Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #7481
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    Mam nadzieje ze Giulia bedzie dawala taka frajde ale przy jej wadze chyba beda to wersje +200km
    No nie oszukujmy się, przy tej wielkości auta nie sądzę, że coś poniżej wersji 280KM dawało prawdziwą frajdę z jazdy
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  2. #7482
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    I weź tu się na coś zdecyduj, używana 159 w cenach 20-40k, nowa Giulia od 150k - ogromna dziura pomiędzy, dlatego coraz przychylniejszym okiem patrzę na Giuliettę do pojeżdżenia na dwa lata zanim Giulia będzie do kupienia w normalniejszych pieniądzach.

  3. #7483
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Angole wydają się być zadowoleni:
    http://www.autocar.co.uk/car-review/...ultiair-review
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #7484
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Tak, do tego stopnia, że następca Julki będzie raczej RWD . Takie rzeczy, jak dodanie gazu na skręconych kołach (szybszy wyjazd z ronda np.), czy zawracanie naprawdę robią różnicę w jeździe - nie jest nawet dużo bardziej sportowo, tylko zwyczajnie jakoś tak elegancko - nie wyrywa kierownicy z rąk, nie trzeba tyle kręcić kierownicą na parkingu. Jak dla mnie mocno to wpływa na odbiór auta. Miałem E87 przez 2 albo 3 tygodnie przed odbiorem Julki i muszę przyznać, że jeździło lepiej i to w widoczny sposób. Oczywiście, estetycznie Alfa wygrywa o 2 długości, więc liczę na to, że jednak powstanie kompakt z RWD od FCA. I będzie wtedy jedyny na rynku .
    Ale o czym Ty piszesz.
    Do takiej jazdy w stylu bullit ,czyli depniecie z zakretu lub pelny ciag z ronda,potrzeba w mocy grubo 200+ i momentu z dolu.

    Zawracanie ok,zgodze sie,ale wez poprawke ,ze jezdzisz alfa- totalnie nie manewrowalnym autem.
    Turlam sluzbowego passata b7,i tam skret jest o niebo lepszy niz w " 9" .
    Troche obiektywizmu poprosze.

    Radocha z rwd bedzie od wersji 280 lub zmodzonego dieslowca 200 + . W nizszych wariantach zapomnij.

    W f10 mialem 3.0 256km i gruby moment.
    Wcale to tak cudnie nie jechalo ,a o wariacjach w zakrecie nie bylo co myslec.
    Masa mniej niz 1,9 t.

    Zaprawde nie wiem co wy widzicie w tylnym napedzie przy normalnej mocy silnika.

  5. #7485
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16V Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    240

    Domyślnie

    Jeżeli 6,6 sek do setki w benzynie nie daje frajdy z jazdy... Ile do setki miała Alfa 159 JTD 2.4 albo 3.2 V6? Bo jakoś mam takie wrażenie jakby to ciut zaniżone było.

  6. #7486
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Czas do 100 to jedno,reakcja na gaz i stala moc pod pedalem to drugie.
    Bmw seria 5 3.0 256 katalogowo ma 5.6 do 100.
    Przejechal bys sie i stwierdzil,ze to idzie jak 147 140km po dobrym programie.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 23-05-2016 o 11:56

  7. #7487
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Ale o czym Ty piszesz.
    Do takiej jazdy w stylu bullit ,czyli depniecie z zakretu lub pelny ciag z ronda,potrzeba w mocy grubo 200+ i momentu z dolu.
    Mogę Ci tylko napisać, że w Peżocie 109 KM i w 147 105 KM tego nie zauważałem, natomiast w Giulietcie 150 KM torque steer mnie drażni i się nie podoba.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Zawracanie ok,zgodze sie,ale wez poprawke ,ze jezdzisz alfa- totalnie nie manewrowalnym autem.
    75-ka nie jest nieszczególnie mało skrętna - owszem, E87 skręca mocniej, ale też w 75 jest dużo lepiej niż w Giulietcie np.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Radocha z rwd bedzie od wersji 280 lub zmodzonego dieslowca 200 + . W nizszych wariantach zapomnij.
    To w E30 318is 136KM można mieć radochę, a tutaj bez 280 KM nie podchodź? Mazda MX-5 z silnikiem max. 160 KM i momentem 200 Nm daje frajdę, a tutaj przy 200 KM i 330 Nm (i to duuuużo niżej) nie da rady?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #7488
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Do takiej jazdy w stylu bullit ,czyli depniecie z zakretu lub pelny ciag z ronda,potrzeba w mocy grubo 200+ i momentu z dolu.
    Nie zgodzę się, bo poczuć różnicę RWD/FWD już można spokojnie przy słabszych autach. Ja miałem raptem 320d e90 (jeszcze 150 konna wersja chyba) i było czuć różnicę w porównaniu z innymi FWD (czy to Passat (140KM), czy Insignia (160KM)). Właśnie przy wychodzeniu z zakrętu najbardziej bo RWD 'pcha' auto a FWD 'ciągnie'.

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Turlam sluzbowego passata b7,i tam skret jest o niebo lepszy niz w " 9" .
    Ale nadal gorzej niż każdy RWD. Zobacz nowe Twingo jaki ma promień skrętu

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    W f10 mialem 3.0 256km i gruby moment.
    Wcale to tak cudnie nie jechalo ,a o wariacjach w zakrecie nie bylo co myslec.
    Masa mniej niz 1,9 t.
    No i ta masa zabijała auto... Ja mam 1750kg i już czuję masę, a co dopiero 200kg więcej.
    W Giulii będziesz miał może max z 1500kg. To jest 400kg mniej!

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Zaprawde nie wiem co wy widzicie w tylnym napedzie przy normalnej mocy silnika.
    Sam rozkład masy mocno wpływa na właściwości jezdne, a taki uzyskasz właśnie w ten sposób. Nie koniecznie przyspieszenie (czy bączki), ale szybkie, przewidywalne pokonywanie zakrętów.
    Chociaż ja jakbym kupował mocne auto (>200KM) to tylko z 4x4 jeśli jest taka opcja. Można przynajmniej korzystać z dobrodziejstwa auta przez cały rok

    A propos: Wiadomo jaki napęd 4x4 będzię montowany w Giuli?
    Pozdro,
    Bartas

  9. #7489
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Radosauf E30 wazy 1100kg.
    Mx5 podobnie.
    Oba auta zero wspomagaczy,brak wygluszenia,zywa mechanika,co przeklada sie na funfactor x5.

    Giulia to min 1400 kg,kupa wspomagaczy i aspiracja do bycia limuzyna.

    Juz wiesz o co caman ?
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 23-05-2016 o 12:07

  10. #7490
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Poprostu tutaj się wypowiadają ludzie, którzy albo nie mieli styczności z RWD albo nie potrafią nim jeździć. Ja rwd jechałem tylko raz i po prostej drodze dlatego się nie wypowiadam na temat, o którym nie mam zielonego pojęcia. Trzeba być naprawdę dobrym kierowcą, aby pojechać ostro rwd bez systemów elektronicznych albo z powyłączanymi systemami. Jeśli ktoś jeździł rwd nawet dłuższy czas ale nigdy nie wyłączył kontroli trakcji i nie próbował jazdy w poślizgu to nie powinien się wypowiadać. Zresztą dobry kierowca nawet polonezem, czy kredensem objedzie rondo dookoła i jakoś brak mocy mu nie przeszkodzi.

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory