Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: Co ona tak zadymi jak załączonym filmie - muszę się martwić ?

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    Licheń lub Toruń.Inni mechanicy tego nie ogarną.
    Cytat Napisał Szkaradnik Zobacz post
    Poważnie? A kto tam taki jest? Do tej pory myślałem że specjaliści to np Pablo czy Tomek.
    LOL

    Cytat Napisał GoNiuS Zobacz post
    Ja miałem takiego niebieskiego baka po nocy. Turbo zregenerowane i od 2 lat jest ok.
    A nie spalone paliwo to raczej na biało szaro.
    Nie będę się jakoś spierał o kolor przez internet. W tamtym wypadku, o którym pisałem, jest olbrzymia różnica między tym jak dużo tego dymu jest w zimne dni, a jak w ciepłe. Czyli jest to w jakiś sposób zbieżne z temperaturą silnika (długością grzania świec), dawkami startowymi, wtryskami i te elementy bym obwiniał. I nie mówię o dymie z pary wodnej.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    Czasem ciężko wyczuć tu ironię bo np taki fachowiec od asb jest sobie w Zielonej Górze.

    Jahu a gdy kolor jest podobny ale niezależnie od temperatury na zewnątrz pojawia się taki dymek przy pierwszym rozruchu to na co byś stawiał? Wiem że ro trochę wróżenie z fusów ale spróbuj.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szkaradnik Zobacz post
    Czasem ciężko wyczuć tu ironię bo np taki fachowiec od asb jest sobie w Zielonej Górze.

    Jahu a gdy kolor jest podobny ale niezależnie od temperatury na zewnątrz pojawia się taki dymek przy pierwszym rozruchu to na co byś stawiał? Wiem że ro trochę wróżenie z fusów ale spróbuj.
    TTTM. Wtryski po 200 kkm już nie dają precyzyjnie dawki. Turbo zostawia krople oleju w dolocie. Świece żarowe nie grzeję idealnie. I się zbiera do kupy. Bardzo dużo 159 ma takie "problemy". U mnie po wymianie akumulatora (3-letniego Bosch Silver) jest duuuuża różnica w kulturze odpalania. Poprzedni prawdopodobnie wykończył zepsuty alternator.

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    Następne auto na pewno benzina, czego się nie robi żeby jeździć 159

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    Co prawda u mnie inny silnik ale podobne problemy (bąki, trudne odpalanie po rozgrzaniu i chwilowym wyłączeniu silnika, dłuższe kręcenie) były związane z nieszczelnościami w dolocie (kolektor itp.) oraz zużytymi końcówkami wtrysków. Pzdr.

  6. #36
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Nieszczelny kolektor, zapchany sadzą i EGR to pierwsi winni. Ale tutaj większość ma te sprawy ogarnięte i dalej można się do czegoś przyczepić.

Podobne wątki

  1. [159] Mam się martwić? deska rozdzielcza
    Utworzone przez Pawelek_S w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 14:08
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-03-2012, 21:50
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 10:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory