no własnie nie to. Tez zamówiłem coś takiego ale to jest coś innego. U mnie jak widać na zdjęciu jest też jakas wtyczka
czyżby w rurę była wstawiany mieszalnik do gazu? ciężko po zdjęciu stwierdzić co to za cudeńko, pasowało bu może opisać jaki dokładnie silnik jaka moc i jaki rocznik to znacznie zawęża krą poszukiwań.
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
w profilu mam opisane auto. Alfa 156 1.6 TS 98 rocznik. No tak w sumie przyjrzałem się temu i może to być jakieś zabezpieczenie żeby nie rozsadziło rury. Pamiętam kiedyś przed wymianą świec i przewodów auto strzeliło mi mocno na gazie i wtedy spadła ta gumka
po założeniu wszystko było ok. Czyli chyba sam sobie odpowiedziałem... Jest to pewnie jakaś przeróbka gazownika i coś takiego ciężko będzie dostać. Pytanie tylko czy jeśli zastąpię to oryginalną rurą którą polinkował kolega to będzie jakiś problem z tym kabelkiem który u mnie jest podpięty. To pewnie jakiś czujnik
- - - Updated - - -
dodaję porównanie. Po lewej kupiony przeze mnie oryginał. Po prawej moje cudeńko techniki
Kurcze, ta wtyczka wyglada na oryginal, zabacz co tam jest wpiete. A to co zrobil gazownik zakladalo sie do starych instalacji zeby ci kolektora nie rozwalilo.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW
a nie jest to przypadkiem czujnik temperatury powietrza dolotowego? Z tego co słyszałem to on bardziej szkodzi niż pomaga na przykład podczas jazdy w korkach ?
Jest to przedłużenie od przepływomierza, w które wpięty jest czujnik temp. dolotu powietrza. Nie odpala bo dziura, która powstała zasysa jakby lewe powietrze przez co czujnik wariuje. Zastąpienie całego elementu częścią, którą kupiłeś powinno rozwiązać problem ale możliwe, że zajdzie potrzeba usunięcia wykrywania tego czujnika przez komputer, aczkolwiek niekoniecznie. Wymiana zajmuje 10 minut gdyż jest to połączone z przepływką oraz krokowcem.
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
wreszcie miałem trochę czasu żeby ogarnąć temat. Rozkręciłem cały dolot wszystko uszczelniłem i wyczyściłem dokładnie przepustnicę. Problemy z falującymi obrotami, z niskimi obrotami na jałowym biegu (czasem gaśnięciem) oraz brakiem mocy przy przyspieszaniu zniknęły![]()
Przepustnice czyściłeś benzyną czy jakimiś pseudo środkami?
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka