Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #8641
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Dziękuję moderatorze za trzymanie poziomu dyskusji. Ci co mają zrozumieć wyliczenia to zrozumieją. Dla mnie OT.
    Jak trzymać poważny poziom dyzkusji z kimś, kto próbuje ludziom wciskać ceny nowej Giulii bez VAT.
    Chciałeś błysnąć licząc na naiwność ludzi? Czy może się pomyliłeś i próbujesz teraz z tego jakoś wyjść?

    Jeszcze raz podkreślam, że cena 120 tys. brutto za wersję 2,0 Business z dodatkami wspomnianymi wcześniej jest nierealna.

  2. #8642
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Manipulujesz faktami/liczbami w sposób co najmniej śmieszny, żeby nie powiedzieć bezczelny i jeszcze wymagasz poważnego traktowania?
    Ale jakie manipulacje? Liczby nie kłamią. Kolega wyraźnie zaznaczył jakie przyjmuje założenia - koszt dla importera i marża taka sama w obu wypadkach, różnica jedynie w akcyzie.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  3. #8643
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    Ale jakie manipulacje? Liczby nie kłamią. Kolega wyraźnie zaznaczył jakie przyjmuje założenia - koszt dla importera i marża taka sama w obu wypadkach, różnica jedynie w akcyzie.
    A nie doczytałeś, że operował ceną netto? Ty też chcesz dostać Giulię bez VAT? Czy może chciałeś tylko coś dodać nie koniecznie zgodnego z faktami?

  4. #8644
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Jak trzymać poważny poziom dyzkusji z kimś, kto próbuje ludziom wciskać ceny nowej Giulii bez VAT.
    Chciałeś błysnąć licząc na naiwność ludzi? Czy może się pomyliłeś i próbujesz teraz z tego jakoś wyjść?

    Jeszcze raz podkreślam, że cena 120 tys. brutto za wersję 2,0 Business z dodatkami wspomnianymi wcześniej jest nierealna.
    weź trochę ochłoń i przeczytaj jeszcze raz jego posty, bo serio troche siara

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    A nie doczytałeś, że operował ceną netto? Ty też chcesz dostać Giulię bez VAT? Czy może chciałeś tylko coś dodać nie koniecznie zgodnego z faktami?
    Wyszedł od ceny netto, bo od takiej wylicza się akcyzę. Na koniec dodał VAT w obu przypadkach
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  5. #8645
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Jak można twierdzić, że bagażnik o wymiarach bardzo ogólnie zmierzonych ma 370 litrów? Policz sobie co podałeś i już Ci wychodzi ponad 400 litrów. Poza tym są jeszcze wnęki, których nie wziąłeś pod uwagę i które w sumie dają 480L. Dalej będziesz brnął w Twoją teorię, którą sam obalasz?
    To już paranoją zajeżdża...
    Belfer, chyba nie policzyłeś po prostu objętości sześcianu?? Wiesz, że bagażnik się zwęża ku górze i dodatkowo w Giuli w głębi jest dużo mniejsza przestrzeń? Widziałeś w ogóle ten bagażnik na żywo? Widziałeś w A4? Bo wygląda jakbyś swoją wiedzę czerpał ze zdjęć z internetu...
    Wnęki?? Jest dokładnie jedna wnęka po lewej (albo prawej nie pamiętam) stronie. Nie ma wnęki pod podłogą (tylko na zestaw naprawczy), nie ma innych. Naprawdę chyba nie widziałeś auta na żywo...

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    To co mówi pan sprzedawca pozwala tylko sądzić, że facet jest tam z przypadku. Podaj mi jego namiary a zadzwonię tam we wrześniu i każę sobie podstawić tą benzynę w wersji business za 120 tys.
    No wybacz, ale bardziej zaufam Panu co był tydzień temu na szkoleniu i ma świeże informacje niż Twoim źródłom z przed dwóch miesięcy...
    Pozdro,
    Bartas

  6. #8646
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    weź trochę ochłoń i przeczytaj jeszcze raz jego posty, bo serio troche siara

    - - - Updated - - -



    Wyszedł od ceny netto, bo od takiej wylicza się akcyzę. Na koniec dodał VAT w obu przypadkach
    Ale tam była mowa tylko o akcyzie!

