For example: https://www.youtube.com/watch?v=HWPOkXEc8WU
i zum Beispiel: https://www.youtube.com/watch?v=HWPOkXEc8WU
jestem ciekaw na jakiej podstawie twierdzisz, że testy w podanych przeze mnie gazetach są do kitu, a Twoje filmiki obiektywne?
przejechałem na tych oponkach ponad tysiąc km zarówno na suchym jak i w deszczu i nie widzę by zachowywały się gorzej od Conti które miałem poprzednio. Jedyna niewiadoma to szybkość zużycia ale o tym będę mógł się wypowiedzieć po min 1 sezonie. Jeżdżę normalnie, nie rajdowo, i te oponki dają radę w aucie z 200KM pod maską.
Ty tak na poważnie...? Zobacz sobie jakie koneksje ma koncern wydawniczy od tych świerszczyków z przemysłem motoryzacyjnym i wtedy może dasz sobie spokój z cytowaniem auto-shit'u.
Zrób na nich 15000-20000 w różnych warunkach i wtedy będziesz mógł coś tam o nich powiedzieć. Ale porównania do nowych Conti i tak bym nie ryzykował![]()
Dowcip dnia... Skąd Ty takie "rewelacje" bierzeszV103 to nie indeks prędkości i nośności tylko część nazwy... Ich indeks to 95Y czyli 690 kg na oponę i do 300km/h.
Co do naciągu też się mylisz. Po pierwsze oryginalna 18, którą miałem ma szerokość tą samą co obecnie a tendencja jest taka, że "fabryczne" felgi często mają 0,5 cala mniejszą szerokość niż średnia dla felg danej średnicy. U mnie jest jeszcze dość duży margines i opona wystaje poza felgę około 8-10 mm.
No na 8 calach i oponie 215 zaczyna się mikronaciąg .