Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: 156 v6 Orzech

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar paradowsky
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    33

    Domyślnie 156 v6 Orzech

    Ktoś coś wie na temat tego autka ?
    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...5-IDePjbw.html
    Szukałem, ale nic na forum nie znalazłem.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar paradowsky
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    33

    Domyślnie

    Bylem dzisiaj ją oglądać. Fakt rozrząd wymieniony, ale przy 120tys km w 2012 roku. Wiec troche dawno temu jakby nie patrzeć.. Ile taki pasek jest w stanie wytrzymać ?

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Kevio
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Skoda Fabia II
    Postów
    184

    Domyślnie

    Nie mniej niż 60tyś.km lub 4~5 lat, więc jeśli ma na to papiery to jeszcze trochę masz do przejechania ewentualnie. Dużo też zależy od sposobu użytkowania.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar paradowsky
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    33

    Domyślnie

    Jeszcze jedna sprawa która mnie zaniepokoiła to tłusty nalot na płynie chłodniczym w zbiorniczku. To normalne ?

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Kevio
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Skoda Fabia II
    Postów
    184

    Domyślnie

    Co do tego ile pasek jest w stanie wytrzymać to pamiętaj, że podałem Ci dane dla nowego paska. Z tego co wiem to w V6 nie ma takich cyrków jak TwinSparkami ale jak ma 4 lata i brak udokumentowanego przebiegu to trzeba się liczyć z wymianą w najbliższym czasie. Tłusty nalot? Może to być pozostałość np. po naprawie uszkodzonej uszczelki pod głowicą - olej zmieszał się z płynem chłodniczym, a po naprawie nie przepłukano układu tylko zalano go nowym płynem. Wszystko zależy jak bardzo to było tłuste.
    Ja mam trochę wątpliwości czy po prawie 150tyś.km. forel kierowcy powinien być tak zmęczony, ale może mi się tylko tak wydaje.
    Może ktoś na forum jest z okolic Katowic i byłby w stanie Ci pomóc.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar paradowsky
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    33

    Domyślnie

    Zmęczony fotel kierowcy ? Właśnie jest niczym nówka. Przynajmniej takie wrażenie robił na żywo. Przebieg udokumentowany do samego końca. Naprawdę wygląda na zadbaną sztukę. Silnik chodzi równiutko, nic nie faluje itp. Jutro prawdopodobnie będzie jazda próbna + stacja diagnostyczna. A jak sprawdzić czy to aby nie uszczelka bądź pęknięta głowica ? Kiedyś czytałem, że wystarczy na odpalonym silniku spojrzeć w zbiornik. Jeśli pojawiają się pęcherzyki powietrza to znaczy, że coś jest uszkodzone. Prawda to ?

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaco200sx
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6
    Postów
    68

    Domyślnie

    Prawda. Przy walnietej uszczelce pod glowica pojawiają się pęcherzyki. W zbiorniczku patrz dopiero jak się silnik zagrzeje.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory