Strona 137 z 175 PierwszyPierwszy ... 3787127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,361 do 1,370 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1361
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Preparatów AR6400 nie stosuje się do każdego baku przecież a raz na pewien czas, kiedy zachodzi potrzeba i myją kompleksowo cały układ bez dłubania przy nim i odstawiania auta na mycie baku... AR6200-EU i AR6800 to 10-15gr do litra ON (zwykłego) czyli jakieś 3% i nie dość, że zyskujesz ON premium a nawet więcej to jeszcze w większości przypadków ta inwestycja się zwraca dzięki niższemu spalaniu (chyba, że wykorzystując lepsze osiągi głębiej wciskasz pedał). Dla tankujących ON premium zmiana na zwykły ON + Archoil to już oszczędność w zakupie + pewność, że jest pakiet wysokiej klasy modyfikatorów w odpowiedniej dawce skoro sami go leją do baku.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  2. #1362
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    A kto każe lać ON premium? Zwykły ON z dobrych stacji i zimówkę jak idą mrozy, ew. sensowny depresant. Po wyczyszczeniu układu (zbiornik/przewody/wtryski) ma się kolejne 10/20 lat spokoju. Prędzej budę szlag trafi niż to wszystko się zabagni. A oszczędność finansowa jest w takim okresie spora. Archoil jednak swoje kosztuje. Forte i podobne dodatki też.

    Co do spalania to widziałem już różne wyniki testów, także tych dotyczących AR i było od "sporo daje" przez "coś tam" i "placebo" aż do "jest gorzej niż było" ze średnią wypadającą w okolicy "placebo". To niech każdy sobie sam przetestuje.

    Ale każdy zarabia sam i sam liczy, a potem wydaje swoje pieniądze więc co ja tam wiem

  3. #1363
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Tym tropem idąc dzięki 'okazyjnie taniemu' ON można pewnie i na silnik szybko odłożyć, olej z filtrem i wymianą pewnie za kilkadziesiąt złotych co kilka lat a i polisa AC nie jest obowiązkowa jeśli ktoś lubi dreszczyk emocji ;-)
    Jedni nie lubią kurzu na aucie a innym brak koloru nie przeszkadza ;-)

    W rzetelnych testach uznawanych i stosowanych np. przez EPA, AR6200 wykazuje ok 8% oszczędności na spalaniu w dieselu.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  4. #1364
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Gdzie pisałem żeby okazyjnie lać tani ON? Pisałem o laniu zwykłego ON z dobrych stacji. Nie przeinaczaj tylko dlatego, że nie polecam dodatków jakie dystrybuujesz.

    Co do spalania to ja tam wolę testy użytkowników. Bo rzetelne i uznawane testy to ostatnio VW robił na okoliczność trucia

  5. #1365
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Nie przeinaczam, tylko wykazuję że możliwości 'oszczędzania' są bardzo szerokie ;-)

    A porównania do VW to sobie wypraszam ;-)
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  6. #1366
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    "jest gorzej niż było"
    Puść jakiś link na PW jeśli masz. Chętnie poczytam bo ja słyszałem tylko o sporym/wielokrotnym przedawkowaniu AR6200-EU (ktoś nie wierzył, że tak niewiele potrafi tak wiele) i o przypadku gorszej pracy silnika na 1 baku z AR6200 nigdy wcześniej nie płukanego układu. Tu od razu dodam, że w drastycznych przypadkach także na AR6400 zdarza się, że trzeba się przemęczyć ten jeden bak aby całe rozpuszczone już zanieczyszczenia wypalić najlepiej do rezerwy a potem jest na długo spokój. Tak działają preparaty czyszczące, te które działają i dlatego jakiś czas temu AR6400-D/CR dostały dodatkowo centane booster aby te negatywne efekty zminimalizować.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  7. #1367
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    wlewał to ktoś?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20160507_185719.jpg
Wyświetleń:	27
Rozmiar:	47.1 KB
ID:	200248

  8. #1368
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    ja mam pozytywne odczucia co do ar6400-d. Silnik pracował troszeczkę ciszej i zdecydowanie zmniejszyło sie spalanie, gdyż na zbiorniku zrobiłem 1000km czego nigdy wcześniej mi się nie udało.

  9. #1369
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomek evo
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 1.9 150 KM
    Postów
    691

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Joj, przez rok nie wlewaj żadnego AR tylko odkładaj kasę (tanie nie są) i po roku jedź do serwisu niech Ci wymienią filtr paliwa, przewody paliwowe i wymyją bak. Powinno wystarczyć kasy z oszczędzania na AR i jest spora szansa, że zostanie na grilla

    Smutna rzeczywistość dodatków jest taka, że te które mają szansę zadziałać są na tyle drogie, że wydaje kasy na jednorazowe mechaniczne wyczyszczenie układu i stosowanie później dobrego paliwa i regularny serwis filtrów jest bardziej opłacalne niż w miarę regularne stosowanie dolewek. Chyba, że mówimy o jednorazowej akcji w rodzaju "zalać raz AR 6400 i potem przez kolejne 10 lat tylko samo paliwo" to wtedy ok, dodatek będzie tańszy
    Niestety ale lejąc sam ON robimy zrobimy sobie prędzej czy później syf w baku, nawet nie masz pojęcia jaki. Mechaniczne wyczyszczenie CAŁEGO układu wtryskowego + PORZĄDNE czyszczenie baku to w wielu przypadkach może być wydatek powyżej 1 000,00 zł a biorąc pod uwagę jakość paliwa w Polsce to należałoby taką operację wykonywać co góra 100 000 km a najlepiej to co 20-30 tys. a i tak przy każdym tankowaniu brudzimy sobie układ wtryskowy i bak. Do tego po jakimś czasie dochodzi łuszcząca się pompa wtryskowa a przed tym nas czyszczenie mechaniczne nie zabezpieczy a odpowiednie dodatki jeśli nawet nie wyeliminują problemu całkowicie to spowodują, że pojawi się on znacznie później. Testuje obecnie AR6200 na 3 autach i średnie spalanie jest niższe o od 01, do 0,3l/100 km. 2 z 3 aut robi w miarę powtarzalne trasy więc jest szansa, ze wyniki są w miarę wiarygodne. Na razie za wcześnie na wyciąganie wniosków ale jednak spadek zużycia paliwa jest zauważalny we wszystkich 3 przypadkach. Do pełnego baku dodatek kosztuje mnie 5-7 zł a mam pewność, że dodatek rzeczywiście znajduje się w paliwie w odpowiedniej ilości. Gdybym chciał zatankować paliwo premium to zapłaciłbym ok. 20 zł więcej w stosunku do ceny za jaką tankuje. O subiektywnych odczuciach na +nie będę pisał. Dobre preparaty czyszczące potrafią odblokować wtryskiwacze przez mechaników skazane na regeneracje i jest masa takich przypadków opisanych w necie przez użytkowników. W piwo, kiełbasę i grilla można oczywiście inwestować ale nie ma to nic wspólnego z dbaniem o kondycje silnika

  10. #1370
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Przy AR6400 filtr palowa lepiej zmienić przed czy po operacji?

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory