W Bielsku.
Poza tym przecież pisałem, że jak wyszło nie po ich myśli, to nagle nie chcą udostępnić wydruku. Nawet w serwisie uważają, że coś kombinują.
W Bielsku.
Poza tym przecież pisałem, że jak wyszło nie po ich myśli, to nagle nie chcą udostępnić wydruku. Nawet w serwisie uważają, że coś kombinują.
FCA nie ma swojej hamowni i nigdy nie miał.
Jak cos to tylko http://www.bosmal.com.pl/.
Mozna prosić oczywiście na PW kto Ciebie w Bielsku obsługiwał ???
Postaram się coś więcej dowiedzieć.
Bo z tego co się orientuje to nigdy w procedurach FCA nie ma hamowni.
Chyba o to chodzi. Oni na to mówią hamownia fabryczna, bo fiat z tego korzysta i chyba to kiedyś należało do fsm.
Ja tam osobiście nie byłem, bo samochodu nie widziałem już trzy miesiące i nie zamierzam odebrać z serwisu.
Napisze więcej na priv.
Potrzebuję namiar na jakąś dobrą hamownię (obciążeniową) w okolicach Małopolski, ewentualnie Mazowsza, taką która zmierzy również w trybie D (czyli muszą kręcić się koła na obu osiach).
Jakbyście znali cenę za pomiar, to byłoby fajnie.
Dlaczego na niektórych hamowniach jest używana jednostka BHP? To chyba nie to samo co KM, a mimo to po przeliczeniu z KW, daje dokładnie to co powinno być w KM.
Wartość tej jednostki jest taka sama, co hp/km/cv/ps, różnica tylko w metodzie pomiaru.
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 28-07-2016 o 09:12
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
V-tech Kraków