    Teraz widzę, że kolega edytowała swój post i dziwnym trafem widnieje tam słowo "netto". Gdy ja go cytowałem nie było tego... Ot ciekawostka

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Belfer, chyba nie policzyłeś po prostu objętości sześcianu?? Wiesz, że bagażnik się zwęża ku górze i dodatkowo w Giuli w głębi jest dużo mniejsza przestrzeń? Widziałeś w ogóle ten bagażnik na żywo? Widziałeś w A4? Bo wygląda jakbyś swoją wiedzę czerpał ze zdjęć z internetu...
    Wnęki?? Jest dokładnie jedna wnęka po lewej (albo prawej nie pamiętam) stronie. Nie ma wnęki pod podłogą (tylko na zestaw naprawczy), nie ma innych. Naprawdę chyba nie widziałeś auta na żywo...


    No wybacz, ale bardziej zaufam Panu co był tydzień temu na szkoleniu i ma świeże informacje niż Twoim źródłom z przed dwóch miesięcy...
    Jak już to prostopadłościan...
    Zresztą opierałem się na Twoich wymiarach, które są realne na całej długości, szerokości i wysokości bagażnika. Reszty nie uwzględniłem i tam jest jeszcze spokojnie ~70 litrów. Jedź sobie do salonu audi i bmw a zobaczysz, jak pakowne są bagażniki w A4 i serii 3. Tak dla Twojej wiedzy, bagażnik w Giulii widziałem, jako jeden z pierwszych podczas IAA 2016...

    Co do rzekomej kompetencji pana z salonu. Poszukaj informacje z moich źródeł w tym temacie i zobacz ile z nich się sprawdziło... Poczekamy też do cennika i wtedy zobaczymy co Ci powie sprzedawca, jak przyjdzie ktoś ze 120 tysiącami na wersję o której pisałeś
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 15-07-2016 o 19:07

  7. #8647
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Przecież napisałem, że te wymiary po podłodze, a nie na całości... A im wyżej tym mniej przestrzeni.
    Wiem jak pakowne jest A4 i e90 bo takimi jeździłem, nie muszę jechać do salonu sprawdzać.

    Może pora odwiedzić salon AR i odświeżyć sobie pamięć o aucie?! To że widziałeś jako jeden z pierwszych nic nie znaczy. A trochę czasu już jednak upłynęło...
    Pozdro,
    Bartas

  8. #8648
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Przecież napisałem, że te wymiary po podłodze, a nie na całości... A im wyżej tym mniej przestrzeni.
    Wiem jak pakowne jest A4 i e90 bo takimi jeździłem, nie muszę jechać do salonu sprawdzać.

    Może pora odwiedzić salon AR i odświeżyć sobie pamięć o aucie?! To że widziałeś jako jeden z pierwszych nic nie znaczy. A trochę czasu już jednak upłynęło...
    E90 to nie najnowszy model trójki do którego ja porównałem bagażnik Giulii, Audi A4 B8 lub B9 też nie mają rewelacji. Giulię oglądałem ostatnio bodajże 2 tygodnie temu. Pamięć mam dobrą a jak chcesz to poczytaj sobie relację i wrażenia z IAA z dokładnymi zdjęciami.
    Zawsze polemizujesz z faktami?
    Czy może dasz się przekonać, że 480 litrów w tych autach mierzy się tymi samymi metodami?
    Zarówno do Giulii, jak i audi i bmw nie wsadzisz wielu rzeczy i jakoś dla milionów posiadaczy takich sedanów to nie problem. Dla przyszłych właścicieli Giulii pewnie też nie jest to jedno z głównych kryteriów przy jej wyborze.

  9. #8649
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Tak w kwestii bagażnika to spod półki sterczał głośnik (na półce od wewnątrz spora kratka więc pewnie jakaś wersja wyższa audio czy coś).
    Oraz ten poziom podłogi nienaturalnie wysoki jest faktycznie .
    Pojemność bagażnika może po części jakośtam wynika z bardziej z tyłu umieszczonej tylnej kanapy? Jeśli tak to dobrze bo kanapa ważniejsza.
    Natomiast to pod podłogą to dziwne jest bardzo. Nie przeczuwający oglądający mógłby sądzić że tam zbiornik LPG się kryje albo zestaw baterii i mamy Alfę Hybrydę . A tu nie . Tam jest NIC No kompresorek.
    Swoją drogą przy różnej szerokości kół tył i przód ciekawe jak się ma sprawa z dojazdówką.
    No i chyba są kraje gdzie dojazdówka jest obowiązkowa (tak mi się kiedyś obiło o uszy). To Giulii tam nie będzie ?

    Aha, ta w Ganinexie nie ma przedniej tablicy rejestracyjnej . I dobrze jej z tym. I ponoć dobrze > tysiąc km zrobiła w tydzień. Czyżby nowa dobra tradycja z tą tablicą i wyrozumiałość policji ?

    A i jeszcze z drobnych wrażeń - podświetlenie wnętrza jest całkiem przyjemne choć zimno-białe światło.
    Fajne podświetlenie klamek no i pod drzwiami. Ale to w jakimś dodatkowym pakiecie, w std nie ma tego.

    Co do cen to poczekajmy, choć przpuszczam że wersja 280koni tańsza od 180koni (diesla) to nie będzie mogła być, bo kto by tego klekota kupował . Niestety.

    Tylko wtedy powstaje dylemat u niektórych - pewnie niejeden. Ja wymyśliłem taki : czy nie lepiej w tej samej cenie dwa wozy zakupić (jak już ktoś by musssiał n o i mógł) :
    1. jakiś widelec z prawdziwym silnikiem (4200 coupe - wraca mi ta myśl o nim nachalna często, bo kiedyś go usłyszałem i zapomnieć nie potrafię, niezależnie jak szpetny ma tyłek) , cen quatroporte nie znam ale może by się łapało też?), a nie śmieszne trochę jednak powiedzmy sobie szczerze 4cyl z turbawką ? - to dla frajdy ale i możliwy w codziennym użytku +
    2 jakiś codziennowóz nudny, ale tani i pewny

    A i tak pakiet tych dwóch (nawet licząc kilkadziesiąt tys na start z Maserati) cenowo niższy lub równy Giulii ?

    Bo kurcze, każdy wóz musi mieć jakiś swój główny silny punkt, jakąś kotwicę. Zastanawiam się co ma Giulia ?
    Maserati 4200 - V8 wolnossące, coś z Busso - Busso i wszystko jasne.
    A Giulia? co takiego jednego , taki główny silny punkt tylko dla niej charakterystyczny? To że jest w końcu ? na ile to wystarczy ? żeby to był początek szczęśliwej z nią drogi a nie tylko krótkie spotkanie i niesmak później?
    Pewnie będzie super jechać i to musi być. Ale czy to nie za mało po prostu zwłaszcza w czasach ruchu gęstego i nudnych do porzygania autostrad ?
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 15-07-2016 o 19:45

  10. #8650
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Tak w kwestii bagażnika to spod półki sterczał głośnik (na półce od wewnątrz spora kratka więc pewnie jakaś wersja wyższa audio czy coś).
    Oraz ten poziom podłogi nienaturalnie wysoki jest faktycznie .
    Pojemność bagażnika może po części jakośtam wynika z bardziej z tyłu umieszczonej tylnej kanapy? Jeśli tak to dobrze bo kanapa ważniejsza.
    Natomiast to pod podłogą to dziwne jest bardzo. Nie przeczuwający oglądający mógłby sądzić że tam zbiornik LPG się kryje albo zestaw baterii i mamy Alfę Hybrydę . A tu nie . Tam jest NIC No kompresorek.
    Swoją drogą przy różnej szerokości kół tył i przód ciekawe jak się ma sprawa z dojazdówką.
    No i chyba są kraje gdzie dojazdówka jest obowiązkowa (tak mi się kiedyś obiło o uszy). To Giulii tam nie będzie ?

    Aha, ta w Ganinexie nie ma przedniej tablicy rejestracyjnej . I dobrze jej z tym. I ponoć dobrze > tysiąc km zrobiła w tydzień. Czyżby nowa dobra tradycja z tą tablicą i wyrozumiałość policji ?
    Głośnik w wersjach z bogatszym audio jest niestety słabo zabezpieczony i trochę odstaje. Mogli to lepiej zrobić. Dojazdówka nie wejdzie pod podłogę, nawet gdyby wyjąć tą formę z kompresorkiem. Takie średnie rozwiązanie...

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory