Ostatnio edytowane przez Koks ; 06-03-2016 o 19:02
Cześć, odświeże trochę temat.
Dopadł i mnie problem mrugania licznika, dodatkowo nie działają przednie szyby, lusterka i nie otwiera się bagażnik z guzika na konsoli.
Do tej pory naladowałem aku (wszystko z nim ok), sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i sprawdziłem panel od sterowania szyb po stronie kierowcy.
Z moich obserwacji wygląda to tak: panel od sterowania szyb po stronie kierowcy reaguje (słychać pikanie), tylne panele też działają(szyby się otwierają), natomiast kompletny brak reakcji na przednim panelu pasażera - czy jego awaria może powodować takie objawy? I dlaczego wtedy nie działa też panel po stronie kierowcy?
Czy mogę jakoś na krótko obczaić czy to wina samego panelu czy też jakichś kabli w drzwiach?
Ewentualnie jakieś inne pomysły/rady???
Z góry dzięki.
Poszukaj kogoś na forum regionalnym może wymienił by dla testu panel sterowania w drzwiach kierowcy. Najlepiej jeszcze jak by miał Elm327 aby przeprowadzić od razu osiowanie proxy .
A jak chcesz posprawdzać połączenia w drzwiach to wszystko znajdziesz w e-learn do 147.
Wystukane z Galaxy S5 Neo
Poszukam, tylko pytanie czy awaria tego panelu pasażera może powodować takie objawy jak wyżej opisałem tj. nie otwieranie się szyb przód, nie działanie lusterek itp?
Tak to wina tego panela/centralki.
Wystukane z Galaxy S5 Neo
Koks a do osiowania proxy jest potrzebny (albo czy może być potrzebny) code card? Czy mogę zrobić bez tego osiowanie proxy? Niestety poprzedni właściciel nie miał code card, a zakup w trójmieście to jest jakieś 250zł :/
Do osiowania proxy Code card nie jest potrzebny
Using Tapatalk
Code card potrzebny jest chyba do kodowania kluczyków. Kilkukrotnie robiłem osiowanie i nie żądało żadnego kodu.
Wystukane z Galaxy S5 Neo
To całkiem spoko :-) dzięki za info
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Centralka szyb przednich jest w panelu szyb drzwiach kierowcy. Licznik km mruga, bo Centralka nie odpowiada (bo nie działa). Trzeba sprawdzić czy połączenie nawaliło czy sama centralka skonczyła swój żywot.
Jak naprawisz obecną centralkę, to osiować nie trzeba będzie. Licznik km sam przestanie mrugać.
Ale jesli zdecydujesz się zmienić centralkę (panel), to trzeba będzie nowe urządzenie dopisać do ECU (procedurą osiowania proxy). Wystarczy elm + mes i kilka minut.