Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 112

Temat: Efekt urwanych klap wirowych.

  1. #61
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Za 2 tys zł to kupi się silnik który niekoniecznie będzie w idealnym stanie.
    Dokładnie tak. O tym dowie się już po zamontowaniu, a sprzedawca oczywiście wszystko zwali na niewłaściwy montaż lub, że nie montowane w ASO.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #62
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v
    Postów
    88

    Domyślnie

    No właśnie. Ceny silników wahają się od 3 do 8 tys, ale równie ten droższy może okazać się złomem. Nigdy nie ma się pewności co kupujesz, a na uczciwość sprzedawcy nie ma co liczyć

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Trochę linków z allegro. ..może się przyda
    http://allegro.pl/silnik-1-9jtdm-150...158814302.html
    http://allegro.pl/silnik-939a2000-fi...056641487.html
    I tak jak kolega pisał ogarnąłem remont za małe pieniądze.bylo to dwa lata temu ..Tylko miałem mniejsze spustoszenia.Okazalo się ze klapka poszła w jeden cylinder wiec tłok i korbowodem do wymiany,dostałem komplet w super cenie po znajomości .Szlif ze sprawdzeniem cena w Otwocku 400zl.Uszczelki cały komplet juz nie pamiętam ile.sprawdzenie turbo bo była obawa ze oberwal tez ok. Żadnych luzow ani uszkodzenia mechanicznego.Duzo szczęścia miałem po klapka oberwal się gdy ruszam i zanik mocy był ale silnik jeszcze normalnie chodził dopiero po przejechaniu chyba 2 km zgasilem i jak odpaliłem ponownie to tak jak by kto młotkiem stuka po silnikuwiec szybka diagnoza laweta i mechanik przy moim bloku.Najpierw ze może stuka któryś ze wtryskow ale podłączyłem pod kompa i wyszło korekty beznadziejne ,zmierzona kompresja i na jednym prawie brak.Wiec decyzja najpierw rozbieramy a potem będziemy myśleć.Po sprawdzeniu głowicy i bloku silnika wyszło ze trzeba spróbować reanimowac bo też były pomysły aby nowy silnik.Ale fakt aby mieć dobrą cenę to znajomości i sprawdzonego mechanika bo wiemy ze różnie bywa.A ze miałem do warsztatu bliżej niż do sklepu i widziałem z okna jak pracująwiec mogłem odwiedzać mechanika bo specjalnie przez szefa warsztatu był koleś który pracował w oplu w dzień a wieczorem i często po nocy siedział i mi składał ten silnik.Wiec kolektor mogłem sam robić z pomocą telefoniczna forumowiczów i za to dziękuję.Na początku po remoncie pierwsza przejażdżka a tutaj jakoś brak niby mocy coś nie tak..Umówiłem się z małym777 aby sprawdzić i o dziwo przy testach z kompem przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko oki. Przyspieszenie,korekty wtryskowe tez dobre,logi zrobione mały przejrzał o wszystko w porządku. Po jakimś czasie wjazd na hamowni bo większość kto jeździł ze mną mówił ze coś dobrze chodzi jak na 150km. A że w pracy znajomy miał vectre z chipem na 180km i często wracając z pracy trochę sciganki było i nie mógł uciecNa hamowni wyszło 175km i około 396nm delikatnie, dostałem prezent od właściciela z Holandii alei tak do poprawy będzie u malego777 bo linia trochę nierówna
    Wiec koniec moich przeżyć z klapkami mam nadzieje ze innym będzie też tanio bo wiem jak to jest po kupnie robić remont i nacieszyć się 2 miesiacea wiedziałem o klapkach ze coś tam, ale myślałem ze mnie to nie dotyczypozdrawiam i jak coś to prv.
    I fotki silnika po małej klapce cylindrze

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez dejon ; 18-05-2016 o 13:37

  4. #64
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v
    Postów
    88

    Domyślnie

    Dzisiaj dostałem wycenę remontu silnika. Trzymajcie się mocno 11 000 brutto.
    W cenie z tego co pamiętam:
    - 1000 zł robocizna
    - 1000 zł planowanie głowicy
    - 4x 660 zł tłoki
    - 550 zł komplet pierścieni
    I teraz najgorsze moim zdaniem:
    - Sprawdzenie turbiny/regeneracja - 1700 zł!!!!!!
    - Nowy kolektor - 1600 zł!!!!!!!!

    Turbinę będę musiał raczej ogarnąć we własnym zakresie, a co do kolektora to cały czas ich przekonuje, żeby w moim starym trzeba usunąć pozostałe klapy i zaspawać otwory. Podśmiewują się trochę, że przychodzę do nich z wiedzą internetową/forum, ale gdyby oni mieli taką wiedzę i na którymś z przeglądów poinformowali mnie o wadzie kolektora, to nie doszłoby do takiej tragedii. Wymieniłbym kolektor na ten poprawiony i po sprawie. Nie wiem co robić. Samochód stoi rozebrany

  5. #65
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Brak
    Postów
    205

    Domyślnie

    11 tys?! To chyba juz lepiej kupic nowy silnik ew szukaj innch specow co to pochytaja troche taniej... Ale w sumie chyba taniej wyjdzie silnik za 5k i wywalic klapy...

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  6. #66
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Brak
    Postów
    205

    Domyślnie

    Poza tym jestes klientem, nie chcesz klap to maja usunac i moga sie smiac a pozniej Ty z nich ze juz ich nie bedziesz odwiedzać...

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  7. #67
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rav3k Zobacz post
    Poza tym jestes klientem, nie chcesz klap to maja usunac i moga sie smiac a pozniej Ty z nich ze juz ich nie bedziesz odwiedzać...

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
    A czy silnik po wywaleniu klap pracuje normalnie poza zapalonym checkiem? Chodzi mi o to, że jeśli po złożeniu silnika coś będzie nie tak, to zwalą winę na mnie, że uparłem się na klapy

  8. #68
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Brak
    Postów
    205

    Domyślnie

    Z tego co mi wiadomo to nawet check nie powinien sie swiecic ja klapy bede usuwal w przyszlym miesiacu w cinsofcie gliwice wiec dam znac ale do tego czasu juz ktos inny odpowie Ci na to pytanie jednak na 99.99% nic nie bedzie swiecic

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  9. #69
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Żaden check po wywaleniu klap nie ma prawa sie świecić. Usuwasz blaszki czyli klapki do tego osie, otwory zaślepiasz a silnik który nimi steruje zostawiasz normalnie podłączony i wszystko jest ok na 100%.

  10. #70
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Pierwsza zasada która próbujesz obalić. Wchodzisz w dyskusje z serwisem, który tematu nie zgłębił i żyje w przekonaniu że forum to breja. Ty z nimi nie dyskutuj daj im wytyczne i tyle. Kolektor swój w między czasie zabierz wyczyść i odeślij, jeśli sam nie potrafisz to skontaktuj się z Tomek_Krk (autka.pl) z forum kolektor ci ogarnie i odeśle zrobiony gotowy do montażu. Nastawnik klap zostawiają w spokoju będzie sobie chodził ale niczym sterować już nie będzie. Ja swój u Tomka_Krk zrobiłem sporo taniej ale ja nie kupowałem np. nowych tłoków głowicę też kupowałem używaną.

    Ale tak się zastanawiam czy pozostawienie u nich auta przy decyzji remontu jest dobrym rozwiązaniem. Bo co jeśli będziesz chciał reklamować, to zgonią na ten brak klap

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. [159] Usuwanie klap wirowych 1.9 jtd 150 KM
    Utworzone przez rzydek1990 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-12-2015, 10:50
  3. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  4. Silniczek klap wirowych 1.9 16v JTDM
    Utworzone przez Przemek147 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-08-2015, 13:06
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory