Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Turbo dziura jakby większa .......:(

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamko25 Zobacz post
    Czy to ma sens w JTD
    ma to sens w kazdym samoch z turbo ale tylko po to by wyeliminowac ta tzw" turbo dziure" a co do reszty tak jak juz Koledzy napisali przewowy/wezyki do dokladnych ogledzin
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matt21 Zobacz post
    ... Szukam, szukam i w Eperze znalezc go nie moge ;/
    Znalazłem.... na allegro nówki po 150zł orginalne a w ASO po 213
    Uwaga w tych zaworkach zostały wprowadzone zmiany, różnią się one w zależności od silnika, więc allegro sobie odpuść i jedź lepiej do ASO (ja płaciłem ostatnio 180zł). I koniecznie nowe wężyki
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Sprawdzałem wg eperu, ale i allegro przegladałem, zamówie z ASO jutro. Co do węzyków, moje są dobre ale chyba pewniej i je wymienic. Dzieki za odp.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Jimmy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    AR159 SW 2.4JTDm 20V TI
    Postów
    576

    Domyślnie

    Koledzy ponowię pytanie co może powodować spadek mocy na niskich obrotach? Wczesniej na 1 i 2 przy depnięciu migała kontrola trakcji, teraz auto dostaje kopa od ok 2200-2300 obrotów. Kolega który ma takie samo auto i silnik mówi że moje jest wyczuwalnie słabsze.
    Mam wrażenie że zaczeło się to od momentu kiedy zapaliła się rezerwa paliwa ?? Ale może tylko tak mi się wydaje. Po zatankowaniu do pełna moc nie powróciła. Żadne kontrolki nie palą i nie paliły się. Nie kopcę na czarno ani na inny kolor

    Z tego co czytam na forum już zgłupiałem
    Jedni piszą że spadek mocy "na dole" to brudny EGR, inni że EGR objawia się przy wysokich obrotach ??
    Przepływomierz - piszecie że nie ma mocy "na górze" więc u mnie chyba OK
    Wężyki podciśnienia? tego bez kanału nie sprawdze?

    Nie wiem od czego zacząć? Co sprawdzać? Nie chcę żeby w ASO naciągali mnie na kasę... Oni od razu śpiewają kwotami ponad 500pln

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    wyczyscic egr, sprawdzic wszystkie przewody, skoro masz kolege z taka sama alfa popros go o podmianke przeplywki w ramach testowych jesli okaze sie ze jest ok to masz sprawe jasna a jesli to co wymienilem nie pomoze to jeszcze sonda lambda mogla pasc ewentualnie moze świece?
    pewnie o czyms zapomnialem wiec nich jeszcze inni forowicze sie wypowiedza
    Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 24-05-2009 o 21:55
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #26
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    To w JTD tez jest sonda lambda ? Ja bym stawiał na doładowanie ( nieszczelność dolotu do kolektora ssącego lub sterowanie turbo ) ew. przepływomierz nie wiem jak jest w 20v bo w wersji 10v 2,4 JTD po odpięciu niesprawnego przepływomierza jest poprawa w osiągach a samochód robi się bardziej łakomy na paliwo. Zacznij od rzeczy najmniej kosztownych węże filtry itd... Zainwestuj w kabel usb za 74zł ( np. od viakena bo jest sprawdzony z AR ) + unidiag(darmowy) lub alfadiag(komercyjny) do diagnozy i będziesz mógł sam sprawdzić co się dzieje w samochodzie.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemo27 Zobacz post
    To w JTD tez jest sonda lambda ?
    ups... z rozpedu napisalem
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Jimmy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    AR159 SW 2.4JTDm 20V TI
    Postów
    576

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemo27 Zobacz post
    (...) Zainwestuj w kabel usb za 74zł ( np. od viakena bo jest sprawdzony z AR ) + unidiag(darmowy) lub alfadiag(komercyjny) do diagnozy i będziesz mógł sam sprawdzić co się dzieje w samochodzie.
    Który kabel konkretnie - jakiś link do konkretnego kabla? Viaken ma tego sporo...

  9. #29
    Doman
    Gość

    Domyślnie

    do jimmy

    no pisalismy o tych wezykach wczesniej i o tym zaworku, ja jeszcze u siebie nie sprawdzalem tego (moze jutro) ale stawiam 99 % na albo przetarty lub nieszczelny wezyk podcisnieniowy albo walniety ten zaworek (nie wiem jak sie dokladnie nazywa) ale z tego co wyczytalem wlasnie z roznych zrodel to bedzie to

    a co do egr zawsze warto wyczyscic bo troche poprawi dynamike oczywiscie z calym dolotem warto miec odkurzacz zeby nic nie wpadlo do silnika bo troche tego jest lub calkiem zdemontowac dolot ale to juz troche roboty

    co do kompa pisalem wczesniej jakie bledy mi wyszly wiec wszystko sie sprowadza do tych wezykow tak czy tak

    pozdro

    aa i ktos jeszcze pisal o swiecach, w jtd to nie ma nic wspolnego z moca, one dzialaja tylko na poczatku ulamek sekundy i na tym konczy sie ich zadanie
    Ostatnio edytowane przez Doman ; 24-05-2009 o 22:54

  10. #30
    przemo27
    Gość

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Turbo dziura przy 5 i 6 biegu
    Utworzone przez zenek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-12-2019, 21:19
  2. dziura turbo
    Utworzone przez janroz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-07-2015, 15:49
  3. turbo zamiennik większa moc
    Utworzone przez Keglo w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-11-2013, 08:15
  4. Turbo dziura? 166 2.4 175 km
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 13:28
  5. Turbo dziura od 2600 do 2800 orb/min
    Utworzone przez kolos22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 12:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory