Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #7961
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Mniejsza o to, lepiej skończe dyskusję bo widzę że uparłeś się na negację mojej opini przyczepiając sie jednego szczgółu, który tak naprawdę nie robi wielkiej różnicy dla całej oceny (parę tysi obecna navi w Giuli, szczególnie jak wzięta w pakiecie). Ze stylu Twoich wypowiedzi (szczególnie ostatniej) mam wrażenie Twojej niechęci do mnie. A przecież na dzień dobry w wielu punktach się zgodziłeś z mną, więc nie wiem po co tak zażarte negowanie w sprawie kosemetycznej różnicy. Zamiast sie sprzeczać tu w wątku i nabijać sobie posty, napisz chociaż 10% tego co ja w wątkach technicznych jako ktoś kto pomaga a nie neguje.
    Masz rację, szkoda prądu. Jak Ci już czarno na białym pokazałem, co było w 2008 roku w polskim standardzie w 159, do którego ja porównuję Giulię, to zaczynasz odpowiadać w stylu "a u was biją murzynów", albo piszesz o akcyzie, inflacji i autach z Holandii, Włoch czy UK. Szkoda prądu. EOT.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  2. #7962
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    A dla kogo jest niby giulia w takim razie ,skoro nie dla kogos kto posiadał dwie alfy ?? Jezeli nie dla mnie ,to tym bardziej nie dla klientów bmw czy audi.
    Stronę lub dwie wcześniej wrzuciłem zamówienie kolesia, który oddał w zamian swoje BMW 535 - więc chyba jednak jest...

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Jestem w stanie zrozumiec mniej lub bardziej wyidealizowany zachwyt nad nowym modelem,ale nie rozumiem swego rodzaju bycia wybrancem ,który musi zasłuzyc na miano posiadania giulii,bo tak to własnie odbieram i nie tylko z Twojego wpisu,ale tez z wiekszoci tutaj.
    To nie jest kwestia bycia wybrańcem. Ja podobny "problem" jak Ty z Giulią mam z całą marką Audi:
    a/ jak Ty nie widzisz istotnych różnic między Giulią a Mazdą 6 - tak ja nie widzę istotnych różnic między A3 a np. Golfem
    b/ jak Ty uważasz, że Giulia jest zbyt droga, to ja widząc wycenę A3 i np. BMW1 mogę się tylko roześmiać - bo trzeba być niespełna rozumu, żeby kupić A3 (to samo tyczy się par A4 - BMW3 czy A6 - BMW5)

    Jak jednak widać po wynikach sprzedaży Audi - ta strategia się sprawdza. Natomiast marka Audi nie jest dla mnie i na 99,9% nigdy żadnego nie będę miał.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    bo to zaledwie auto klasy sredniej,dla mas ,a nie produkt limitowany dla nielicznych
    Ale Alfa nigdy nie była samochodem na mas i nigdy nie będzie - spójrz na pierwszą Giulię. To był samochód klasy średniej, ale z unikalnymi rozwiązaniami i wybierany przez ludzi, którzy wiedzieli, o co chodzi w motoryzacji...

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Kazdy o zdrowych zmysłach,majac na wydanie 160-170 tys ,kupi albo F30,bo posiadanie bmw jest modne,albo c-klasse bo jest to mercedes ,czyt przepustka do bycia powazanym w kazdym gronie,a nie alfe,która po dzis dzien budzi usmieszek nawet najwiekszego laika motoryzacyjnego. Giulie kupi co najwyzej indywidualista,czyli promil zainteresowanych autami za tego typu pieniadze.
    I sądzisz, że 140 zamiast 160 tys. spowodowałoby, że ludzie ustawialiby się w kolejkach do salonu? Dla kogoś, kto uważa, że "bez gwiazdy nie ma jazdy" Giulia za 70 tys. byłaby niewarta uwagi.


    Moim zdaniem cena nie będzie tutaj miała większego znaczenia, ale samochód musi być IDEALNY - a jak znam Włochów, to za pół roku zaczną wychodzić pierwsze fakapy - oby nie za grube. No i chciałbym zobaczyć wnętrze na żywo, to przede wszystkim.
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 09-06-2016 o 19:20
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #7963
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    Czego to się człowiek nie dowie czytając ten temat-rzekę:

    1) "Maserati jest naturalnym konkurentem BMW i MB" - no, no..tylko czekać, aż zaczniecie porównywać je ze Skodą
    2) Mazda 6 - w gruncie rzeczy trochę lepszy japoński przyrząd do poruszania się (mowa o prowadzeniu) - a tutaj robi się z niej gwiazdę premium - Moi Drodzy, Mazda nie jest premium i nigdy nią nie była !
    Porównywanie Mazdy do Alfy jest pomyłką, to nie ten segment.

    Szanujmy włoską motoryzację, bo jak my tego nie będziemy robić, to inni tym bardziej.
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  4. #7964
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Alfa premium nie jest, w tej chwili masowo produkowane wozy są na tym poziomie co Mazda czy Toyota. Pretenduje do tego miana Guilia. A jak jej wyjdzie, to się okaże.

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

  5. #7965
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Moze rozwinę: koncepcja giulii powinna pójsc drogą rywalizacji z VW/mazda/fordem etc. Niech by to był nadal naped fwd i tak moze 5% zainteresowanych zwróciło by na to uwage. Wypuszczajac auto ponadprzecietnie ładne,z pieknym srodkiem,ciekawymi silnikami i dobrym automatem w cenie 110-120k ,alfa powalczyła by ,moim zdaniem, duzo bardziej z bez płuciowym passatem,takim sobie mondeo,czy brzydką avensis,anizeli z ,mercem ,czy audi,którzy i tak juz mają rzesze swoich wyznawców,ze o micie doskonałosci nie wspomne.
    Otóż jest takie auto. Alfa Romeo Giulietta QV.
    I co, powalczyła coś? Z czymkolwiek?

    SM idzie teraz zupełnie inną drogą i bardzo dobrze. Cena Giulii jest moim zdaniem bardzo dobrze skalkulowana.




    Sent from my SM-G928F using Tapatalk

  6. #7966
    Użytkownik Świeżak Avatar Gregi
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Rzeszów / Kraków
    Auto
    AR Giulietta Veloce 1.4 MA 150 KM + AR GT 3.2 V6 Busso + Abarth 595 Pista
    Postów
    63

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejsr Zobacz post
    swoją drogą ciekawe co ile producent zalecać będzie w giulii wymianę oleju - może tym razem 40tys km ?
    Można powiedzieć, że trafiłeś idealnie Dla wersji 2.2 JTD wymiana oleju następuje po zapaleniu się odpowiedniego komunikatu w zestawie wskaźników, jednak nie rzadziej niż co 40 000 km lub co dwa lata. Dla wersji 2.9 V6 (QV) wymianę oleju przewidziano co 15 000 km lub co rok.

    Dla zainteresowanych – pojawiły się już instrukcje Giulii w języku angielskim:
    1) instrukcja dla 2.2 JTD i 2.9 V6: http://goo.gl/ycA6kb
    2) uzupełnienie dla QV: http://goo.gl/H6u1pY
    3) szybki przewodnik: http://goo.gl/eBP6aH

    Zalecana lepkość oleju dla 2.2 JTD to 0W20

  7. #7967
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,615

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Masz rację, szkoda prądu. Jak Ci już czarno na białym pokazałem, co było w 2008 roku w polskim standardzie w 159, do którego ja porównuję Giulię, to zaczynasz odpowiadać w stylu "a u was biją murzynów", albo piszesz o akcyzie, inflacji i autach z Holandii, Włoch czy UK. Szkoda prądu. EOT.
    Ale co mi udowodniłeś że poza tym że Navi jednak było w standardzie w późniejszych ofertach w Polsce (ale nie w ofercie wg której ja robiłem zestawienie)? Nic to nie zmienia. Czepiasz się szczegółu - nie miałem ani tyle czasu ani ochoty siedzieć nad zestawieniem robiąc je dla wszelkich roczników 159 i sprawdzając 3 razy czy przypadkiem gdzieś troszkę się nie pomyliłem. Zrobiłem na szybko, ale myślę że mimo szczegółu różnicy ciągle jest miarodajne. Niezależnie od różnicy w wyposażeniu standardowym wersji, ciągle moje twierdzenie że : 8 lat temu 159 2.4 automat ze znacznie gorszymi osiągami w jakimś trochę lepszym wyposażeniu była w bardzo porównywalnej cenie jak dzisiaj 2.2 180KM z podobnym wyposażeniem i lepszymi osiągami - cena ponad 190tys, jest prawdziwe. Nie zgodzisz się z tym? Ktoś powie, a dodatkowy cylinder, co z tego jak po starcie będzie oglądał oddalającą się Giulię?

    Co się czepiasz mojej wypowiedzi o inflacji? To część analizy. Nie rozumiesz że pieniądz traci wartość nabywczą, no trudno, nie każdy radzi sobie ze wszystkim.

    Ty kupiłeś za tyle i tyle 159 z automatem i navi. Ale to muł porównując do Giuli, więc nie porównuj. Cena będzie inna. Za tyle już nie kupisz Giuli diesla. Może Ci przykro i stąd na moją opinię tak naskakujesz?

    Zapominasz też że w niektórych latach normalnym było 15% upustu w drugiej połowie roku na dzień dobry (na stronie AR były takie zachęty na auta ze stock-u) - pewnie się na coś takiego załapałeś. Może i podobnie będzie w przypadku Giuli (nie w pierwszym roku raczej, bo premiera ma swoje zasady)

    Moje gdybania na temat akcyzy dotyczą wersji benzynowej 2.0. Takie auta choćby z tego powodu powinny być te 15.5% tańsze. Nie wiem co Ci się tu nie podoba że też musisz znów się odnosić. Może nie mam racji?

    A ten Twój tekst " a u was biją murzynów". Pojechałeś... Pisałem że w Distinctivi-e albo w ogóle (niektóre roczniki), albo wcale (większość rynków EU) nie dawali navi w standardzie. Teraz w Giuli też nie dają. Coś znowu się nie zgadza?

    Przez 5 lat obecności na forum nie kojarzę żeby z kimkolwiek jakaś tam w miarę chyba obiektywna wypowiedź/opinia z jakimś tam uzasadnieniem była powodem zażartej negacji, wytykania drobnych błędów i kończyła się dużym niesmakiem. Tak więc po tej miłej pogawędce mam nadzieję że nie będę oglądać Twojego nicka/avatara w wątkach które przeglądam, a na pewno zapamiętam Krzysztofie żeby Cię omijać szerokim łukiem.

  8. #7968
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    145 1.4TS, 156 SW 1.8TS, 159 1.9JTS, GT 1.9JTD, Volvo V40 CC, Fiat 500, Giulia 2.0 200km
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Otóż jest takie auto. Alfa Romeo Giulietta QV.
    I co, powalczyła coś? Z czymkolwiek?

    SM idzie teraz zupełnie inną drogą i bardzo dobrze. Cena Giulii jest moim zdaniem bardzo dobrze skalkulowana.




    Sent from my SM-G928F using Tapatalk
    Jeżeli cena Giuli jest tak świetnie skalkulowana to dlaczego nikt na tym forum nie zamierza jej nabyć po tej cenie....? Czytałem tylko posty o tym ze trzeba poczekać na rabaty albo do przeszłego roku to może jak się nie będzie sprzedawała to opuszcza cenę. Mazda rabatów nie daje a samochody się sprzedają . PS. Nie uważam Mazdy 6 za samochód premium ale czytając to forum wychodzi ze 6 stała się naturalnym konkurentem Giuli.

  9. #7969
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Jest już pierwsza promocja na Giulię - 4 lata gwarancji . Całkiem niezłe posunięcie, może przekonać do zakupu niektórych niezdecydowanych, którzy obawiają się "legendarnej" jakości Alfy Romeo.

  10. #7970
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał integrale Zobacz post
    Nie uważam Mazdy 6 za samochód premium ale czytając to forum wychodzi ze 6 stała się naturalnym konkurentem Giuli.
    Ja osobiście czytałem "test" chyba w AŚ, w którym Superb wygrał z Jagiem XE i BMW3. Czy to oznacza, że grają w tej samej lidze?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory