Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: wariator a obroty???

  1. #1
    lysy1234
    Gość

    Domyślnie wariator a obroty???

    WITAM!mam pytanko... czy uszkodzony wariator moze byc przyczyna falujacych obrotów!mam problem z falujacymi obrotami juz od jakiegos czasu!bylem juz nie raz na kompie i zadnych bledow nie wylapal!(swoja droga boje sie zeby nie byl to walniety komp)ale od jakiegos czasu slysze klekot (wprawdzie nie zawsze)ale od czasu do czasu przy odpalaniu slychac go ok 2-3sec!ahaaa i jeszcze jedno... jakies 10tys km temu wymienilem rozrzad z pompa... zapominajac oczywiscie o wariatorze(bylo ok wiec nawet o tym nie pomyslalem... BLAD... TERAZ JUZ WIEM!!!)WIE KTOS MOZE JAKA JEST CENA WYMIAY WARIATORA?domyslam sie ze nie mala... ale moge chyba wymienic wariator a przy tym nie wymieniac juz zadnego z wymienionych 10tys km temu elementow rozrzadu????POZDRAWIAM!!!

  2. #2
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Wariator nie ma wpływu na obroty-pewnie przepustnice musisz wyczyscic-Wymiana w ASO ok 250zł.Skoro masz 10tys, na pasku to raczej nic tam nie trzeba wymieniac.

  3. #3
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaiowas Zobacz post
    Skoro masz 10tys, na pasku to raczej nic tam nie trzeba wymieniac.
    Niezupełnie- raz założonego paska po jego demontażu nie powinno się ponownie zakładać. Więc przy ewentualnej wymianie wariatora nowy pasek napędu rozrządu wskazany.
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  4. #4
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał williamdrake Zobacz post
    Niezupełnie- raz założonego paska po jego demontażu nie powinno się ponownie zakładać. Więc przy ewentualnej wymianie wariatora nowy pasek napędu rozrządu wskazany.
    Pierwsze słyszę
    A pasków już wymieniłem chyba setki.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Z paskiem jak z prezerwatywą.......każdy lepszy warsztat to potwierdza. Rolki, napinacz możesz zostawić, pasek nowy (koszty znikome w porównaniu z remontem silnika)

  6. #6
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    każdy lepszy warsztat to potwierdza. Rolki, napinacz możesz zostawić, pasek nowy
    Dokładnie.
    Dodam jeszcze wymianę oleju (komplet z wariatorem)
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  7. #7
    Bucz2
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Miałem taki problem w 156 2,0 TS. Falowały obroty ale od czasu do czasu. Do tego nierówna praca silnika. Wymieniłem wariata jak ręką odjął. Oczywiście falowanie obrotów NIE wygladało w ten sposób ze auto stoi a obroty w góre w dół. U mnie auto stało tak dziwnie pracował silnik, w pewnym momencie spadek obrotów w dół. zaraz go podciągał do góry i znów jakiś czas tak chodził az do kolejnego spadku.

  8. #8
    lysy1234
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bucz2 Zobacz post
    Witam. Miałem taki problem w 156 2,0 TS. Falowały obroty ale od czasu do czasu. Do tego nierówna praca silnika. Wymieniłem wariata jak ręką odjął. Oczywiście falowanie obrotów NIE wygladało w ten sposób ze auto stoi a obroty w góre w dół. U mnie auto stało tak dziwnie pracował silnik, w pewnym momencie spadek obrotów w dół. zaraz go podciągał do góry i znów jakiś czas tak chodził az do kolejnego spadku.
    OOOOOOOOOO... DOKLADNIE TAK MAM JAK MOWISZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!dzieki za wszystkie podpowiedzi!!!czyli zmieniam wariator!!!i tak klekocze od czasu do czasu wiec nawet jakby to nie mialo nic wspolnego z obrotami to musze to zrobic!!!a moze jak u kolegi BUCZa pomoze!!!czyli wymieniam wariator, pasek rozrzadu(rozumiem ze tylko pasek-bo wszystko 10tys kmow temu bylo wymieniane-a skoro to jak z guma to lepiej wymienic niz zaliczyc wpadke!!!hehehehe)aaaaaaaaa no i olej!!!!!kurde szkoda bo olej tez wymienialem niedawno!!!ALE JAK MUS TO MUS!!!WSZYSTKO DLA MOJEJ SLICZNOTKI!!!!JESZCZE RAZ DZIEKI CHLOPAKI!!!POZDRO!!!

  9. #9
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    A tak przy okazji to z jaką siłą dokręca się wariator do wałka, bo Autodata ominęła ten temat.

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Ja dowaliłem ile siły, do tego dałem trochę kleju do gwintów.

Podobne wątki

  1. wariator
    Utworzone przez arex39 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-08-2012, 22:14
  2. wariator
    Utworzone przez SuchaR w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 19:57
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. [156] wariator?
    Utworzone przez adamek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2008, 19:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory