Odnosnie przyspieszenia..
http://youtu.be/y1t1IA0T1uI
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnosnie przyspieszenia..
http://youtu.be/y1t1IA0T1uI
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zerknij na opis pod filmem. Autor sam napisał, że droga była mokra, a zmiany biegów mogłyby być lepsze. Ja z osądem bym się wstrzymał.
Wiem czytalem.. Wiec te donuesienia wujka ciocki dziadka brata mozna o kant d... rozbic.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
"Podpalasz" to jakaś nowomowa w korpoświecie?LOL, jak zwykle zero argumentów
to że auto A jest bezpieczniejsze niż auto B stwierdza nie ty, czy ja, tylko np. NCAP. Za resztę farmazonów pojechali cię inni więc nie będę się powtarzał. Przeanalizuj sobie, trollu, KRSie, specjalisto od wszystkiego i siedmiu boleści...
Póki co całe "larum" kręci się wokół jednego filmiku na yt. Natomiast na innym filmie giulia 2.2 150 CV idzie do setki w niecałe 7s? I co teraz?Napisał khazar
Dopóki nie będzie jakiegoś porządnego testu z normalną aparaturą pomiarową, a nie kamerką wlepioną w zegary dopóty nie ma co drzeć szat, że alfa dała ciała.
Tu z kolei nie mógłbym się bardziej nie zgodzić. To wycięcie otworu maski na samej górnej płaszyczyźnie to mistrzostwo, i próżno szukać u konkurencji takiego rozwiązania. Bardzo fajnie, że nie poszli na łatwiznę, do świateł, linii grilla etc. To jest bardzo świadomy zabieg stylistyczny nawiązujący do historii:Napisał khazar
![]()
1984 GTV6 3.2 24V
Z zabiegiem stylistycznym to raczej bym nie wyciągał zbyt pochopnych wniosków. Wpływ na to z pewnością miało bezpieczeństwo pieszego. Miałem okazję uczestniczyć w kilku szkoleniach na ten temat i w nowych autach bardzo dużą wagę przykuwa się właśnie do konstrukcji zderzaka, który ma zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pieszemu przy uderzeniach do prędkości 80km/h. Stąd są bardzo elastyczne i wysoko pociągnięte, co wymusza przesunięcie linii maski.
Aczkolwiek w Giulii zostało to moim zdaniem naprawdę estetycznie wykonane i nie ma czego się wstydzić![]()
Khazar, jak widać, za nie padanie na kolana przed tym cudownym modelem też dostaje za swoje. Tymczasem kolega Quadrifoglio nie dostrzega, że sam robi coś dokładnie takiego samego: rozumiem, że kolega jechał, ba, zrobił tysiące kilometrów w różnych warunkach i wie, jak wspaniałe to auto.
Ciekawa jest natomiast wymiana opinii na temat materiałow budulcowych.... mniejsza waga to zapewne zaleta, zobaczymy jednak jak cała ta konstrukcja wytrzyma eksploatację auta, jak wpłynie na koszty plus parę innych detali. Nie ma rozwiazań idealnych a każdy medal ma dwie strony. Słabe punkty taka konstrukcja mieć musi, pytanie jakie. Czas pewnie pokaże.
Niestety, każda uwaga krytyczna jest natychmiast agresywnie atakowana, dyskusja sensowna słabo się przebija, atakuje się rozmowców, tak, jak robią to koledzy Trin czy Piterq. Szkoda. Kolega Piterq używa pojęcia "pojechać kogoś", ciekawa nowomowa. Ja się nie czuję pojechany, a raczej zażenowany poziomem agresji niektorych, na szczęście, dyskutantów, zapatrzonych w nowe auto kompletnie bezkrytycznie. Rynek i sprzedaż prawdę wam powie, panowie. Juz niebawem.
Ja tymczasem umówiłem się na jazdę Giulią, dopiero na początek sierpnia ale nie pali się. Zobaczymy, jak to cudo jeździ.
-
Ostatnio edytowane przez Anderson ; 05-07-2016 o 22:22
Miałem okazję widzieć dzisiaj białą Giulie w katowickim Ganinexie. Samochód bardzo ładny, nie ma co mówić. Nie zrobił na mnie natomiast, a przynajmniej dostępna konfiguracja efektu "wow". Tym bardziej, że prezentowany model to koszt 196 tyś zł. Nie ukrywam, że to auto na tyle nie wyglądało. Tylko tak na prawdę sam nie wiem jak musiało by wyglądać auto kosztujące tak ogromne pieniądze i czym taka kwota mogłaby zostać usprawiedliwiona. Odnośnie wspomnianego wcześniej efektu "wow". Sam jeżdże Giuliettą kupioną 1,5 miesiąca temu, w której stylistycznie jestem zakochanyNatomiast wystarczyłoby zmienić felgi na inne oryginalne i czar pryska - oczywiście mówię w odniesieniu do swojej osoby i swojego gustu. W Giulii też pewnie po zmianie felg na inne byłoby lepiej. Te w prezentowanym modelu mnie nie porywają i nie specjalnie pasują mi to tego auta...ale to oczywiście kwestia gustu. Nie podobały mi się klamki w kolorze nadwozia. Zbyt to wszystko się zlewało. Lusterka też wolalłbym w satynie tak jak w mojej giulietcie. Ale to wszystko kwestie indywidualne, które pewnie idzie skonfigurować przy kupnie w salonie. Wnętrze super. Ma się wrażenia otoczenia wszyskim po zajęciu miejsca kierowcy. Materiały klasa wyżej niż w Giulietcie. Nic nie skrzypiało, nic się nie uginało. Designersko super. Ogólnie bardzo ładny samochód, ale nie za 200 tyś.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 06-07-2016 o 09:25
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS