Strona 143 z 175 PierwszyPierwszy ... 4393133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,421 do 1,430 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1421
    Użytkownik Świeżak Avatar naprawiak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 1.9 JTDm Berlina
    Postów
    91

    Domyślnie

    Z miesiąc temu jak wlałem STP to poprawiło mi się z 2,5 na 1,5. A teraz takie numery...

  2. #1422
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Ford Mondeo MK3 TDDI 116KM / Opel Astra G 1.4 16v Z14XEP
    Postów
    25

    Domyślnie

    Heja,

    Probowalem przejsc z 2T na archoila 6200 w moim mondeo mija drugi bak, jest wyraznie glosniej po zmianie, chyba jednak wroce do 2T albo zmieszam. Pisano ze ar6200 zwieksza smarnosc ale chyba nei wystarczajaco. Dawka 7ml na 45L

  3. #1423
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał naprawiak Zobacz post
    Z miesiąc temu jak wlałem STP to poprawiło mi się z 2,5 na 1,5. A teraz takie numery...
    Nie wiem co tam walą do tego STP ale do póki jest w baku znacząco poprawia prace wtrysków. Lepiej niż 2T czy archoil.niemniej czekam aż sie pojawi ten nowy AR6900 i zaraz zamawiam na testy.

  4. #1424
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    AR6200 jest do regularnego stosowania, działanie ma szerokie ale to nie jest szybki czyścik. Na początku stosowania wymaga min. 3 pełnych baków w dawce podwójnej czyli 2ml na 10L ON. Jeśli układ jest zanieczyszczony np. związkami cynku z oleju 2T lub innych specyfików lanych do baku to warto użyć najpierw czyścika, z Archoil to AR6400-D - zdecydowanie najsilniejszy na rynku.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  5. #1425
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Sorry z tym 4T. Znalazłem taki do diesla, ale montowanego na łodziach Mea Culpa za sianie zamieszania i pisanie głupot.

    Do zwiększania smarności Stanadyne Lubricity czy Opti-Lube XPD podobno są znakomite. Amerykanie w swoich testach wykazali, że są lepsze od najlepszego 2T. Tylko raczej nie do dostania w Polsce, trzeba polować na ebayu czy innym Amazonie. Zanim się ktoś zapyta: Archoila i Millersów w tych testach nie ma

  6. #1426
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Wlyszkow znane sa juz polskie ceny 6900?

  7. #1427
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Jeszcze nie, wszystko się wyjaśni kiedy dotrą ale jest w planie jakaś kampania wakacyjna ;-)
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  8. #1428
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar PatrykNE
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Ozorków (Łódź)
    Auto
    '07 ALFA GT BLACKLINE 1.9 JTD 150 KM
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cześć, przebrnąłem przez wszystkie 143 strony co było nie lada zadaniem, jak się okazało na kilka dni i postanowiłem podzielić się swoimi wrażeniami po dolaniu Platinum Rider Scooter 2t.
    Otóż Alfa miała taką wkurzającą dolegliwość - powyżej 2 tyś obrotów, potrafiły się przenosić na karoserię jakieś wibracje, efekt bardzo podobny do uszkodzonych przegubów wewnętrznych ale u mnie są wymienione więc na pewno nie to. Piszę "miała" ponieważ 200 km po zalaniu tego oleju w proporcji 1:240 problem ustał praktycznie całkowicie. Silnik pracuje doskonale, żadnych wibracji przenoszących się na budę. Korekt niestety nie mogę sprawdzić bo mam sterownik EDC15.
    Pisaliście, że wasze silniki pracują ciszej, u mnie może odrobinkę na obrotach poniżej 2 tysięcy się wyciszył ale równie dobrze mogłem to sobie wmówić, bo jeżeli nawet to odrobinę, dynamika jazdy bez zmian. Dymienia również nie widzę. Czyli na dobrą sprawę po prostu znacząco wyrównała się praca silnika. Egr zaślepiony całkowicie. Napiszę jeszcze jak wyjeżdżę ze dwa, trzy baki.
    Pozdrawiam, dzięki za ten wątek

  9. #1429
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Ja kiedyś przelałem i to w stopniu znaczącym, przyspieszenie odczuwalne spadło, ale poza tym nic się nie stanie bo co ma się stać...
    No ale to jest jak dla mnie całkiem poważna negatywna konsekwencja. Czy przyspieszenie spada zauważalnie również przy stosowaniu w zalecanym zakresie stężeń?

  10. #1430
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomek evo
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 1.9 150 KM
    Postów
    691

    Domyślnie

    Przyspieszenie spadło bo nastąpiło obniżenie mocy silnika spowodowane zmniejszeniem liczby cetanowej.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory