Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Wersja czy rodzaj sterownika nie pamiętam, ale wersja EDC15 występowala w 166 z 136, 140 i 150km. Dopiero wersja 163 175 180 i 185 można sprawdzić korekty. 163KM I 175KM miały sterowniki edc16u8 a 180 i 185 jeszcze nowszy z większą ilością bajerów czyli edc16c39.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Ok.To niestety muszę zrobić próby na strzykawki.Bo coraz ciężej zapala.Najgorzej na gorącym silniku.A wczoraj wywaliło bląd 191.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa.Zgasł przy 1485 bar,gdy go butem postraszyłem i do tego jeszcze mi strasznie kopci a egr zaślepiony i przepływka ok.
Próba prosta i jak polecił gość który robi głównie przy silnikach - dość skuteczna.
Ściągane wtyczki paliwowe z wtryskiwaczy , zaciśnięcia przewodu paliwowego i rozruch , tak można obrazowo sprawdzić który wtrysk przelewa bardziej.
U mnie wszystkie dają tyle samo ( skala na lufce 1). Wyminie jeszcze zawór na pompie jak będzie dalej ciężko palił to co...? czujnik wału , wałka rozrządu.
Wprost proporcjonalnie do stopnia rozgrzania , dłużnej kręci.
Ja bym dal do sprawdzenia wtryski albo przynajmniej zrobił próbę przelewowa ze strzykawkami. Pompę cr spróbował polewać zimna wodą tak jak Kacu proponował o ile dobrze pamiętam.
Pompę można zregenerować są zestawy naprawcze. Nowa pewnie kosztuje majątek, a używka to loteria.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 12-07-2016 o 05:31
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva