Co do problemu, karta kodowa zapewne od razu rozwiązała by wszystkie problemy ale są to koszta więc trzeba zacząć od małych rzeczy
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Co do problemu, karta kodowa zapewne od razu rozwiązała by wszystkie problemy ale są to koszta więc trzeba zacząć od małych rzeczy
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Tak,tylko jak ją kupiłem to oba piloty były rozklekotane bez przycisków i było wszystko git. Ja wlutowałem nowe ,ale rozpadły się bardzo szybko.. Niestety karty kodowej nie mam,jutro poczyszczę resztę od immo łącznie ze stacyjką wewnątrz.
- - - Updated - - -
Tylko najbardziej martwi mnie to ze nie mogę z ECU silnika się połączyć...
- - - Updated - - -
A i marchewka też świeci,ale to pewnie przez immo.
Marchewka wcale nie musi świecić kiedy winne jest immo, a nawet nie powinna gdyż po to jest kontrolka CODE. Jeśli świeci marchewka to w tym momencie można obstawiać jakiś czujnik. Niemożność podłączenia pod ECU tym bardziej utrudnia sprawę gdyż nie ma możliwości skanu co jest przyczyną oprócz immo. Wtedy można również uczepić się całej elektryki.
Up.:
Sprawdź również podłączenie ECU pod maską, przeczyść styki.
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Adasko9412 ; 15-07-2016 o 20:52 Powód: Update
Na tą chwilę wydaję się ze problem rozwiązanyWinny był mały przekaznik pompy paliwa,który wymieniałem w ostatnim czasie... Po wymianie na stary,wszystkie problemy znikły.
- - - Updated - - -
A tyle walczyłem.. wczoraj się ostro zabrałem za to i wszystko po kolei czyściłem . A przekaznik był ostro gorący i wzbudził zainteresowanie.