Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: [156] Obudowa filtra powietrza - kręcące śruby

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    W poprzedniej alfie właśnie poxipolem naprawiłem mocowanie pokrywy (wklejając szpilki) i wszystko było o.k.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    Polecam sposób "Maciek-156" sam skorzystałem z jego rady...
    Zapraszam:
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...powietrza.html

    ---------- Post dodany o godzinie 09:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 08:52 ----------

    Cytat Napisał Siafal89 Zobacz post
    ja kiedy wymieniałem filtr powietrza wyjąłem całą puszkę żeby ją wyjąć musiałem podnieść trochę samochód z lewej strony, być może dlatego że moja bella jest obniżona i nie wiem czy w seryjnej wyjdzie normalnie dołem czy nie, w każdym bądź razie za cholerę nie chciała ona wyjść górą. Śruby obciąłem kątówką i założyłem nowe. I tutaj nowy zonk był u mnie, bo jak włożyłem nowy filtr do puchy to nie chciała się ona domknąć. upchnąłem ją jak się dało, uszczelniłem silikonem i dokręciłem śruby mocno
    Demontaż obudowy filtra powietrza to chyba standardowy problem;-)
    Ja też się namordowałem, bo próbowałem ją wyciągnąć górą;-)
    ale dołem to już inna bajka;-) praktycznie bezproblemowo;-)
    i też musiałem podnieść belle bo bym go nie wyciągnął;-)
    ale sam montaż to już zaledwie kilka minut;-)

    P.O.Z.D.R.O.

  3. #13
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    pojechałem dzisiaj na wymianę filtra powietrza i lipa. Śruby pordzewiałe, jedną urwali, druga się kręci w obudowie. Miałem już kupować obudowę filtra ale widzę że jednak da się to jeszcze uratować wydając mniejsze pieniądze.

    Darloss mam tylko pytanko jaką średnicą rozwiercałeś stare śruby?

  4. #14
    darloss
    Gość

    Talking

    Cytat Napisał cin_ek Zobacz post
    pojechałem dzisiaj na wymianę filtra powietrza i lipa. Śruby pordzewiałe, jedną urwali, druga się kręci w obudowie. Miałem już kupować obudowę filtra ale widzę że jednak da się to jeszcze uratować wydając mniejsze pieniądze.

    Darloss mam tylko pytanko jaką średnicą rozwiercałeś stare śruby?
    Ja rozwiercałem wiertłem 3'' do końca i tak nie rozwiercisz, bo ten stary gwint sam podczas wiercenia Ci wypadnie z plastiku (to na korzyść), później rozwierć plastik aż na wylot wiertłem
    6'' wciśnij poxipolu i wkręć szpilki ;-) Dokładnej średnicy szpilek Ci nie podam, ja kupiłem takie że nakrętka jest na klucz 13'' Pasują idealnie, bo mniejsze są do bani, a większe już Ci nie podejdą;-) Jakbyś miał jakieś problemy to pisz;-)

    P.O.Z.D.R.O.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    było ale właśnie o te szczegóły które podał darloss mi chodziło

  7. #17
    darloss
    Gość

    Angry

    Nie rozumiem wypowiedzi "to już było" ???
    W samym temacie-http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...powietrza.html
    nie było szczegółowo opisane to o co pytał kolega "cin ek"
    i stąd jego pytanie do mnie...
    Sugerujesz że temat się powtarza??? Nie sądzę...
    Więc po co zbędne sugestie? które i tak niczego nie wnoszą do tematu...

  8. #18
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    darloss a pamiętasz może jak długie były te szpilki?

  9. #19
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    Szpiki kupiłem 7cm, są akurat, ale jak kupisz dłuższe to nic nie szkodzi, wkręcisz je wtedy głębiej, a jak krótsze (tylko bez przesady) to mniej ich wkręcisz, poxipol jak wyschnie to i tak będzie je dobrze trzymał;-)

    P.O.Z.D.R.O.

  10. #20
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    ok w takim razie zaraz na zakupy a popołudniu na kanał i do roboty

Podobne wątki

  1. [145] Obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez Farciarz950 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-09-2013, 13:05
  2. obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-07-2012, 07:41
  3. [155] Obudowa rozrządu, obudowa filtra powietrza RÓŻNICE
    Utworzone przez omron8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 19:45
  4. obudowa filtra powietrza - ukręcone śruby
    Utworzone przez Reason w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 12:03
  5. [156] obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez ciamel w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2008, 13:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory