Teraz rozumiem, tu chodzi o kolizję zaworów z tłokami. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim określeniem, może dlatego, że zawsze miałem bezkolizyjne auta.
Teraz rozumiem, tu chodzi o kolizję zaworów z tłokami. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim określeniem, może dlatego, że zawsze miałem bezkolizyjne auta.
Racja - kolizyjny.
Zawory ssące oberwały. Reszta wygląda OK.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Sprawdź dół silnika, też miałem pasek zerwany w 2.0TS i wszystko zrobione podobno na cacy a po pół roku dół silnika się posypał.
Pozdro
Nawet nie mam zamiaru tam zaglądać.
Ułamek procenta, że coś się stalo z dołem. Bałem się tylko o cylindry ale są ok.
Zresztą okaże się jak odpalę
P.S. A to, że po pół roku Ci się rozsypał to tak jakbyś powiedział, że gość padł na zawał bo pół roku temu zjadł pomidora.
Zobaczymy jak będziesz cwaniakował za jakiś czas haha;P
Zmien lepiej panewki bo za kilka tys km będziesz zakładał temat o obróconej panewce. Coś musiało siłę uderzenia przenieść -praw fizyki nie oszukasz - układ sił się musiał zamknąc skoro pokrzywiło zawory... Najczęsciej następuje delikatne odkształcenie panewki i zmiana struktury jej powierzchni i po kiku tys km jest już po zawodach
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)