszenia na odpowiednie czesci+lemforder(trw) do zwrotnicy.Tak naprawde wiele rzeczy wplywa na to zawieszenie, nie tylko dolny wachacz a jest tego sporo.Potem zbierznosc i musi jezdzic prosto .
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #18
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20160417_175619.jpg
Wyświetleń:	27
Rozmiar:	64.6 KB
ID:	197732
    Nie 3 a nawet 5.5 mm
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Poczytaj kilka postow wyzej ze na PU sie da i bedzie jezdzic bardzo dobrze .Najpierw trzeba kupic odpowiednie PU, potem wymienic reszte zawieszenia na odpowiednie czesci+lemforder(trw) do zwrotnicy.Tak naprawde wiele rzeczy wplywa na to zawieszenie, nie tylko dolny wachacz a jest tego sporo.Potem zbierznosc i musi jezdzic prosto .
    Z chęcią wdałbym się w dłuższą dyskusję dotyczącą PU, ale to nie ma sensu.
    Ja nie mam problemów do PU, okej są wporzo i tyle, ja kupiłem z MPPS czy MBPS ModernParts i po prostu był z nimi koszmar, tak szybko jak było założone tak było ściągnięte.

    Poza tym miałem zrobione całe zawieszenie gruntownie, a nie tylko poszczególne części

    PU są dobre możliwe, że trafiłem nie na tą firmę po prostu - cóż


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Tu nie chodzi o problem do PU.Ogolnie mi to wisi co kto wklada do auta, kazdy robi jak chce i tak powinno byc .Ale w przypadku dolnego wachacza, wlozenie tam odpowiedniego PU zalatwi problem.Nie mowie o zwrotnicy, bo tam ma siedziec wahliwa i tyle.Jak mi dasz wahliwa TRW(oryg) na to ramie wachacza to wywale to PU.Ale tak naprawde nie widze zadnej roznicy w codziennej jezdzie a nie zamierzam tam ladowac Tedguma i co rok zagladac do zawieszenia .Widocznie kupiles felerne i tyle.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. [159] Stuki w tylnym zawieszeniu...
    Utworzone przez pfemek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-08-2019, 12:40
  2. Stukanie w tylnym zawieszeniu
    Utworzone przez Sikora w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-02-2013, 12:25
  3. [159] Coś skrzypi w tylnym zawieszeniu
    Utworzone przez sickboy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-08-2012, 12:39
  4. [156] Luzy w tylnym zawieszeniu, co do wymiany?
    Utworzone przez ThunderS w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 13:19
  5. [145] dziwne trzaski w tylnym zawieszeniu
    Utworzone przez sulluk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 07:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory