Temat: Światła do jazdy dziennej - jakieś pomysły?

  1. #1351
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Mam Nowe ringi typu angel-eyes do 159. Puszcze po taniości. Anybody?

  2. #1352
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    https://www.youtube.com/watch?v=NKiDyr03Z-0

    A co myślicie o takim rozwiązaniu?
    Ostatnio szukałem właśnie takiego rozwiązania. Widziałeś gdzieś to

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  3. #1353
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Łódź/Sieradz
    Auto
    159 2.4 SW jtdm+ Q-Tronic 2007 HIGH
    Postów
    132

    Domyślnie

    Ja planuje z długich zrobic dzienne na 30 %, juz nawet taki moduł znalałem więc będę kombinował.

  4. #1354
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lechu83 Zobacz post
    Przerabial ktos lampy w hiderertofit. Na fb maja strone. 1150 zl mi powiedzieli za przerobienie na ksenon + ringi do jazdy dziennej
    Nie opłaca się, stosują chińskie produkty, sam u nich kupowałem kilka rzeczy i nie jestem zadowolony.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał elgritone Zobacz post
    Za taka cene to rozumiem z homologacja?:p
    niestety bez, jedyną homologację jaką moga Ci dać to dołożenie naklejek homologacyjnych, które chyba mają w sprzedaży.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Ostatnio szukałem właśnie takiego rozwiązania. Widziałeś gdzieś to

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    na forum pheatona jest spory wątek na ten temat, sam robiłem coś takiego w renacie, ale nie mając doświadczenia zamówiłem ledy w hideroretrofit i się przejechałem na chińczykach, w nocy owszem świeci to ładnie https://www.youtube.com/watch?v=nyCvLegib-Y ale w dzień mrugali mi inni kierowcy, suma sumarum zostało to jako bajer i nadal popylałem na światłach mijania, tu link do forum http://phaetonforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=38

  5. #1355
    Użytkownik Świeżak Avatar MISSIEKS
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZEBRZYDOWICE, WADOWICE
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4 JTDM Q4 - jest, ALFA 156 SW FL 1.9 JTD 115 - była
    Postów
    109

    Domyślnie

    Witam Koleżanki i Kolegów

    Postanowiłem opisać moją „przygodę” ze światłami DRL, aby oszczędzić innym nie potrzebnych kosztów, a przede wszystkim nerwów.

    Mianowice – po przestudiowaniu, miedzy innymi, niniejszego tematu oraz posiłkując się podobnymi tematami na forach Audi, czy BMW postanowiłem dołożyć Ringi – mające pełni funkcje świateł dziennych, do świateł przeciwmgłowych,
    Nie chciałem dokładać dodatkowych świateł DRL, które popsuły by wygląd, a jednocześnie chciałem zachować istniejące światła przeciwmgielne (halogenowe) ze względu na występujące w mojej okolicy mgły. Niektórzy Koledzy chwalili się, że w ten sposób maja zrealizowane światła dzienne – efekt zadawalający, a montaż prostszy niż w światłach głównych (chodzi o rozklejenie świateł).
    Ponieważ kilkukrotnie, w różnych tematach „przewijała” się nazwa firmy JAFRA, postanowiłem się z Nimi skontaktować. W przesłanym mailu przedstawiłem swoje zamiary i spytałem, czy mogą podpowiedzieć jakieś rozwiązanie. W odpowiedzi zaproponowali mi montaż w światłach przeciwmgłowych dwóch kompletów ringów – różne rozmiary – jako idealnie się uzupełniających i dających oczekiwany efekt. Jako załącznik przesłali zdjęcie pokazujące sposób montażu ringów oraz ukazujące otrzymywane w rezultacie światło. Musze tu zaznaczyć, że w trakcie trwającej ok. 1,5 tygodnia korespondencji to Przedstawiciele firmy JAFRA dobrali typ, rodzaj i rozmiar proponowanych Ringów – m.in. odradzili Ringi COB jako nie trwałe. Przekonany, że zaproponowano mi sprawdzone rozwiązanie dokonałem zakupu w/w produktu.

    Następnie zgodnie z przesłanym wcześniej zdjęciem oraz dołączoną do Ringów instrukcją montażu zamontowałem je w światłach przeciwmgłowych.
    W trakcie wykonywania instalacji zasilającej – identyfikacja przewodów, montaż przekaźników – zmuszony byłem włączyć na kilka minut halogeny.
    Oto efekt ich pracy po góra 5 minutach
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0705.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	88.3 KB
ID:	202713Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0716.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	202714Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0721.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	112.6 KB
ID:	202715

    Postanowiłem się skontaktować z Firmą JAFRA w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W końcu nie zakupiłem pierwszego z brzegu produktu, lecz wcześniej kontaktowałem się z Nimi, opisałem do czego ma służyć i to Przedstawiciele JAFRY zaproponowali mi konkretny produkt, który miał nadawać się do tego idealnie i który po Ich zapewnieniach zakupiłem.
    Jakie było moje zdziwienie, kiedy w odpowiedzi otrzymałem atakującego mnie maila, obarczającego mnie wyłączną winą, że poprzez swoja niewiedzę zniszczyłem Ringi. Że przecież Ringi wykonane są z plastiku który ulega stopieniu pod wpływem temperatury i ze jeżeli czegoś nie wiedziałem, to mogłem pytać.
    A ja pytam się – ALE O CO MIAŁEM SIĘ PYTAĆ??? Przecież dokładnie opisałem do czego planuje wykorzystać Ringi – to JAFRA zaproponowała mi konkretny produkt – nigdzie w prowadzonej korespondencji, czy przesłanej instrukcji nie ma nawet wzmianki, że produkt, który jest przewidziany do montażu w światłach, których żarówki wytwarzają wysokie temperatury, nie jest odporny na działanie czynnika cieplnego. Że Ringi są wykonane z „plastiku” – obudowa świateł, odbłyśnik też i jakoś się nie topią w czasie pracy.
    Na kolejny mój mail, w którym stwierdziłem, że obarczanie mnie całkowitą winą za zniszczenie produktu jest bezpodstawne oraz że istnieją mocne podstawy do zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru jako niezgodnego z umową (brak cech jakie tego typu produkt powinien posiadać – odpowiednia wytrzymałość na działanie czynnika cieplnego), co też uczyniłem – otrzymałem w odpowiedzi maila, w którym Przedstawiciel Firmy JAFRA straszył mnie odpowiedzialnością karną jeżeli spróbuje opisać zaistniałą sytuację w Internecie, gdyż wg Niego będzie to szkalowanie Firmy i psucie jej dobrej opinii.

    Reasumując – odradzam wszystkim zakupy w Firmie JAFRA – szkoda nerwów - pracownicy są niekompetentni, a klienta który już kupił i zapłacił traktują jak natarczywego insekta.

    Jako potwierdzenie mojej wersji służę korespondencją mailową i dokumentacją zdjęciową.

  6. #1356
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał MISSIEKS Zobacz post
    Witam Koleżanki i Kolegów

    Postanowiłem opisać moją „przygodę” ze światłami DRL, aby oszczędzić innym nie potrzebnych kosztów, a przede wszystkim nerwów.

    Mianowice – po przestudiowaniu, miedzy innymi, niniejszego tematu oraz posiłkując się podobnymi tematami na forach Audi, czy BMW postanowiłem dołożyć Ringi – mające pełni funkcje świateł dziennych, do świateł przeciwmgłowych,
    Nie chciałem dokładać dodatkowych świateł DRL, które popsuły by wygląd, a jednocześnie chciałem zachować istniejące światła przeciwmgielne (halogenowe) ze względu na występujące w mojej okolicy mgły. Niektórzy Koledzy chwalili się, że w ten sposób maja zrealizowane światła dzienne – efekt zadawalający, a montaż prostszy niż w światłach głównych (chodzi o rozklejenie świateł).
    Ponieważ kilkukrotnie, w różnych tematach „przewijała” się nazwa firmy JAFRA, postanowiłem się z Nimi skontaktować. W przesłanym mailu przedstawiłem swoje zamiary i spytałem, czy mogą podpowiedzieć jakieś rozwiązanie. W odpowiedzi zaproponowali mi montaż w światłach przeciwmgłowych dwóch kompletów ringów – różne rozmiary – jako idealnie się uzupełniających i dających oczekiwany efekt. Jako załącznik przesłali zdjęcie pokazujące sposób montażu ringów oraz ukazujące otrzymywane w rezultacie światło. Musze tu zaznaczyć, że w trakcie trwającej ok. 1,5 tygodnia korespondencji to Przedstawiciele firmy JAFRA dobrali typ, rodzaj i rozmiar proponowanych Ringów – m.in. odradzili Ringi COB jako nie trwałe. Przekonany, że zaproponowano mi sprawdzone rozwiązanie dokonałem zakupu w/w produktu.

    Następnie zgodnie z przesłanym wcześniej zdjęciem oraz dołączoną do Ringów instrukcją montażu zamontowałem je w światłach przeciwmgłowych.
    W trakcie wykonywania instalacji zasilającej – identyfikacja przewodów, montaż przekaźników – zmuszony byłem włączyć na kilka minut halogeny.
    Oto efekt ich pracy po góra 5 minutach
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0705.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	88.3 KB
ID:	202713Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0716.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	202714Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0721.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	112.6 KB
ID:	202715

    Postanowiłem się skontaktować z Firmą JAFRA w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W końcu nie zakupiłem pierwszego z brzegu produktu, lecz wcześniej kontaktowałem się z Nimi, opisałem do czego ma służyć i to Przedstawiciele JAFRY zaproponowali mi konkretny produkt, który miał nadawać się do tego idealnie i który po Ich zapewnieniach zakupiłem.
    Jakie było moje zdziwienie, kiedy w odpowiedzi otrzymałem atakującego mnie maila, obarczającego mnie wyłączną winą, że poprzez swoja niewiedzę zniszczyłem Ringi. Że przecież Ringi wykonane są z plastiku który ulega stopieniu pod wpływem temperatury i ze jeżeli czegoś nie wiedziałem, to mogłem pytać.
    A ja pytam się – ALE O CO MIAŁEM SIĘ PYTAĆ??? Przecież dokładnie opisałem do czego planuje wykorzystać Ringi – to JAFRA zaproponowała mi konkretny produkt – nigdzie w prowadzonej korespondencji, czy przesłanej instrukcji nie ma nawet wzmianki, że produkt, który jest przewidziany do montażu w światłach, których żarówki wytwarzają wysokie temperatury, nie jest odporny na działanie czynnika cieplnego. Że Ringi są wykonane z „plastiku” – obudowa świateł, odbłyśnik też i jakoś się nie topią w czasie pracy.
    Na kolejny mój mail, w którym stwierdziłem, że obarczanie mnie całkowitą winą za zniszczenie produktu jest bezpodstawne oraz że istnieją mocne podstawy do zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru jako niezgodnego z umową (brak cech jakie tego typu produkt powinien posiadać – odpowiednia wytrzymałość na działanie czynnika cieplnego), co też uczyniłem – otrzymałem w odpowiedzi maila, w którym Przedstawiciel Firmy JAFRA straszył mnie odpowiedzialnością karną jeżeli spróbuje opisać zaistniałą sytuację w Internecie, gdyż wg Niego będzie to szkalowanie Firmy i psucie jej dobrej opinii.

    Reasumując – odradzam wszystkim zakupy w Firmie JAFRA – szkoda nerwów - pracownicy są niekompetentni, a klienta który już kupił i zapłacił traktują jak natarczywego insekta.

    Jako potwierdzenie mojej wersji służę korespondencją mailową i dokumentacją zdjęciową.
    Teraz chyba rozumiem dlaczego w duolight - chińczyk. Forumowicze zgłaszali że światła przeciwmgłowe są bardzo słabe

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  7. #1357
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    To ja idąc za ciosem odradzam zakupy ze strony hidroretrofit.pl kupowałem u nich ledy drl tzw audi style, oraz projektory bixenon mini d2s (do mojej safrany) jakie było moje zdziwienie, kiedy dostałem produkt oczywiście zgodny z tym co zamawiałem ale bez jakiejkolwiek instrukcji montażu, czy najprostszego schematu podłączenia, kiedy wysłałem maila dostałem lakoniczną odpowiedź, ze montaż jest tak prosty iż wydawało im się, że nie potrzeba żadnej instrukcji, projektory minid2s miały pasować bez modyfikacji w miejsce projektorów ksenonowych a nie pasowały. MORAŁ: takie firmy są nastawione na to, ze dostarczysz im lampy i oni Ci to zamontują a jak kupujesz do samodzielnego montażu to po zakupie mają Cię w dupie.

  8. #1358
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    małopolskie
    Auto
    AR Brera, Lexus IS 250
    Postów
    120

    Domyślnie

    Witam,

    Jeżeli chodzi o tzw. angel eyes... większość nie posiada homologacji... Słyszałem, że Pol Car w Poznaniu oferuje owe światła do jazdy dziennej w cenie około 500 zł posiadające homologacje, która jest wybita na przedmiocie i daje jakieś zaświadczenie dodatkowo na potwierdzenie w razie kontroli policyjnej. W myśl rozumieniu kodeksu prawo o ruchu drogowym, funkcjonariusz publiczny może zabrać za niehomologowane dodatkowe urządzenie do auta dowód rejestracyjny, więc radze się zastanowić

  9. #1359
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    Generalnie gra nie warta świeczki. Bo rozumiem, że montujący takie coś kierują się głównie chęcią oszczędności na paliwie (palnikach ksenonowych)? A niby ile to można oszczędzić? DRL są dobre do passata lub ałdi a4 1.9 tdi Druga sprawa, o której ktoś już tu wspominał to świadomość kierowcy kiedy należy takie światła wyłączyć i włączyć światła mijania. Sam byłem świadkiem na drodze, gdzie lało jak z cebra tak, że aż kierowcy albo stawali na przystankach albo włączali tylne przeciwmgielne bo widoczność była mocno ograniczona a tu jeden rodzynek się znalazł co popylał na drl (oryginalnych w lampie fakt) ale nie pomyślał, że jest całkowicie nie widoczny z tyłu. I co to za wymysł, że przy drl nie mogą się świecić światła z tyłu? Ktoś wytłumaczy?

  10. #1360
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Łódź/Sieradz
    Auto
    159 2.4 SW jtdm+ Q-Tronic 2007 HIGH
    Postów
    132

    Domyślnie

    Montując, lub kombinując jakiekolwiek drle oszczędzamy nie tylko żarnik ale i przetwornicę (jak ma sie xenon) i oczywiście odbłyśnik w soczewce

Podobne wątki

  1. Światła do jazdy dziennej.
    Utworzone przez demon7791 w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-05-2016, 09:26
  2. Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez KamilP w dziale 156
    Odpowiedzi: 186
    Ostatni post / autor: 15-12-2014, 16:51
  3. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 12:20
  4. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 07:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory