Madrze ujete adamku111
Bezkrytyczni sa Ci,co wlasnie chceliby,a nie moga. Co innego gadac o kupnie,a co innego kupowac. Sam nie tak dawno bylem bezkrytyczny do pewnego auta. Przejechalem sie na tym mocno,takze idealizacja nigdy nie poplaca.
Madrze ujete adamku111
Bezkrytyczni sa Ci,co wlasnie chceliby,a nie moga. Co innego gadac o kupnie,a co innego kupowac. Sam nie tak dawno bylem bezkrytyczny do pewnego auta. Przejechalem sie na tym mocno,takze idealizacja nigdy nie poplaca.
A jezdziles kiedys nowoczesnym rwd z systemami na pokladzie ?
Dopiero na mokrym troszke poczujesz roznice in minus . Chyba,ze chcemy sobie podeptac mocniej ( wyjscie z zakretu) ,a i to elektronika niezauwazalnie zadziala.
Jesli o mnie chodzi,to giulia nadal mogla by byc fwd. Dla mnie alternatywa to tylko awd i tu faktycznie zawsze czuc roznice.
Rwd to w Twojej 75 lub moim mercedesie. Wtedy mozemy mowic o jakichs wrazeniach itp
Tak, do tego stopnia, że następca Julki będzie raczej RWD. Takie rzeczy, jak dodanie gazu na skręconych kołach (szybszy wyjazd z ronda np.), czy zawracanie naprawdę robią różnicę w jeździe - nie jest nawet dużo bardziej sportowo, tylko zwyczajnie jakoś tak elegancko - nie wyrywa kierownicy z rąk, nie trzeba tyle kręcić kierownicą na parkingu. Jak dla mnie mocno to wpływa na odbiór auta. Miałem E87 przez 2 albo 3 tygodnie przed odbiorem Julki i muszę przyznać, że jeździło lepiej i to w widoczny sposób. Oczywiście, estetycznie Alfa wygrywa o 2 długości, więc liczę na to, że jednak powstanie kompakt z RWD od FCA. I będzie wtedy jedyny na rynku
.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Szczerze wątpię, dopiero co zrobili lifting Giulietty. Teraz pewnie cała para idzie w zupełnie inne segmenty.
To jest oczywiste, że najpierw polecą 2 SUV-y, potem ma być niby segment E, potem może segment C. Ale mnie się nie spieszy, Julka ma pół roku.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ostatnim tylnonapedowym autem ktore dawalo mi frajde byla Sierra, w tych nowych trzeba sie mocno napocic zeby latac bokami pod Tesco.
A tak powaznie, zeby miec przyjemnosci z jazdy nie wystarczy RWD, musi byc zachowana proporcja masa/moc, zestrojenie zawieszenia, tolerancja systemow i kilka innych.
Mam nadzieje ze Giulia bedzie dawala taka frajde ale przy jej wadze chyba beda to wersje +200km![]()