Strona 33 z 94 PierwszyPierwszy ... 23242526272829303132333435363738394041424383 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 936

Temat: usunięcie klap wirowych - wady i zalety

  1. #321
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Uszczelki już leża w bagażniku, tak jak zaślepka z dziurkami do EGRa, no i litry chemii do czyszczenia kolektora.
    Liczę, ze uda mi się to troche szybciej ogarnąć niż 3 dni I ogarnę robote w kilka godzin.
    Problemem może być tylko podstawa EGRu, bo niestety, ale jedna szpilka siedzi tam na klej i trochę się obawiam o szczelność w tym miejscu. I nie wiem czy znów klepać ją na klej czy szukać innego rozwiązania
    147 powodów do zadowolenia

  2. #322
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Jak szpilka "zerwała" gwint w obudowie, to wkręć szpilkę trochę dłuższą od oryginalnej i z drugiej strony daj nakrętkę.

  3. #323
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    w sumie racja - musze zobaczyć czy urwana jest na calej długości czy tylko końcówka
    niestety tak to jest, jak masz 20 minut na wyjęcie 2 egrów zamiane ich miejscami i skręcenie wszystkiego do kupy, szczególnie jak jedno auto wróciło własnie z 200km trasy i ma sztywne 90* temperatury
    147 powodów do zadowolenia

  4. #324
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Piaseczno/Prażmów
    Auto
    159/GTV SPIDER
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    Uszczelki już leża w bagażniku, tak jak zaślepka z dziurkami do EGRa, no i litry chemii do czyszczenia kolektora.
    Liczę, ze uda mi się to troche szybciej ogarnąć niż 3 dni I ogarnę robote w kilka godzin.
    Problemem może być tylko podstawa EGRu, bo niestety, ale jedna szpilka siedzi tam na klej i trochę się obawiam o szczelność w tym miejscu. I nie wiem czy znów klepać ją na klej czy szukać innego rozwiązania
    Ja miałem czas to sie babrałem :-).

    Kupiłem używany z urwaną klapką - przygotowałem go na gotowo - przełożyłem i swój sprzedałem nawet wyszedłem na tym handlu 50 zł do przodu :-).

  5. #325
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Ja mam zaplanowane jeszcze wymiane piasty, plynu wspomagania,oleju, filtrów, płybu chłodniczego, czyszczenie dolotu, turbiny, zmiennej geo i wymiane łączników staba + gum i to do soboty licząc z umyciem na gotowo, więc czasu zbyt wiele na babranie się nie będzie
    147 powodów do zadowolenia

  6. #326
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Piaseczno/Prażmów
    Auto
    159/GTV SPIDER
    Postów
    87

    Domyślnie

    Apropo śruby , M6 łepek średnica 12mm długość gwintu 12mm po wkręcaniu Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	image.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	103.5 KB
ID:	201739wystawało około 1mm od strony kanału. Zeszlifowałem szlifierką precyzyjną - przy okazji wyszlifowałem kanały :-)))

  7. #327
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    w jakimś meblowym te śrubki kupiłes ?
    W castoramie byly tylko na hex 10tke
    M6x16
    147 powodów do zadowolenia

  8. #328
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Piaseczno/Prażmów
    Auto
    159/GTV SPIDER
    Postów
    87

    Domyślnie

    poszukaj śrub do mocowania owiewek / szyb motocyklowych - nawet takie kupiłem tylko ze łebki miały 16 mm i nie wchodziły w kryze - te ze zdjęcia na szybko znalazłem w garażu.

    a i jeszcze dobry sklep rowerowy - śruby do mocowania hamulców v-brek do widelca.
    Ostatnio edytowane przez Szaman_75 ; 23-05-2016 o 16:16

  9. #329
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    o tych do vbreaków to mam cały wór
    coś dobiore w takim razie
    147 powodów do zadowolenia

  10. #330
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    Jak szpilka "zerwała" gwint w obudowie, to wkręć szpilkę trochę dłuższą od oryginalnej i z drugiej strony daj nakrętkę.
    na zerwane gwinty dobrze sprawdzają sie produkty "chester molecular" kompozyty epoksydowo metaliczne. Tak naprawiłem dwa zerwane gwinty w bloku silnika przy wydechu w renacie

    - - - Updated - - -

    a w sumie to muszę u siebie sprawdzić jak to wygląda z tymi klapami, czy da się bezinwazyjnie endoskopem dojść i sprawdzić?

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  3. [159] Samodzielne usunięcie EGR, DPF i KLAP WIROWYCH
    Utworzone przez Freak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 10:40
  4. [159] Usunięcie klap wirowych Warszawa?
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 10:33
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory