A zmierzyłeś oczekiwane i rzeczywiste ciśnienie?Ewidentnie coś z pompą wysokiego jest coś nie tak.
A zmierzyłeś oczekiwane i rzeczywiste ciśnienie?Ewidentnie coś z pompą wysokiego jest coś nie tak.
Nie wiem jaki by to miało związek z poziomem paliwa. Chyba, że to zbieg okoliczności.
Dobrze by było logi zrobić podczas jazdy. No i przede wszystkim sprawdź czy są jakieś błędy. Inaczej zgaduj zgadula.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
P1320 to czujnik synchronizacji wałka rozrządu.Zdarzało się,że wywalało ten błąd a przyczyną był czujnik położenia wału.
A nie widziałem tych błędów. Na tel siedzę. Niewyraźne zdjęcie za wiele tam nie widać.
Skasuj je. Pojezdzij i znowu na kompa. Najlepiej kup kabel bo zbankrutujesz.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Pompka paliwa wyjęta i wyczyszczona troszku syfu było na sicie pod pompką i na razie jest ok.
Pojeździmy zobaczymy.