Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Rozegranie zmiennej geometrii

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar szampan33
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    159, 2.4 JTD
    Postów
    185

    Domyślnie Rozegranie zmiennej geometrii

    Witam. Wiem że było już o trybunach, ale jak to rozebrać aby wymienić zmienną geometrię to nie mogę nic poszukać. Może ktoś mi podpowie.
    Tak działa albo nie działa zmienna geometria. https://m.youtube.com/watch?v=JEUpAPc-7yM
    Ostatnio edytowane przez szampan33 ; 22-06-2016 o 16:24

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Zmienna dziala ok. Zaciela sie bo za mocno wychyliles pierścień. Jak sa problemy z zatarta zmienna to pierscien rusza sie na 2 - 3 mm. A tu wszystko chodzi,i z latwoscia palcami ruszasz pierscieniem.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar szampan33
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    159, 2.4 JTD
    Postów
    185

    Domyślnie

    No niby tak. Ale nie powinna się nie zacisnąć?
    Jak dam w obie strony na maxa?
    I jak to ustawić, tym ogranicznikiem przy gruszce?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Przy gruszce nic nie ruszaj. Jak ruszysz to bedziesz musial oddac do regulacji do zakladu ktory sie zajmuje regeneracja albo poszukac kogos kto ma pompe podcisnienia z manometrem zeby to ustawic. Zakres pracy tego pierscienia okresla ten wysiegnik ze strony goracej turbiny. Ja YT jest sporo filmikow to turbinach ze zmienna geo. Czego ty lwasciwiecchcesz od tej turbiny ??

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Czy źle złożona/rozlegulowana turbina może w efwkcie dawać przeladowanie które zawsze proporcjonalnie rośnie do oczekiwanej wartości?

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Black Wolf
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    Była 159 był c5 jest mondeo 2.5 v6
    Postów
    581

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Czy źle złożona/rozlegulowana turbina może w efwkcie dawać przeladowanie które zawsze proporcjonalnie rośnie do oczekiwanej wartości?

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    oczywiście że tak wystarczy że kierownice są lekko wychylone i ciśnienie będzie wyższe



    Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Czy jeśli to się potwierdzi to auto będzie lepiej grało? czy raczej to nie będzie miało znaczenia. Auto w chwili obecnej jak kolwiek bym nie gnał nie przekracza zakresu limitera

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar szampan33
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    159, 2.4 JTD
    Postów
    185

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    Przy gruszce nic nie ruszaj. Jak ruszysz to bedziesz musial oddac do regulacji do zakladu ktory sie zajmuje regeneracja albo poszukac kogos kto ma pompe podcisnienia z manometrem zeby to ustawic. Zakres pracy tego pierscienia okresla ten wysiegnik ze strony goracej turbiny. Ja YT jest sporo filmikow to turbinach ze zmienna geo. Czego ty lwasciwiecchcesz od tej turbiny ??
    Czego chcę, juz mówię.
    Zmienna geometria jest zacięta, nie pracuje tak jak przez moment na filmiku. Bo w aucie zatnie się od razu w jednej pozycji i koniec. Więc chyba najlepiej wymienić zmienną geometrię. Ale tej nie można rozebrać. Wciskana pod prasą???
    Auto nie osiąga swojej mocy z tą turbiną, jak delikatnie przesune to działa, ale troszku mocniej, tak jak widać na filmie, to się zatnie i tak zostanie.
    Ostatnio edytowane przez szampan33 ; 22-06-2016 o 22:59

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał szampan33 Zobacz post
    Ale tej nie można rozebrać. Wciskana pod prasą???
    Zalej w porządnej chemii to się oczyści.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar szampan33
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    159, 2.4 JTD
    Postów
    185

    Domyślnie

    Nie chodzi o czyszczenie. Tylko o rozebranie. Mam sklep gdzie facet ma trzy zmienne geometrię do tego modelu turbiny, ale żeby dopasować tą odpowiednia, trzeba wyjąć starą. A tu już są schody. Bo nie jest zmontowana w sposób, w który jest pokazane na filmach YT. Takiej jak ta, nie ma.
    Myślałem, że może ktoś już przerabiał tą turbinę KKK

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-07-2014, 07:58
  2. Próba zmiennej geometri łopatek
    Utworzone przez sbudzisz79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 12:24
  3. czy 2.0 ts ma kolektor o zmiennej długości?
    Utworzone przez bennyhill4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 18:56
  4. Kierownice zmiennej geometrii bez ruchu
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 10:35
  5. regulacja zmiennej geometrii turbiny
    Utworzone przez bizum w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-06-2010, 08:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory