Strona 13 z 27 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 261

Temat: Classicauto Cup 2016

  1. #121
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Jest już film z kompilacją "ciekawszych" sytuacji z Kielc. Trochę widzę tego się zebrało. Sam wiedziałem tylko o tym płonącym i plującym korbowodami Peugeocie.


  2. #122
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Filmik fajny tylko trochę za dużo tych samych samochodów

  3. #123
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Ja tam się cieszę, że się na taką kompilację nie załapałem

  4. #124
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    A ja bym popatrzył jak w gąszczu yakuzy i niemca idziesz pełną bombą

  5. #125
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Rzucając w nich częściami wybuchającego TS'a ? może kiedyś, tym razem nie

  6. #126
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Przeglądając ogłoszenia na www.siescigam.pl znalazłem ogłoszenie dziwnie znajomego BMW E30is 1.8 (parkował obok mnie na obu edycjach, kierowca (-y) b. uprzejmi i fair) :
    http://www.siescigam.pl/gielda-samoc...od/bmw-e30-is/
    auto faktycznie pięknie zrobione (czy warte ceny pojęcia nie mam, na BMW się nie znam nic a nic, choć już umię E30 odróżnić od E36 , dalej już gorzej, ale się może kiedyś douczę ) . Ale co ja czytam w jego specyfikacji !? - ono ma >200 koni i różne cuda:

    cyt:
    "
    SILNIK:
    Silnik 1,8 is o mocy 209 KM i 217 NM obr max 7400 /mi, 4 przepustnice DBilas Dynamic, sterowanie silnika Ecumasterem, strojenie na hamowni w firmie PROMOTOR, układ wydechowy 4w1 przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5”, sportowe wałki rozrządu, osłona „pancerna” miski olejowej, duża chłodnica wody z elektrowentylatorem dodatkowo sterowanym z kabiny

    NAPĘD:
    Skrzynia biegów BMW E36 (krótsze przełożenia), dźwignia zmiany biegów z short shifterem, tylny most ze szperą, przełożenie 4,45,

    ZAWIESZENIE:
    Zawieszenie kół P i T obniżone i utwardzone KW, stabilizatory wyczynowe HR z regulacjami

    UKŁAD HAMULCOWY:
    Hamulce kół przednich – tarcze 300 mm, zaciski 4 tłokowe Brembo Porsche, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulce kół tylnych – tarcze 280 mm, zaciski 2 tłokowe Opel, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulec ręczny hydrauliczny

    UKŁAD KIEROWNICZY:
    Przekładnia kierownicza z BMW E36 (krótsze przełożenie)

    KOŁA:
    Do auta dodaje dwa komplety kół:
    kpl. Felgi BBS 7Jx15
    Opony „na sucho” Semi-slick TOYO R888 205/50R15,
    oraz Kpl. OZ 7Jx16
    opony „na mokro” BRIDGESTONE 205/45R16

    WNĘTRZE:
    Deska rozdzielcza flokowana, fotele kubełkowe, pasy bezpieczeństwa 4 – punktowe, dodatkowe wskaźniki: temperatury oleju, ciśnienia oleju i napięcia akumulatora.

    NADWOZIE:
    Spojler na klapie tylnej od BMW M3, karbonowy z regulacją ustawienia lotki, klatka bezpieczeństwa Race Cages, szyby boczne tylne z poliwęglanu.
    "

    Nie wiem tylko ile waży. Ale raczej niewiele bo te E30 ponoć lekkie są w sensie budy, a wybebeszony jest.

    I tu dwie refleksje, bo w grupie 4-2000 czyli z Pucharówką było to BMW, i na Ułężu niżej wypadło na liście, a w Kielcach z jednym kierowcą wyżej (ale ciut) , z drugim niżej (ciut)

    Pierwsza : co do cholery co muszą mieć te E30 z I i II miejsca (dwa takie odstawiające resztę są) które są o gdzieś 10 sek szybsze (b dużo) ? - 400 koni??? czy aż tak świetnych kierowców?

    Druga: Alfa jednak nie jest zła, biorąc pod uwagę, że to konkretne BMW i jego kierowcy startują w CA regularnie, ja pierwsze starty, a Alfa kosztuje ułamek ceny tego BMW.

    No, jeszcze jedna - jednak trzeba pamiętać, ze to 10 lat starsze auto niż Alfa, i daje radę z 1,8 >200 koni jeździć , a w Alfie młodszej o 10 lat z 2.0 strach podobno do 200 koni się zbliżać...

  7. #127
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    '91 75 Twin Spark
    Postów
    63

    Domyślnie

    Być może sprzedaje bo zauważył, że lekko zmodzona 156 go objeżdża :-)
    200KM z 1,8 przy tak ostrych wałkach to nie filozofia, następnym razem jak będziesz ją widział na żywo to zobacz na jakim poziomie ma wolne obroty.
    Tak czy inaczej dla frajdy ma coś czego 156 nie pobije - tylny napęd.

  8. #128
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Ja tam się na tuningach nie znam, ale chodzę pod oknami i słyszę to i owo, i obraz rysuje się taki że sobie stuningować na setki koni to można wszystko. Tylko na jak długo - na jeden pomiar na hamowni ? pięć ? kilka startów na ulicy ? czy też regularne ostre jeżdżenie.
    W wypadku BMW niestety wygląda na to że wytrzymują , chyba w odróżnieniu od Alf. I to >20to letnie wozy. Może też mają więcej silników do wyboru i są takie które lepiej to znoszą, a Alfy co - ciężkie wiszące przed osią V6 i budzące strach (uzasadniony lub nie?) TS.
    A co do RWD - nie można mieć wszystkiego, nie każdy zniesie szkopa pod dachem. A w wypadku amatora, to może i lepiej nie mieć jeszcze tej komplikacji z napędem tylnych kół do prowadzenia ?. Zawsze można iść na gokarty. Albo kupić sobie Giulię na codzień

  9. #129
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Oj tam biadolenie... przecież Alfa z tych samych lat, co to BMW miała i RWD i była pancerna i chyba mało kto słyszał o problemach nie pozwalających tuningować silnika.

  10. #130
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Tak? to gdzie one są te Alfy z tamtych lat i 200 koni?
    Jakby tak było fajnie, to by jeździły choć w połowie tak licznie jak BMW, których zatrzęsienie.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Julka 2016
    Utworzone przez dziadzia82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 15:57
  2. Zlot 2016
    Utworzone przez SŁOWIK w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory