Ale to fabryczne 210 KM? Jeśli nie zmieniał gratów to zdrowa musi być.
Ale to fabryczne 210 KM? Jeśli nie zmieniał gratów to zdrowa musi być.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Fabrycznie było 200. Wywaliłem (wcześniej była moja) klapy wirowe, EGR został, a kuzyn usunął DPF. Wtryski po regeneracji, turbo standardowe. Auto ma charakterystykę typowo autostradową Dół jest identyczny jak u mnie (nawet gorszy) a potem zaczyna się orgia nad którą nie panuje trakcja.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Nie będe zakładać nowego tematu więc napisze tutaj.
Jakie macie doświadczenie ze spalaniem w mieście po chipie w 2.4 200hp ? Pytanie dotyczy zwykłej jazdy, zmiana biegów do 2200 obrotów
No to zwykłą jazda czy zmiana biegów poniżej 2200 obr?Ja ma Q-Tronica po c(h)ipie i na mieście łyka 10-12 litrów. Jak jeździłem po dziadkowemu to schodził do 9,5 l/100km, ale to był ciemny okres w jeździe samochodem. Generalnie jak ktoś robi chipa to raczej nie po to żeby spokojnie jeździć i oszczędzać paliwo..
Przy okazji pytań na temat kręcenia podzielę się swoją zagwozdką a mianowicie shamowalem moja belle 2,4 jtdm q4 wynik 208,8 km i 452 Nm dodam że DPF off. Skąd ten moment a kunie seria?
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Lejący wtryskiwacz może podwyższać moment obrotowy.
Lub niedomaganie silnika zostało wcześniej "naprawione" u tunera if you now what I mean![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Miałem nadzieję na jakieś inne wytłumaczenie[emoji39] narazie pozostaje mi obserwować czy nie pojawiają się jakieś niepokojące objawy. Na wiosnę idzie na chipa więc wtedy ewentualnie wszystko wyjdzie. Pozrawiam
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
No tak, hamownie Vtech potrafią zawyżać pomiar Nm![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10