Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No właśnie. Ceny silników wahają się od 3 do 8 tys, ale równie ten droższy może okazać się złomem. Nigdy nie ma się pewności co kupujesz, a na uczciwość sprzedawcy nie ma co liczyć
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Trochę linków z allegro. ..może się przyda
http://allegro.pl/silnik-1-9jtdm-150...158814302.html
http://allegro.pl/silnik-939a2000-fi...056641487.html
I tak jak kolega pisał ogarnąłem remont za małe pieniądze.bylo to dwa lata temu ..Tylko miałem mniejsze spustoszenia.Okazalo się ze klapka poszła w jeden cylinder wiec tłok i korbowodem do wymiany,dostałem komplet w super cenie po znajomości .Szlif ze sprawdzeniem cena w Otwocku 400zl.Uszczelki cały komplet juz nie pamiętam ile.sprawdzenie turbo bo była obawa ze oberwal tez ok. Żadnych luzow ani uszkodzenia mechanicznego.Duzo szczęścia miałem po klapka oberwal się gdy ruszam i zanik mocy był ale silnik jeszcze normalnie chodził dopiero po przejechaniu chyba 2 km zgasilem i jak odpaliłem ponownie to tak jak by kto młotkiem stuka po silnikuwiec szybka diagnoza laweta i mechanik przy moim bloku.Najpierw ze może stuka któryś ze wtryskow ale podłączyłem pod kompa i wyszło korekty beznadziejne ,zmierzona kompresja i na jednym prawie brak.Wiec decyzja najpierw rozbieramy a potem będziemy myśleć.Po sprawdzeniu głowicy i bloku silnika wyszło ze trzeba spróbować reanimowac bo też były pomysły aby nowy silnik.Ale fakt aby mieć dobrą cenę to znajomości i sprawdzonego mechanika bo wiemy ze różnie bywa.A ze miałem do warsztatu bliżej niż do sklepu i widziałem z okna jak pracują
wiec mogłem odwiedzać mechanika bo specjalnie przez szefa warsztatu był koleś który pracował w oplu w dzień a wieczorem i często po nocy siedział i mi składał ten silnik.Wiec kolektor mogłem sam robić z pomocą telefoniczna forumowiczów i za to dziękuję.Na początku po remoncie pierwsza przejażdżka a tutaj jakoś brak niby mocy coś nie tak..Umówiłem się z małym777 aby sprawdzić i o dziwo przy testach z kompem przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko oki. Przyspieszenie,korekty wtryskowe tez dobre,logi zrobione mały przejrzał o wszystko w porządku. Po jakimś czasie wjazd na hamowni bo większość kto jeździł ze mną mówił ze coś dobrze chodzi jak na 150km. A że w pracy znajomy miał vectre z chipem na 180km i często wracając z pracy trochę sciganki było i nie mógł uciec
Na hamowni wyszło 175km i około 396nm delikatnie, dostałem prezent od właściciela z Holandii
alei tak do poprawy będzie u malego777 bo linia trochę nierówna
Wiec koniec moich przeżyć z klapkami mam nadzieje ze innym będzie też tanio bo wiem jak to jest po kupnie robić remont i nacieszyć się 2 miesiacea wiedziałem o klapkach ze coś tam, ale myślałem ze mnie to nie dotyczy
pozdrawiam i jak coś to prv.
I fotki silnika po małej klapce cylindrze
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez dejon ; 18-05-2016 o 13:37
Dzisiaj dostałem wycenę remontu silnika. Trzymajcie się mocno 11 000 brutto.
W cenie z tego co pamiętam:
- 1000 zł robocizna
- 1000 zł planowanie głowicy
- 4x 660 zł tłoki
- 550 zł komplet pierścieni
I teraz najgorsze moim zdaniem:
- Sprawdzenie turbiny/regeneracja - 1700 zł!!!!!!
- Nowy kolektor - 1600 zł!!!!!!!!
Turbinę będę musiał raczej ogarnąć we własnym zakresie, a co do kolektora to cały czas ich przekonuje, żeby w moim starym trzeba usunąć pozostałe klapy i zaspawać otwory. Podśmiewują się trochę, że przychodzę do nich z wiedzą internetową/forum, ale gdyby oni mieli taką wiedzę i na którymś z przeglądów poinformowali mnie o wadzie kolektora, to nie doszłoby do takiej tragedii. Wymieniłbym kolektor na ten poprawiony i po sprawie. Nie wiem co robić. Samochód stoi rozebrany
11 tys?! To chyba juz lepiej kupic nowy silnik ew szukaj innch specow co to pochytaja troche taniej... Ale w sumie chyba taniej wyjdzie silnik za 5k i wywalic klapy...
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Poza tym jestes klientem, nie chcesz klap to maja usunac i moga sie smiac a pozniej Ty z nich ze juz ich nie bedziesz odwiedzać...
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Z tego co mi wiadomo to nawet check nie powinien sie swiecicja klapy bede usuwal w przyszlym miesiacu w cinsofcie gliwice wiec dam znac ale do tego czasu juz ktos inny odpowie Ci na to pytanie
jednak na 99.99% nic nie bedzie swiecic
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Żaden check po wywaleniu klap nie ma prawa sie świecić. Usuwasz blaszki czyli klapki do tego osie, otwory zaślepiasz a silnik który nimi steruje zostawiasz normalnie podłączony i wszystko jest ok na 100%.
Pierwsza zasada która próbujesz obalić. Wchodzisz w dyskusje z serwisem, który tematu nie zgłębił i żyje w przekonaniu że forum to breja. Ty z nimi nie dyskutuj daj im wytyczne i tyle. Kolektor swój w między czasie zabierz wyczyść i odeślij, jeśli sam nie potrafisz to skontaktuj się z Tomek_Krk (autka.pl) z forum kolektor ci ogarnie i odeśle zrobiony gotowy do montażu. Nastawnik klap zostawiają w spokoju będzie sobie chodził ale niczym sterować już nie będzie. Ja swój u Tomka_Krk zrobiłem sporo taniej ale ja nie kupowałem np. nowych tłoków głowicę też kupowałem używaną.
Ale tak się zastanawiam czy pozostawienie u nich auta przy decyzji remontu jest dobrym rozwiązaniem. Bo co jeśli będziesz chciał reklamować, to zgonią na ten brak klap
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON