Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: chiptuning 2,4 200 KM

  1. #11
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Ale to fabryczne 210 KM? Jeśli nie zmieniał gratów to zdrowa musi być.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Fabrycznie było 200. Wywaliłem (wcześniej była moja) klapy wirowe, EGR został, a kuzyn usunął DPF. Wtryski po regeneracji, turbo standardowe. Auto ma charakterystykę typowo autostradową Dół jest identyczny jak u mnie (nawet gorszy) a potem zaczyna się orgia nad którą nie panuje trakcja.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Brera
    Postów
    49

    Domyślnie

    Nie będe zakładać nowego tematu więc napisze tutaj.

    Jakie macie doświadczenie ze spalaniem w mieście po chipie w 2.4 200hp ? Pytanie dotyczy zwykłej jazdy, zmiana biegów do 2200 obrotów

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar Honk
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    W-wa / B-B
    Auto
    była 147 1.9 jtdm TI, jest 159 2.4 jtdm Q-Tr
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał mcf1337 Zobacz post
    Nie będe zakładać nowego tematu więc napisze tutaj.

    Jakie macie doświadczenie ze spalaniem w mieście po chipie w 2.4 200hp ? Pytanie dotyczy zwykłej jazdy, zmiana biegów do 2200 obrotów
    No to zwykłą jazda czy zmiana biegów poniżej 2200 obr? Ja ma Q-Tronica po c(h)ipie i na mieście łyka 10-12 litrów. Jak jeździłem po dziadkowemu to schodził do 9,5 l/100km, ale to był ciemny okres w jeździe samochodem. Generalnie jak ktoś robi chipa to raczej nie po to żeby spokojnie jeździć i oszczędzać paliwo..

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Częstochowa - okolice
    Auto
    AR 159 SW 2,4 JTDm 2006, AR GTV 1,8 TS 1999
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał mcf1337 Zobacz post
    Nie będe zakładać nowego tematu więc napisze tutaj.

    Jakie macie doświadczenie ze spalaniem w mieście po chipie w 2.4 200hp ? Pytanie dotyczy zwykłej jazdy, zmiana biegów do 2200 obrotów
    Codzienne dojazdy do pracy ok. 14 km - miasto i zatłoczona wylotówka oraz trochę kręcenia po mieście - ok. 8,3 - 8,5 l/100km. Z dwóch lat doświadczeń - Liczone z tankowań.
    A zmiana biegów przy 2200obr strasznie zamula auto. No i dwumas nie będzie raczej zachwycony!

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar mandaryn
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    ALFA ROMEO 159 SW Q4 TI
    Postów
    28

    Domyślnie

    Przy okazji pytań na temat kręcenia podzielę się swoją zagwozdką a mianowicie shamowalem moja belle 2,4 jtdm q4 wynik 208,8 km i 452 Nm dodam że DPF off. Skąd ten moment a kunie seria?

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Lejący wtryskiwacz może podwyższać moment obrotowy.
    Lub niedomaganie silnika zostało wcześniej "naprawione" u tunera if you now what I mean
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar mandaryn
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    ALFA ROMEO 159 SW Q4 TI
    Postów
    28

    Domyślnie

    Miałem nadzieję na jakieś inne wytłumaczenie[emoji39] narazie pozostaje mi obserwować czy nie pojawiają się jakieś niepokojące objawy. Na wiosnę idzie na chipa więc wtedy ewentualnie wszystko wyjdzie. Pozrawiam

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar _M_
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Jest: MEGANE RS 3 // Były: Alfa Brera 2.4+ , GT 1.9+
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał mandaryn Zobacz post
    Miałem nadzieję na jakieś inne wytłumaczenie[emoji39] narazie pozostaje mi obserwować czy nie pojawiają się jakieś niepokojące objawy. Na wiosnę idzie na chipa więc wtedy ewentualnie wszystko wyjdzie. Pozrawiam

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
    A ja bym proponowal inną hamownie. Mialem identyczną sytuacje i okazało się, ze jednak nie mam tych 450Nm w serii

  10. #20
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No tak, hamownie Vtech potrafią zawyżać pomiar Nm
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 21-09-2024, 09:46
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  4. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00
  5. [33] Chiptuning
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory