Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Alfa Romeo 156 2.0 vs 2.5

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tacka a mamy taki lokalny PZMOTowski tor kartingowy na ktorym mozna sie wystarczajaco wyladowac, moze nie jest jakis szybki strasznie ale technicznie daje popalic ciasnymi lukami tak ze lapy maja i reszta miesni co robic, przynajmniej potem na ulicach czlowieka nie kusi ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #12
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Spartan Zobacz post
    W alternatywie pozostaje TS 20 16V ze skrzynią selespeed.
    O skrzyni Selespeed masz tutaj wszystko: http://www.forum.alfaholicy.org/pora...selespeed.html

    Ja nadal namawiam na V6 z manulem jeżeli stać Cię na paliwo oczywiście
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  3. #13
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Ja tam nie zamieniłbym 164 na 156. 164 jest moim zdaniem ładniejsza, solidniejsza i rzadko spotykana, co jest dużą zaletą Jeśli musisz sprzedać z powodu stanu technicznego to szukaj nowego (innego) auta Wybór 2.0 vs 2,5V6 to V6 Pozdrawiam

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie v6 vs ts

    no to powiem ci ze zazdroszcze co grzesieKK strasznie a wlasciwie wam !!!!! o niczym innym nie marze ...moze za 20 lat w polsce w koncu jak na całym normalnym swiecie beda tory na ktorych za kaske bedzie mozna ...ehhh nic jak bede przypadkiem w lublinie to na pewno ...a na jakich zasadach sie na ten tor dostajecie jesli mozna zapytac ....przepraszam ze ja tak troche nie na temat

  5. #15
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wodzu33 Zobacz post
    Ja tam nie zamieniłbym 164 na 156. 164 jest moim zdaniem ładniejsza, solidniejsza i rzadko spotykana
    Ładniejsza- kwestia gustu- jeśli ktoś lubi zalatujący kanciastością design to i owszem. Co prawda rażąca różnica w gabarytach raczej bierze się z ułomności ludzkiego oka- wydawałoby się, że bardziej płastużna(niższa) jest 156, a jak widac po wymiarach tak wcale nie jest.

    Solidniejsza- no silnik 12v to poprostu wymiatacz. Twin Spark 8v zresztą też, a w testach TS wytrzymał więcej niż 12v(nic dziwnego- blok praktycznie od 54 roku wiele sie nie zmieniał, głowica dopracowana, łańcuch). Skrzynie biegów raczej podobnej żywotności. Zawieszenie już wspominałem.

    Rzadko spotykana- nie ma najmniejszych wątpliwości. 156 staje się coraz bardziej naturalnym widokiem, a zwłaszcza we Wrocławiu.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  6. #16
    Awagandro
    Gość

    Domyślnie

    Troche narzekacie na mojego 2.0 TS Co do mocy to ja czesto jezdze na piatce przy 60 km/h i po wcisnieciu auto idzie do przodu bez problemu. Na piatym biegu rowniez przy wyprzedzaniu przy 100 na liczniku po wcisnieciu wyprzedzam bez redukcji spokojnie. tylko jak mi sie spieszy, lub zeby nie ryzykowac na ostatnia chwile redukuje bieg z 5->4. Co do awaryjnosci to auto mam ponad rok dopiero i narazie nic przy silniku nie padlo(odpukac) tylko skrzynia mi sie rozsypala jakis czas temu ;/ (manual) A spalanie w trasie przy spokojnej jezdzie w 2.0 tsie rewelacja.

  7. #17
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Awagandro Zobacz post
    A spalanie w trasie przy spokojnej jezdzie w 2.0 tsie rewelacja.
    No ja nie wiem ile pali przy 100km/h. Ale przy 140-150km/h spala 8.44L/100km. Ja wolniej w trasie nie jeżdżę, nie wiem ile pali przy 100km/h. Ale rewelka... tylko że w mieście sobie odbija większym spalaniem.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tacka a dostajemy się tak że średnio 1-2 razy w miesiącu AK Chełmski organizuje imprezy z cyklu rally-sprint, przeważnie 4 przejazdy z pomiarem czasu na fotokomórkach, po imprezie upalanie do woli aż opon/paliwa/sił zbraknie, wpisowe 25zł w tym masz ubezpieczenie na czas imprezy. Więcej znajdziesz na rajdowiec.pl
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    Awagandro
    Gość

    Domyślnie

    @ozzy no racja to mi tez tak pali jak jade 150km/h ale jak jade ze Szczecine nad morze to jest taka trasa ze jade 110-120 i spali mi z 6-7 max literkow 98bp ultimate

  10. #20
    api
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Awagandro Zobacz post
    Co do mocy to ja czesto jezdze na piatce przy 60 km/h i po wcisnieciu auto idzie do przodu bez problemu.
    V6 pozbiera Ci się na 6tce z 40kmh. Nie ma co porównywać R4 z V6, to zupełnie inna bajka. Trzeba organoleptycznie (szczególnie słuchowo) porównać, by nie chcieć już nigdy czwórki

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    moze za 20 lat w polsce w koncu jak na całym normalnym swiecie beda tory na ktorych za kaske bedzie mozna
    Zapraszamy do Poznania - nie co weekend, ale przynajmniej raz na dwa miesiące jest tor i jest możliwość

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory