Strona 20 z 40 PierwszyPierwszy ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 398

Temat: Julka z 2016... kilka pytań przed zakupem

  1. #191
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Vieworld
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    CLK C209
    Postów
    114

    Domyślnie

    Cicho mi tam

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    a tak na poważnie nie słuchaj takich rad bo naprawdę kupisz fajne autko w macie i spierd.. Ci lakier czymś co nie jest do tego typu lakieru przeznaczone a tego nie spolerujesz.
    Jak pisałem wcześniej, Ceramic Pro 9H widziałem na żywo na giuliettcie matowej bo klient ją przyjechał w celu zamówienia Giulii QV, obejrzałem, pokazywał naklejkę na drzwiach (CP9H), mówił o pielęgnacji itd.... tak, z tą powłoką nie był to mat, ale nie był to też metalik, z powłoką auto wyglądało coś w pomiędzy półmatem a satyną, mi osobiście to się podobało bo nie lubię aut zrobionych na lustro (chyba, że w nocy w światłach miejskich), a i w pełni matowy lakier jak zacząłem czytać jak to myć, jakie woski kupować itd... zniechęciło mnie.

    Co do folii na powłoce to nie jest pierwsza osoba która mówi, że to po prostu się nie utrzyma. I nie mówię tutaj o jakiejś folii za 30zł/m2 tylko Arlon Sott jednej z najdroższych... 150zł/m2 której jakość widziałem nie tylko na autach. Tak. Robi wrażenie. Kiedyś raz się pomyliłem myśląc, że to lakier a to była folia tej marki także.

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Ja rozumiem, gdybyś kupował GranTurismo - ale to jest przecież samochód kompaktowy, nawet jeśli to Alfa, to nie ma sensu się z tym tak babrać . Jeździć i się cieszyć .
    Ty rado powinieneś wiedzieć najlepiej z innego forum, że mam świra na punkcie babrania się z designem... poprzednim razem komputer i modding przez rok, ostatnim razem mebli rysowanie i zamawianie w paru miejscach części... no teraz przyszło wyzwanie z autem...

    Cytat Napisał Arch_i Zobacz post
    Zgadzam się z przedmówca, będziesz miał fajne auto a lepsze jest wrogiem dobrego.
    ...Poza tym ja nigdy shitu nie zrobię. Ma być zawsze zrobione perfekcyjnie albo wcale. Czyli albo wszystko i wtedy mat - albo sama folia i lakier metalik.

    Dostałem dziś wycenę z Warszawy z rabatem -25% na CeramicPro + szyby, felgi, fotele itd... powiem szczerze, że cena zadziwiająco niska w porównaniu z konkurencją nawet spoza Mazowsza... i to od jednej z najpopularniejszych firm takich w Polsce... Mam jeszcze 2 tygodnie czasu do zamówienia, w tym czasie muszę wybrać 150KM vs 240KM, lakier szary vs szary matowy.

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    UNC-R- na tłumiku- dobre
    Miało być na dyfuzorze a nie tłumiku... bo tak to faktycznie byłoby to bez sensu tak testować
    Ostatnio edytowane przez Vieworld ; 08-07-2016 o 15:47

  2. #192
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Z ciekawosci spytam, na ile Ci wycenili CeramicPro? Ogolnie ile wolaja za zakucie Giulietty srednio?
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

  3. #193
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Vieworld
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    CLK C209
    Postów
    114

    Domyślnie

    Rozmowa jest oczywiscie o nowym aucie bez potrzeby dużej poprawy lakieru:

    Ceramic Pro 9H, fotele (skóra+alcantara+tworzywa), felgi, szyby, tworzywa, światła ....wszędzie koszt 4000-4500 netto tutaj po rabacie w Warszawie wyszło 3300zł netto.

    Odnosnie UNC-R to po znajomosci wyszloby za to samo jakies 1500zł.. pytanie czy jest sens kłaść droższą opcję

  4. #194
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Za taką kasę Kube Bond powinien być na lakierze! nie przyciemnia nic z nim nie robi!
    Zrobionych kilkanaście BMW i Audi w macie.
    Jesteś z Wawy -podjedź/ zadzwoń do Piaseczna lub magdalenki- zadabaneauto.pl
    Bierz pod uwagę że z normalnego lakieru usuwasz powłokę polerując- pamiętaj że na macie tego nie zrobisz.

  5. #195
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Vieworld
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    CLK C209
    Postów
    114

    Domyślnie

    nie jestem z Warszawy, ale mam 30km do Piaseczna
    Mnie ciekawi po co usuwać powłokę z auta? Jedynie chyba tylko aby cały element obkleić...... AAA już wiem, pisałem o dachu, no tak, masz rację, no to dach najwyżej gdybym chciał coś zrobić to mi pozostaje tylko spolerować i całość przykryć folią np. czarny mat/półmat i na to wybiórczy akcent czerwieni... tak, wiem, kombinuję, myślę tylko dodatkowo gdyby auto miało zostać u mnie na wiele lat. Odnośnie zdjęcia folii to no cóż, zdejmuję i kładę w jej miejsce ceramikę i wystawiam auto na sprzedaż, nic tam nie widzę do polerowania jakiegoś wielkiego.

    Tak reklamujesz to Kube Bond (pracujesz tam w Piasecznie?), a z tego co kojarzę ta powłoka największy blask daje ze wszystkich powłok jakie jakie znam... albo się mylę.
    Ostatnio edytowane przez Vieworld ; 08-07-2016 o 21:43

  6. #196
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Każda powłoka daje taki blask na jaki pozwala lakier i jak ten lakier jest przygotowany do położenia ceramiki.
    Jak był mat i np skórka pomarańczy żadna powłoka tego nie zmieni.
    Każda powłoka wcześniej czy później się kończy i resztki w jakiś sposób trzeba usunąć i lakier przygotować.
    Polerowanie nie wchodzi w grę bo to ... mat.
    Kube Bond jest najtrwalsza. Natomiast Tobie nie potrzeba w przypadku powłoki aby głównie spełniała efekt hydrofobowy. Rysek i swirli przecież nie uświadczysz.
    Nie jestem pracownikiem i nie jestem z Piaseczna.

    - - - Updated - - -

    Ja bym się zastanowił nad kolorem Rosso Competizione - meega wrażenie w słońcu

  7. #197
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Vieworld
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    CLK C209
    Postów
    114

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Natomiast Tobie nie potrzeba w przypadku powłoki aby głównie spełniała efekt hydrofobowy. Rysek i swirli przecież nie uświadczysz.
    Oba zdania sa przeciwstawne ale domyslam sie ze masz na mysli ze w moim przypadku efekt hydrofobowy jest najwazniejszy?

    No wlasnie... a jak oni odswiezaja powloke? Przez szlifowanie delikatne powloki i nastepnie kladzenie nowej warswy? Nie wplywa to jakos na lakier? Sporo aut mstowych pokrywaja ceramika przeciez nie jest to tak ze za 5 lat auto do wyrzucenia xD

  8. #198
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Veloce
    Postów
    56

    Domyślnie

    Widziałem dziś wersję z matem. Jest piękna. Niestety nie miałem możliwości jazdy testowej 240KM TCT i mogę oceniać jedynie wygląd.

    Z minusów zauważonych po kilku minutach obserwacji:

    - klamki zewnętrzne w tylnich drzwiach są z plastiku mizernej jakości. Miałem wrażenie ze odlecą od razu.
    - miejsce z przodu pod podłokietnikiem jest najgorzej wykonane. Guma pod spodem wyglada jakby dołożona na siłę.
    - ogólnie jest kilka elementów, które wyglądają jakby pochodziły z dwóch rożnych samochodów.

    Pracownik salonu próbował uruchomić spryskiwacze i o dziwo spryskiwacze reflektorów nie spryskiwały świateł. Twierdził, że trzeba z tego korzystać podczas jazdy. Czy to prawda czy coś nie działało? Dysze sie wysuwały jednak nie lały płynu mimo, że był uzupełniony.

    Miałem jednak okazje przejechać sie Leonem Cupra 290. Miazga. Super samochód jeśli chodzi o prowadzenie i przyspieszenie. Efekty dźwiękowe temu towarzyszące rownież mega.

    Czy ktoś miał możliwość jazdy Cuprą oraz Veloce/QV i może sie wypowiedzieć który pojazd wypada lepiej? Giulietta 170KM z manualem wypada słabo.

    Teraz szukam Veloce do jazdy próbnej by samemu się przekonać.

  9. #199
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Vieworld
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    CLK C209
    Postów
    114

    Domyślnie

    1. klamki tylne wyglądają na badziew, ale z tego co czytałem tylko tak wyglądają. Samemu dotykałem i nie miałem zastrzeżeń.. znajomy był co na co dzień jeździ superb full opt. i nic nie skomentował a też się bawił klamką tylną.
    2. nie mam bladego pojęcia jak to wygląda pod podłokietnikiem, ponieważ wszystkie fajne fotele (tj z pakietu veloce lub modelu veloce) nie mogą mieć podłokietnika... tylko skórka, a ta odpada bo nie jest tak ładna
    3. tu się zgodzę, ale sprawdzałem ten plastik na boczku przy szybie... pisali, że jakość badziewie, bo to jakiś najtańszy plastik twardy, niektórzy się wychylali, że to jest miękkawe i lepiej zrobione niż w volvo - no i sprawdziłem, faktycznie lepiej wykonane niż w fordach czy volvo (moim zdaniem)
    4. tego to nie wiem czy tylko podczas jazdy, ale żeby zaczęły działać to światła muszą być włączone - druga opcja to płyn mógł być, ale było go zbyt mało (wtedy na szyby podaje, ale do świateł musi być wyższy poziom).
    5. a daj Pan spokój, Cupra 290 kosztuje 30tys więcej po rabatach, więc co tu porównywać? Już nie wspomnę, że to auto z wyglądu ładne ale tylko tyle bo brakuje mu charakteru czegoś więcej niż tylko ładnego wyglądu.. - inna sprawa, że nawiewy w tym aucie to jakaś totalna porażka, przypomina mi to lata 90'.... jeśli szukasz mocy i auta w okolicy 140-150tys.. to może warto przeliczyć budżet i dorzucić jeszcze 50tys? Będzie Focus RS 350KM z 4x4
    6. jesteś z wawy? Dukiewicz ma 240 demo i chyba 170 z tct także (jeśli jeździłeś 170 manualem to nie była wersja 2016, bo od tego roku z manualem jest tylko 120 i 150)
    Ostatnio edytowane przez Vieworld ; 09-07-2016 o 23:20

  10. #200
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Veloce
    Postów
    56

    Domyślnie

    2. W przypadku podłokietnika miałem na myśli miejsce pod nim więc jeśli go nie ma to miejsce pomiędzy siedzeniami Oglądałem wersję w skórze.

    5. Różnica to jakieś 6 tys. zł. po rabatach. Z tym, że Seat daje 4 lata gwarancji vs 2 w Alfie jak się chce mieć rabat. Wiadomo, że nie można porównywać 1:1 wersji wyposażenia. Wygląd Cupra ma słabszy a środek ze standardowymi fotelami dużo słabszy.

    6. Częstochowa. W przyszłym tygodniu mają mieć Veloce na testy.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 1.9 kilka pytań przed zakupem
    Utworzone przez Haczyk94 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2015, 12:00
  2. [147] kilka pytań przed zakupem.
    Utworzone przez Drifter w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 07:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory