"Oczywiście w przypadku Alfy Romeo płaci się za znaczek na masce. Który, muszę to przyznać, wart jest całkiem sporo. Na firmowym logo roi się od symboliki (...) W przeszłości Alfa Romeo zwyciężyła we wszystkich wyścigach sezonu Formuły 1. To w Alfie Romeo zaczynał karierę Enzo Ferrari. Za znaczkiem Alfy kryje się bogatsza historia i więcej prawdziwych emocji niż za logotypami wszystkich pozostałych firm z branży motoryzacyjnej".
Jeremy Clarkson
What Could Possibly Go Wrong...
W tej kwestii w pełni podzielam opinię angielskiego Orangutana.
Z dedykacją dla tych co czują tak samo.
Dla mnie Giulia QV wydaje się w pełni zasługiwać na noszenie tego właśnie logo na swoim nadwoziu.
Ostatnio edytowane przez Archi ; 26-05-2016 o 22:12
Alfa Romeo Nel Cuore
Tak się składa ze jechałem ostatnio c5 na lotnisko i to może być konkurent dla dacii a nie alfy. Wszędzie mega tani i twardy plastik itp itd. Ustalmy raz na zawsze ar to nie jest skoda. To nie jest tez citroen ani ford. Jej lokacja w portfolio firmy to cos jak wyższe modele audi w vag. Wyższe bo niskie to golfy pola i pasaty z innymi znaczkami. Po więcej trzeba tam siegnąć wyżej.
Nie dziwi ból dupy wielu posiadaczy 156/159 ale na nowy samochód z salony którym aktualnie się poruszacie tez was nie było stać. Mnie zreszta rownież.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pytano ile wg mnie powinna kosztować nowa Giulia. Odpowiedziałem. O co chodzi? Że się Wam nie podoba, że nie staję na rzęsach i nie klaszczę uszami z radości na cenę Giuli? To tylko dupowóz. Środek transportu, coś co ma przewieźć moje 4 litery i ew. osobę(y) towarzyszące i bagaże z pkt. A do B.
To, jak FCA chce Giulię pozycjonować niewiele mnie obchodzi. Dla mnie samochód nigdy nie będzie warty więcej niż 100000. 150 tys. jeżeli będzie mi się bardzo podobał z jakiegoś powodu. I nie ma dla mnie znaczenia czy to Citroen, Alfa Romeo czy Rolls Royce.
Urocze to jest. Niewielu widziało, jeszcze mniej chociażby siedziało w środku.
A od momentu, gdy pokazały się cenniki jęczą, piszczą i marudzą, że drogo.
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
I do takich celów - przewozowych - jest fiat, vw, mazdy (poza MX5) , c5, c4, mondeo i insygnia. Aż z nawiązką. I diesle.
A Alfa - gdy oczekuje się i ma potrzebę (irracjonalną oczywiście, ale w świecie się roi od pozamotoryzacyjnych przykładów takich i jesteśmy gotowi płacić za to) czegoś więcej.
[MENTION=28791]GregoR[/MENTION]15german : są u góry pola edycji ikonki z obrazkiem i taśmą filmową - klikasz i wstawiasz. Wstawiaj !![]()
Ta 6C w Arese to ten ostatni koncept z 2016 ?
Zaraz SM. Uważasz, że jestem kimś kogo kręci motoryzacja i czuje się ograniczony tym, że nie kupuje nic droższego? To się mylisz. Samochód to środek transportu. Niewspółmiernie drogi do tego co oferuje, niestety realia naszego kraju są takie, że samochód jest potrzebny do sprawnego przemieszczania się.
Za ładny(!) samochód mogę zapłacić więcej, ale Giulia wg tego co pokazują materiały reklamowe ładna nie jest. Wg mnie, bo się zaraz znowu rzucicie na mnie.
[MENTION=3383]Andrzejsr[/MENTION] - zgadza się. Jestem gotów płacić za wycieczki na Daleki Wschód. Na modele wydaję pewnie więcej niż część ludzi tutaj na swoje samochody. Dla każdego coś miłego![]()
Co ty człowieku w takim razie robisz na tym forum?