166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
I weź tu się na coś zdecyduj, używana 159 w cenach 20-40k, nowa Giulia od 150k - ogromna dziura pomiędzy, dlatego coraz przychylniejszym okiem patrzę na Giuliettę do pojeżdżenia na dwa lata zanim Giulia będzie do kupienia w normalniejszych pieniądzach.
Angole wydają się być zadowoleni:
http://www.autocar.co.uk/car-review/...ultiair-review
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ale o czym Ty piszesz.
Do takiej jazdy w stylu bullit ,czyli depniecie z zakretu lub pelny ciag z ronda,potrzeba w mocy grubo 200+ i momentu z dolu.
Zawracanie ok,zgodze sie,ale wez poprawke ,ze jezdzisz alfa- totalnie nie manewrowalnym autem.
Turlam sluzbowego passata b7,i tam skret jest o niebo lepszy niz w " 9" .
Troche obiektywizmu poprosze.
Radocha z rwd bedzie od wersji 280 lub zmodzonego dieslowca 200 + . W nizszych wariantach zapomnij.
W f10 mialem 3.0 256km i gruby moment.
Wcale to tak cudnie nie jechalo ,a o wariacjach w zakrecie nie bylo co myslec.
Masa mniej niz 1,9 t.
Zaprawde nie wiem co wy widzicie w tylnym napedzie przy normalnej mocy silnika.
Jeżeli 6,6 sek do setki w benzynie nie daje frajdy z jazdy... Ile do setki miała Alfa 159 JTD 2.4 albo 3.2 V6? Bo jakoś mam takie wrażenie jakby to ciut zaniżone było.
Czas do 100 to jedno,reakcja na gaz i stala moc pod pedalem to drugie.
Bmw seria 5 3.0 256 katalogowo ma 5.6 do 100.
Przejechal bys sie i stwierdzil,ze to idzie jak 147 140km po dobrym programie.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 23-05-2016 o 11:56
Mogę Ci tylko napisać, że w Peżocie 109 KM i w 147 105 KM tego nie zauważałem, natomiast w Giulietcie 150 KM torque steer mnie drażni i się nie podoba.
75-ka nie jest nieszczególnie mało skrętna - owszem, E87 skręca mocniej, ale też w 75 jest dużo lepiej niż w Giulietcie np.
To w E30 318is 136KM można mieć radochę, a tutaj bez 280 KM nie podchodź? Mazda MX-5 z silnikiem max. 160 KM i momentem 200 Nm daje frajdę, a tutaj przy 200 KM i 330 Nm (i to duuuużo niżej) nie da rady?
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Nie zgodzę się, bo poczuć różnicę RWD/FWD już można spokojnie przy słabszych autach. Ja miałem raptem 320d e90 (jeszcze 150 konna wersja chyba) i było czuć różnicę w porównaniu z innymi FWD (czy to Passat (140KM), czy Insignia (160KM)). Właśnie przy wychodzeniu z zakrętu najbardziej bo RWD 'pcha' auto a FWD 'ciągnie'.
Ale nadal gorzej niż każdy RWD. Zobacz nowe Twingo jaki ma promień skrętu
No i ta masa zabijała auto... Ja mam 1750kg i już czuję masę, a co dopiero 200kg więcej.
W Giulii będziesz miał może max z 1500kg. To jest 400kg mniej!
Sam rozkład masy mocno wpływa na właściwości jezdne, a taki uzyskasz właśnie w ten sposób. Nie koniecznie przyspieszenie (czy bączki), ale szybkie, przewidywalne pokonywanie zakrętów.
Chociaż ja jakbym kupował mocne auto (>200KM) to tylko z 4x4 jeśli jest taka opcja. Można przynajmniej korzystać z dobrodziejstwa auta przez cały rok
A propos: Wiadomo jaki napęd 4x4 będzię montowany w Giuli?
Pozdro,
Bartas
Radosauf E30 wazy 1100kg.
Mx5 podobnie.
Oba auta zero wspomagaczy,brak wygluszenia,zywa mechanika,co przeklada sie na funfactor x5.
Giulia to min 1400 kg,kupa wspomagaczy i aspiracja do bycia limuzyna.
Juz wiesz o co caman ?
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 23-05-2016 o 12:07
Poprostu tutaj się wypowiadają ludzie, którzy albo nie mieli styczności z RWD albo nie potrafią nim jeździć. Ja rwd jechałem tylko raz i po prostej drodze dlatego się nie wypowiadam na temat, o którym nie mam zielonego pojęcia. Trzeba być naprawdę dobrym kierowcą, aby pojechać ostro rwd bez systemów elektronicznych albo z powyłączanymi systemami. Jeśli ktoś jeździł rwd nawet dłuższy czas ale nigdy nie wyłączył kontroli trakcji i nie próbował jazdy w poślizgu to nie powinien się wypowiadać. Zresztą dobry kierowca nawet polonezem, czy kredensem objedzie rondo dookoła i jakoś brak mocy mu nie przeszkodzi.